به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 21 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 21 دی 97 [ 22:39]
    تاریخ عضویت
    1392-6-15
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    4,511
    سطح
    42
    Points: 4,511, Level: 42
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    18

    تشکرشده 19 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Tavajoh با اینکه شوهرم همه بدی ها رو در حقم میکنه اما روز به روز بیشتر عاشقش میشم...شما رو به این ماه عزیز قسم، کمکم کنید.

    سلام. من 25 و شوهرم 30 سالشه. ازدواجمون کاملا سنتی بود یعنی مادرش منو واسش انتخاب کرد. به لحاظ شغلی و تحصیلی بسیار خوب و هم سطح هستیم اما به لحاظ قیافه شوهرم کمی سرتره. مشکلات زیادی از قبیل دخالت زیاد خانواده اش توی زندگیمون، قهرهای طولانی و غرور زیاد شوهرم ، اعتماد نداشتنش به من در خصوص بیان کردن رازهاش با من، نگاه کردن به دخترا و بررسی اندامشون، کمک نکردن توی کارای خونه و یک سری مسائل دیگه از دردسرهای هر روز ماست.
    اما مسئله که باعث شده تا یه تاپیک جدید بزنم اینه که با همه بدی هاش من هر رزو عاشق ترش میشم. مثلا وقتی بامن قهر میکنه و حرف نمی زنه با اینکه کلی بدون دلیل به من توهین کرده نمی تونم جلوی خودمو بگیرم تا نرم منت کشی. تازه میرم منت کشی با من آشتی نمیکنه و قهرو ادامه میده و باز من بدون اینکه دست خودم باشه دوباره یک ساعت دیگه میرم منت کشی و این روال تا چندین بار ادامه داره تا اون آشتی کنه.
    این منت کشی ها احساس خیلی بدی برام بوجود آورده. بدترین نوع حقارت اما اینقد توی مدت قهر دلم براش تنگ میشه که طاقت دوری شو ندارم. اون تا حالا نیامده آشتی کنه یا دروغ نگم یکبار آمد که بالاسرم وایستاد و تا نیم ساعت هیچ حرفی نزد و منتظر بود من حرف بزنم که من حرف زدم. اگه جلوش 10 ساعت گریه کنم اصلا نمیگه واسه چی گریه میکنی؟
    راستش دیگه مطمئن شدم که دوستم ندارم و هرچی بیشتر متوجه این قضیه میشم بیشتر عاشقش میشم(مثل آدمای احمق و بی شخصیت)
    تا حالا نشده بتونم بیشتر از یک روز به قهر ادامه بدم. یک دفعه 4 روز دوام آوردم اما اون روز 4 اسمس داد تا ده دقیقه دیگه باید از خونه من بری والا هرچی دیدی از چشم خودت دیدی. که باز من رفتم منت کشی!!!!
    با هر کی صحبت میکنم میگه شما آخرش طلاق میگیری چون عشق یک طرفه است. حالا می خوام خواهش کنم کمکم کنید از شر این وابستگی خلاص شم. در ضمن اینم بگم که این عشق زیادی هم خیلی وقتها باعث دعوا بین مون شده.
    تو رو به امام حسین قسمتون میدم، کمکم کنید دارم میمرم توی این باتلاقی که خودم ناخواسته واسه خودم درست کردم.


    در ضمن من به لحاظ روانی هم خیلی ضعیف شدم. اعتما به نفس صفر. اما عشق به همسر بی نهایت. کلا نمی تونم احساساتمو کنترل کنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید goli.gol تشکرکرده است .

    سپيده سادات (جمعه 24 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: شنبه 14 آذر 94, 14:57
  3. در حقم نامردی کردن(خدایا به حق همین روز عزیز خودت جوابشون رو بده)
    توسط g.amiri در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 مرداد 91, 14:29
  4. یک ماه پس از جدایی،هنوز مثل روز اول جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 10:17
  5. روز عروسی شاد عزیز
    توسط elina در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: شنبه 26 اردیبهشت 88, 14:23

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.