به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 33
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 مرداد 95 [ 11:31]
    تاریخ عضویت
    1392-7-29
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    3,415
    سطح
    36
    Points: 3,415, Level: 36
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    320

    تشکرشده 515 در 170 پست

    Rep Power
    35
    Array
    دوست عزیز من فکر میکنم این حس خانوم شما طبیعی باشه یعنی خانوما عاطفی هستن خصوصا کسایی که قبلا توی زندگیشون کسی نبوده و همه عشقشونو برای همسرشون گذاشتن
    شما هم به توصیه دوستان سرزنشش نکنید و نشون بدید که درکش میکنید و متقابلا همچین حسی رو دارید
    توی دوران عقد که سرشار از دوست داشتن و عشقه و آدما تازه دارن همدیگه رو کشف میکنن تشنه با هم بودن هستن خصوصا شما که خیلی هم پیش هم نیستید بی تابی ایشون طبیعیه
    ضمنا خوندن اون کتابها هم برای ایشون و هم برای شما توصیه میشه مخصوصا کتاب رازهایی درباره زنان که توی یه بخشی دقیقا همین تفاوتها رو با مثال بیان میکنه خانومی رو مثال میزنه که برنامه روزانه اش رو نوشته و 90% به فکر همسرشه ولی همسرش فقط وقتی که از کار فارغ میشه به ایشون فکر میکنه
    این مشکل شما ناشی از عدم شناخت خانوم ها هست زیاد حساس نباشید

  2. 3 کاربر از پست مفید mis-marjan تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 07 بهمن 92), Naashena (شنبه 16 آذر 92), shabnam z (دوشنبه 18 آذر 92)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 تیر 94 [ 05:14]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    284
    امتیاز
    3,610
    سطح
    37
    Points: 3,610, Level: 37
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    517

    تشکرشده 294 در 168 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام . پست اولتون رو که خوندم یه لحظه گفتم شوهر خودم اینو نوشته!!!

    من دقیقا زمان عقدمون همینطور بودم . سعی کنین بیشتر بهش بها بدید و نیازهاش رو مرتفع کنین . باهاش تماس بگیرید ازاینکه نمیتونین به دیدنش برید عذر خواهی کنید و یه قرار ملاقات خوب بذارید و حتما حتما حتما سروقت برید.صبح ها 5 دقیقه یا حتی کمتر باهاش تماس بگیرید و صحبت کنید . فقط و فقط بهش محبت و توجه کنین . رفتارش بعد از ازدواج متعادلتر میشه

  4. کاربر روبرو از پست مفید ساحل75 تشکرکرده است .

    Naashena (شنبه 16 آذر 92)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 بهمن 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1392-9-18
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    26
    سطح
    1
    Points: 26, Level: 1
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دخترا همشون همینجورین..مثلا میخوان وانمود کنن که خیلی دوستت دارن

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    با سلام
    چیزی به اسم وانمود کردن وجود نداره!
    اخه واقعا همینطورین.وابستگی زیاد!!!
    نمیدونم دلیلش چیه.
    ام خود منم بهش مبتلام.ما هم تو دوران عقدیم.واقعا هم داره اذیتم میکنه!
    تازه با وجود اینکه ما خیلی اختلاف داریم اما چیزی در من عوض نشده.
    هرروز و هر ثانیه دوس دارم وقتمو با همسرم باشم.
    اما اون اصلا توجه نمیکنه و کلی سرگرمی داره واسه خودش...
    بازم وابستگی من سر جاشه ولی.
    حتی به قول شما خیلی روزا که خبری ازش نیست حالم بدمیشه و حوصله هیچ کسی رو ندارم و تو اتاقم میمونم.

    به هر حال هرجور فک میکنم چجوری رفتار شوهرم میتونه این حس رو در من کمتر چیزی به ذهنم نمیرسه!! اخه این طبیعنه ماست!
    فقط فقط فقط خودمون میتونیم کنترلش کنیم.
    خودمون باید بخوایم.
    با تغییر دادن خودمون و روال زندگیمون
    و من دارم میخوام :))

  7. کاربر روبرو از پست مفید الهام20 تشکرکرده است .

    ساحل75 (سه شنبه 19 آذر 92)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mas3oud نمایش پست ها
    دخترا همشون همینجورین..مثلا میخوان وانمود کنن که خیلی دوستت دارن
    لطفا جمع نبندید
    حداقل در مورد همسرم مطمئنم وانمود کردن نیست

  9. کاربر روبرو از پست مفید Naashena تشکرکرده است .

    ساحل75 (پنجشنبه 28 آذر 92)

  10. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام آقای ناآشنا
    براتون خیلی خوشحال هستم که تونستید همسری انتخاب کنید که این قدر عاشقتونه.
    فکر می کنم آقایون به دلیل اینکه در یک زمان نمی تونند به دو چیز فکر کنند؛خیلی راحت تر کنار میان.یعنی موقع کار؛فکر کار هستند و موقع احساسات تو فاز احساسات.در صورتی که خانم ها نمی تونن.
    نمونه اش من!وقتی یک خواستگار میاد.اگه به جلسه های بعد بکشه ؛نگرانی انتخابم موقع درس هم ذهنم را مشغول می کنه.
    برای همین هم الان که نزدیک دفاع از پایان نامه ام هستم؛به خواستگارای جدیدم گفتیم ان شاالله اگه قسمت باشه بعد بهمن تشریف بیارید.
    راستی ان شاالله این ترم دفاع می کنید؟
    برام جالبه که بدونم الان که تو دوران عقد هستین چقدر تمرکز دارید.آیا از زمان خواستگاری تمرکزتون بیشتره یا کمتر؟یا تفاوتی نداره براتون؟
    براتون آرزوی خوشبختی می کنم.
    خوش به حال خانمتون که همسری مثل شما داره.که نگرانه یک وقت ناراحتش نکنه.
    و خوش به حال شما که خانومی دارید که این قدر عاشقتونه و مثل خیلی از خانومایی که بعد از چند ماه عقد میان اینجا و تاپیک می زنند که همسرم به دلم ننشسته نیست.
    البته حتما اسفند دود کنیدها!!!! یک موقع چشمتون نزنممممم!!!! :))))
    با آرزوی خوشبختی برای شما وهمه جوانان این تالار


