به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 46
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    اگه الان هنوز صیغه نشده باشه می تونید جلوش رو بگیرید و مانعش بشید ولی اگه صیغه شده باشه دیگه طرف میتونه بره ازتون شکایت کنه.
    یجوری باید بفهمی این مساله رو

    - - - Updated - - -

    مثلا به مادرت بگو اگه بری به برادرت می گی یا تهدید هایی این این قبیل ببین خودش چه عکس العملی داره
    یا بهش بگو که این کارا گناه داره و مثلا طرف زن و بچه داره از این حرفا ببین بالاخره می تونی این موضوع رو متوجه بشی

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آبان 98 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1391-9-15
    نوشته ها
    336
    امتیاز
    7,732
    سطح
    58
    Points: 7,732, Level: 58
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 52.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    626

    تشکرشده 656 در 231 پست

    Rep Power
    48
    Array
    ملیکا عزیز

    به نظر من فعلا هیچ کاری نکن و حتی از فکر گفتن به برادرت هم بیا بیرون صبر کن تا مدیر یا کارشناسای سایت بیان و راه حل های بهتر رو بهت بدن عزیزم


    آرامشت رو حفظ کن عزیزم صبور باش و باز هم به نظر من نیازی نیست که تو بخواهی از میزان نزدیکی رابطه اونها مطلع بشی چون اولا این قضیه هیچ کمکی نمیتونه بکنه و یه قضیه کاملا شخصیه برای مادرت فقط اگه بتونی یه جوری مادرت رو متوجه زود بودن برای شروع این رابطه و همچنین شرایط نا مناسب او آقا بکنی شاید خوب باشه ...
    همه را دوست میدارم و همه دوستم میدارند

    او که به ظاهر دشمن است، از در دوستی در می آید، بسان حلقه ای طلائی در زنجیر خیر و صلاح من


    فلورانس اسکاول شین

  3. 4 کاربر از پست مفید malakeh تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 20 آبان 92), tamanaye man (دوشنبه 20 آبان 92), فرشته مهربان (یکشنبه 19 آبان 92), مدیرهمدردی (دوشنبه 20 آبان 92)

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 دی 92 [ 00:42]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    243
    سطح
    4
    Points: 243, Level: 4
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 13 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    احتمال 90 درصد شده
    بدبخت شدیم پس
    خودش بم نمیگه باهم قهریم و حرف نمیزنیم
    من چه ص..ی..غه شده باشه چه نه باید جلوش رو بگیرم
    اصلا تو ذهنم نمیگنجه این قضیه
    چجوری میتونم مشکلم رو با مدیر مطرح کنم؟ بخدا خیلی حاد شده وضعیت خونمون

    - - - Updated - - -

    من عاجزانه از کاربرها و به خصوص از مدیر و کارشناسان خواهش میکنم من رو راهنمایی کنند به کمکتون احتیاج دارم
    من چه رفتاری داشته باشم با مادرم؟ چه رویه ای در پیش بگیرم ؟

  5. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام ملیکا خانم، نمیدونم چرا اینجا همه اینطوری راهنمایی میکنند. واقعا برام عجیبه. دختری داره توی روابط کاملا شخصی مادرش دخالت میکنه و

    همه دارن تشویقش میکنند!!

    ملیکا خانم، میشه تا حدودی حالت رو درک کرد ولی اصلن به شما ربطی نداره که مادرت میخواد چکار کنه یا داره چکار میکنه. برو زندگیت رو بکن و اگه خیلی آدم

    فهمیده ای هستی زندگی خودت رو بساز.

  6. 3 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    nana0cute (یکشنبه 19 آبان 92), پسرایرونی (پنجشنبه 23 آبان 92), مدیرهمدردی (دوشنبه 20 آبان 92)

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 07 دی 92 [ 00:42]
    تاریخ عضویت
    1392-7-25
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    243
    سطح
    4
    Points: 243, Level: 4
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 13 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    هدف من از زدن این تاپیک و مطرح کردنش در اینجا فقط و فقط این بوده که:
    1.رفتار اشتباهی ازم سر نزنه و در حق مادرم بد نکنم و درست باهاش رفتار کنم
    2.از پیش روی یک رابطه ناهنجار و اشتباه جلوگیری کنم
    3.خانواده رو به آرامش برسونم
    همییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییین لطفا من رو متهم نکنید! من فقط میخوام اوضاع رو فیکس کنم just this !

