به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 اردیبهشت 93 [ 17:08]
    تاریخ عضویت
    1392-7-17
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    691
    سطح
    13
    Points: 691, Level: 13
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    32

    تشکرشده 21 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ترس از دوستی قبل ازدواج راهنمایی شدید

    سلام
    ببخشید مزاحم دوستان شدم
    یه مدته با این سایت اشنا شدم خیلی دوست داشتم اینجا سوالمو طرح کنم تا بتونم مشکلمو حل کنم مشکل شاید نشه گفت دشواری ذهنی نمی دونم درسته یا غلط
    نمی دونم از کدام قسمت بگم تا شاید بهتر منو راهنمایی کنید
    اره ترس از روابط قبل ازدواج اسم تاپیکه
    پسری هستم 20 ساله دانشجو
    از خودم براتون بگم ولی میگم شاید اشنا بشین چجور ادمی هستم
    ادمی هستم که با همه خوبم معاشرتیم با هر جور ادم و کمی مغرور می دونم دوستی های قبل ازدواج پوچ هستن و کم پیش میاد که به ازدواج ختم شن و جز اعصاب خورد کردن چیزی نیستن که بخوای اسمشو دوستی بزاری
    ولی همه چیز به کنار اون چیزی که منو اذیت می کنه کشش به سمت جنس مخالفه نمی دونم درک می کنید یا نه
    من اهل دوستی نیستم و نمی خوامم باشم چون می خوام تنها با همسر اینده ام باشم تموم احساسمو برا اون بزارم
    ولی نمی دونم تو دانشگاه تا هر دختری رو می بینم یه جوری یه حسی درون من ایجاد میشه که برم سمت و سوی اینگونه روابط نمی دونم اقتضای سنی هستش بعدش خوب میشه
    می ترسم خیلی هم می ترسم برم سمت دختر برم سمت عشق و درگیرش بشم نمی تونم کنترل کنمش این حسو
    شما ها تنها کسی هستید که الان گفتم این حرف رو
    انگار اروم شدم ولی نمی دونم و اطمینان ندارم که کسی بتونه به من کمک کنه چون همه اینجا درگیر مشکل خودشونن
    ولی دوست دارم یکی برام بگه چیکار کنم تا این حس خشک بشه نیاد طرفم
    در اخر باید بگم ارتباطم با اطرافیان خیلی خوبه و اصلا غیر عادی نیست ولی از این حس درونی که داره عذابم میده تو این مدت فقط شما می دونید نمی دونم چیکار کنم منو راهنمایی کنید
    ویرایش توسط رفیق فابریک : چهارشنبه 17 مهر 92 در ساعت 13:13


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه دوستی یا جدایی
    توسط melisazand در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 دی 91, 14:59
  2. راهنمایی در رابطه دوستی که قهر کرده
    توسط ahmad206 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 مرداد 91, 00:14
  3. درخواست دختر برای دوستی و اشنایی بیشتر
    توسط sobhan17 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 آذر 90, 15:58
  4. رازهایی برای دوستی
    توسط elina در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 بهمن 87, 10:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.