به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 خرداد 97 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-8-26
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    9,405
    سطح
    65
    Points: 9,405, Level: 65
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,386

    تشکرشده 653 در 231 پست

    Rep Power
    55
    Array

    1 همسرم در دوران عقد هر 2ماه یکبار من رو به طلاق تهدید میکنه-کمکم کنید اینبار رفتارش فرق میکنه

    سلام... من 25 و همسرم 36 سالشه... 8ماهه عقد کردیم
    ایشون در ماه اول نامزدی یکبار تهدید کرد که جدا بشیم ولی بعدازظهر با خواهش های من خودش کوتاه اومد و اومد دنبالم و همه چیز تموم شد
    بعد از گذشت 4 ماه از اون ماجرا من از کارم بیرون اومدم و بعد از اون ایشون به بهانه های مختلف مثلا عنوان میکرد تو ولخرجی-خانوادت دخالت میکنن و... ازپرداخت ماهیانه به من طفره میرفت و هر یک ماه یکبار هم با بهانه های الکی من رو تهدید به طلاق میکرد اوایل من التماس میکردم که جدا نشیم و ایشون با فرستادن اس ام اس های مختلف و زنگ زدنهای مکرر بالاخره قائله رو ختم میکرد اما دقیقا دو روز پیش بر اثر لجبازی من و خسیس بازی ایشون ما با هم درگیر شدیم و ایشون یه سیلی به صورتم زدن و وسائل منو پشت در منزلمون گذاشتند و منو به زور از ماشین پیدا کردن و 2 روز با من تماس نگرفتن
    تا اینکه من چون از اکانت اینترنت ایشون به صورت مشترک استفاده میکنم دیشب بهم اس دادن که از اینترنت بیا بیرون من کار دارم و بعد دوباره تماس گرفتن وهمینو تکرار کردن و گوشی رو قطع کردن بنده بازم مثل همیشه پیش قدم اشتی شدم و اس دادم که من هم مقصر بودم ولی شما بهتر بود حداقل بابت اشتباهی که کردی ازم دلجویی میکردی که متاسفانه ایشون دوباره مثل دفعه های قبل و با همون الفاظ من رو تهدید به طلاق کردن ولی فرقش در اینه که اینبار دیگه اصلا بهم زنگ نمیزنه یا تهدیدش و ادامه نمیده!!!! شاید بخاطر اینه که من التماس نکردم مثل دفعه های قبل
    وی ادم بدبینیه وبه همه شک داره...میگه منو خانوادم گولش زدیم.... درحالی که من دختری بودم که هم زیبا بودم و هم موقعیت اجتماعی خوبی داشتم و نیازی به گول زدن کسی نداشتم
    نحوه اشنایی ما برحسب اتفاق بود... من بعنوان مسافر کش سوار ماشین ایشون شدم و ایشون شماره دادن و من بعد از 13 روز تماس گرفتم و گول ظاهر مذهبی و مودبشون رو خوردم بعد از یک ماه و نیم عقد کردی،هیچکس در تحقیقات ازش بد نگفت چون خانواده ساکتی هستند
    کمکم کنید دارم دیووونه میشم... نکنه اینبار واقعا برای طلاق اقدام کنه؟؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید هم آوا تشکرکرده است .

    جاثیه (دوشنبه 27 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.