  8. کاربر روبرو از پست مفید ملیکا 69 تشکرکرده است .

    مهربونی... (دوشنبه 20 آبان 92)

  9. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    سلام ملیکا خانم، نمیدونم چرا اینجا همه اینطوری راهنمایی میکنند. واقعا برام عجیبه. دختری داره توی روابط کاملا شخصی مادرش دخالت میکنه و

    همه دارن تشویقش میکنند!!

    ملیکا خانم، میشه تا حدودی حالت رو درک کرد ولی اصلن به شما ربطی نداره که مادرت میخواد چکار کنه یا داره چکار میکنه. برو زندگیت رو بکن و اگه خیلی آدم

    فهمیده ای هستی زندگی خودت رو بساز.
    این حرفا چیه خانم یا اقای محترم،شما ببخشید اگر برا خودتم همچین اتفاتقی بیفته میگی دخالت نمیکنم؟؟؟؟؟؟واقعا ادم نظر بعضی افراد رو میخونه شاخ در میاره،این خانم تازه پدرشو از دست داده،حالا نباید نگران مادرش باشه که با یک مرد زن دار ارتباط برقرار کرده ؟ ملیکا خانم به نظرم با برادرت مشورت کن و با هم دیگه این قضیه رو پیش ببرید.




    ویرایش مدیر همدردی: محتوای نظر toojih مورد تایید هست. اما باید محترمانه تر و دقیق تر بیان شود ، بنده در پستی توضیح می دهم..
    ویرایش توسط مدیرهمدردی : دوشنبه 20 آبان 92 در ساعت 06:27 دلیل: ارائه توضیح در مورد نظرtoojih

  10. کاربر روبرو از پست مفید samanft تشکرکرده است .

    kamr (یکشنبه 19 آبان 92)

  11. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    ببیند خانم در نهایت امر برادرتون باید این مساله رو بفهمه، ولی الان که مادرت ازت خواسته بهش نگی بنظرم هنوز دست نگه دار تا بتونی از این اهرم برای مجبور کردن مادرت استفاده کنی. ضمنا مادرتون از کس دیگه ای توی اقوام کلا حرف شنوی داره؟

  12. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    با سلام خدمت شما

    ضمن تسلیت به شما بخاطر از دست دادن پدر عزیزتون

    خواهشا یکم اروم باشید و نفس عمیقی بکشید
    کاملا درکتون می کنم می دونم در چه اوضاع و وضعیتی قرار دارید

    ولی با نظرات دوستان تا حدودی موافقم
    برای گفتن به برادرتون باید معتادانه برخورد کنید

    شما این اطمینان رو میدید که برادرتون منطقی هستند ؟؟؟ این موضوع خیلی پیچیده تر از موضوعات ازدواج و ..... هستش که یه مرد بتونه باش راحت کنار بیاد

    اگه اطمینان دارید مانعی نداره در جریان باشند و با اینکار می تونید هم جلوی اون فرد رو بگیرید هم جلوی مادرتون


    ولی قبل از این می خوام بدونم که شما در فامیل های مادریتون فردی ندارید که روشن فکر باشه و کاملا راز دار
    داییتون ادم منطقی هستش ؟؟؟؟؟

    یه شخص امین خیلی راحت تر می تونه به شما کمک کنه تا برادرتون و یا حتی خودتون


    لذا خواهشمندم که پاسخ بدید
    در ضمن دوستان و کارشناسان حتما رسیدگی خواهند کرد پس پیگیری کنید