  11. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    Naashena (یکشنبه 24 آذر 92)

  12. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    ممنون خانم مصباح الهدی
    والا در مورد پایان نامه واقعیتش مشکل زیادی ندارم برای تمرکز مشکل اینه که دیگه علاقه ای به کار کردن روش ندارم
    من از اون ادمایی ام که اگه یه کاری رو دوست نداشته باشن انجام بدن اون کار میشه سختترین کار دنیا ولی کافیه یه کاری مورد علاقم باشه اونوقت میشه ۴۸ ساعت نمیخوابم و کامل وقتمو میزارم براش
    چیزای دیگه اولویت درس رو گرفتن مثل زندگی و کار
    البته نه اینکه نخوام تمومش کنما ولی گفتم باشه برای ترم بعد! فعلا از مزیت دانشجو بودن برای گرفتن وام ازدواج بیشتر میخوام استفاده کنم
    کلا هم به قول خانومم زیادی اعتماد بنفس دارم و همین باعث شده مثل ارشد قبلیم بگم اینم نشد دوباره از صفر شروع میکنم
    البته دعا کنید اینطوری نشه
    امیدوارم شما هم این ترم با موفقیت دفاع کنید و موفق باشید

  13. کاربر روبرو از پست مفید Naashena تشکرکرده است .

    مصباح الهدی (سه شنبه 26 آذر 92)

  14. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    به توصیه دوستان عمل کردم
    هم وقت بیشتری براش گذاشتم هم همحسی بیشتری باهاش کردم
    هم کتاب های گفته شده رو خوندم و بعدا فهمیدم ایشون کتاب رازهایی در مورد مردان رو خونده و البته دوباره خوندتش!
    نتیجه اینکه دلخوری ها بخاطر دوریمون خب کمتر شده ولی وابستگی بیشتر شده !
    یعنی تحمل دوریم براش سختتر شده
    متاسفانه این ترم هم ترم اخرش بود و الان دیگه دانشگاه هم نمیره
    وقت ازادش بیشتر شده و قاعدتا بیشتر به من فکر میکنه و نتیجش میشه دلتنگی بیشتر
    مثلا منی که عمرا فکرشم نمی کردم صبح روز کاری برم خونه همسرم برای با هم بودن این کار رو کردم و دیرتر از همیشه رفتم سرکار ولی شب نشده دلتنگی منو میکنه
    دیگه به من نمیگه برام وقت نمیذاری یا گلایه کنه ولی نتیجش این شده که حوصله هیچ کاری نداره مگه اینکه منم باشم و بیشتر میخوابه که میترسم افسرده بشه
    حالا فرض کنید این چندماه عقدم بگذره و بریم سر خونه زندگیمون خب بالاخره که من باید صبح برم سرکار و شب برگردم اگه تحمل اینو نداشته باشه وای به وقتی که بخوام برم ماموریت
    بهش میگم برو دنبال دانشگاه به بهانه گرفتن نمره اش یا بره دنبال خرید (مثل خیلی از دخترها خرید رو دوست داره ولی اونم دیگه بدون من نمی خواد!)جهیزیه بلکه سرش گرم بشه یا کتاب بهش پیشنهاد میدم بخونه ولی میگه حوصله ندارم
    میگم به افکارت پر رو بال نده ولی کو گوش شنوا
    من خوشحالم که همسرم منو خیلی دوست داره ولی نمی خوام این دوست داشتن به افسردگی تبدیل بشه
    من میتونم کمکش کنم ؟ چه جوری ؟

  15. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 اردیبهشت 93 [ 22:00]
    تاریخ عضویت
    1392-5-27
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    662
    سطح
    13
    Points: 662, Level: 13
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    893

    تشکرشده 67 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقای ناآشنا

    بنظر من بی حوصلگی همسر شما تو این زمان نمیتونه نشونه ی دلتنگیش یا وابستگیش به شما باشه، ایشون الان باید با وجود عشق و علاقه ای که به شما دارن فول انرژی باشن حتی در نبود شما، چون همینکه شما رو دارن و این عشقو در خودشون احساس میکنن باید سرشار از امید و زندگی باشن، نمیخوام بترسونمتون یا نگرانتون کنم و امیدوارم من اشتباه کنم ولی ممکنه یه مقدار افسرده باشن.

  16. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,138
    سطح
    27
    Points: 2,138, Level: 27
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    145

    تشکرشده 307 در 119 پست

    Rep Power
    27
    Array
    چطوری افسرده هست که وقتی با منه خیلی بشاش و اهل بگو بخنده ؟
    وقتی با منه اصلا بی حوصله ندیدمش
    حوصله خرید نداره ولی کافیه بگم منم میام از جاش میپره !


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.