    با تشکر

  13. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 مرداد 00 [ 08:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-04
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    7,616
    سطح
    58
    Points: 7,616, Level: 58
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 160 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم مادر شما یک زن عاقل و بالغه حداقل با توجه به سن برادر بزرگ شما بین 45 تا 50 سال رو باید داشته باشه و شما حق دخالت توی زندگیش رو ندارید
    من کاملا با بحث صیغه و این حرفها مخالفم ولی از نظر شرعی مادر شما سه تا چهارماه فقط می بایست عده پدر شما رو نگه داره و بعد از اون می تونه ازدواج کنه و هیچ کسی حق مداخله توی زندگیش رو نداره(مادر خودم هم بود همینو می گفتم)..شما و برادراتون هم اگه دخالت کنید و موفق هم به جدایی مادرتون از این آقا بشید در درجه اول از نظر مادرتون دشمن قلمداد می شوید
    خیانت اون آقا به زن و بچه ش هم به شما مربوط نیست مطمئنا زن اون آقا مدتهاست که میدونه اگه مادر شما هم نباشه اون آقا به زنش وفادار نمی مونه
    پاتون رو از زندگی شخصی مادرتون بیرون بکشید همونطور که اگه پدرتون در صورت فوت مادرتون حق داشتند خلا ایجاد شده رو به صورتی پر کنند مادر شما هم به عنوان یک آدم زنده همچین حقی رو دارند
    ویرایش توسط nana0cute : یکشنبه 19 آبان 92 در ساعت 16:02

  14. 2 کاربر از پست مفید nana0cute تشکرکرده اند .

    toojih (یکشنبه 19 آبان 92), پسرایرونی (پنجشنبه 23 آبان 92)

  15. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    دوستان عزیز درسته که ایشون نباید تو زندگی خصوصی مادرشون و با ازدواجشون دخالت کنند ولی مثل اینکه نمی بینید ملیکا خانم تو پستها نوشتند این آقا عادت به صیغه کردن زنها داره و دوست عزیزمون هم میخواد چشمهای مادرشو باز کنه که این آقا مناسب مادرشون نیستند چون متاسفانه هوس در هر سنی عقل رو قفل و احساسات رو به کار می اندازه و با کل قضیه ازدواج مادرشون مخالف نیستند.

    دوست عزیزم نظر من اینه که شما نباید این قضیه رو نه با برادرتون نه با اقوام نزدیک و حتی مورد اعتمادتون و نه با هیچ کس دیگه ای درمیون بذارید. این خوبه که شما تا حالا اینقدر صبوری و رازداری کردین. چون اگه مادرتون صیغه شده باشند از دست هیچکس کاری ساخته نیست مخصوصا اگه به برادرتون هم چیزی بگین و بعدا معلوم شه صیغه است ممکنه نتونه اونو هضم کنه و عواقب خطرناکی داشته باشه. شما فقط با مادرتون به جای قهر خوب و منطقی حرف بزنید که رابطه اشون رو کات کنند. وسوسه نشید که به برادر یا خانم اون آقا چیزی بگید.چون عواقبش کاملا مشخصه. اگه خدای نکرده برادرت جوونه نتونه با خودش کنار بیاد و خدای نکرده یه بلایی سرش بیاره اون مورد از اینم حادتر میشه.


    - - - Updated - - -

    عزیزم اگه این قضیه حل شد که انشاءاله حل میشه با ازدواج مادرتون به هیچ عنوان مخالفت نکنید چون ایشون هم حق زندگی دارند.

    راستی با مادرت حرف بزن ببین قصدش چیه و میخواد با اون آقا ازدواج کنه؟ و اگر تصمیمشون رو گرفته باشند دیگه کاری از دست شما بر نمیاد و این شمایید که باید کوتاه بیاید . به نظرم صیغه شدن مادرتون بهتر از رابطه داشتن الانشونه


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم حرفامو نمیپذیره ....
    توسط fariba293 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:44
  2. چرا به من کمک نمکنید زندگیم از هم میپاشه!!
    توسط مامان آرشا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 تیر 94, 19:08
  3. باورم نمیشه به این راحنی زندگیم داره میپاشه
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 مرداد 92, 12:37
  4. سریپدی به همسر
    توسط z.helen در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 06 آبان 91, 12:30
  5. شرکت سایپا-فرهاد مهرداد
    توسط mohajer در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 دی 87, 16:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.