به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 141

Threaded View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 مرداد 93 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-7-16
    نوشته ها
    41
    امتیاز
    990
    سطح
    16
    Points: 990, Level: 16
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 76 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چه کنم دیگر از من اخاذی نکند نمیخوام کسی بفهمه.کمکم کنید

    یک سال قبل از ازدواجم یه خواستگار خیلی سمج داشتم که هر بار با اومدنش با جواب نه من روبرو میشد.یه روز تهدیدم کرد که اگه با کسی غیر از من ازدواج کنی هم صورت تو و هم صورت اون مرده رو با اسید میسوزونم.میگفت ابروتو میریزم ولی من حرفاشو جدی نگرفتم که ای کاش جدی میگرفتمتا چند ماهی ازش خبر نداشتم تا اینکه شوهرم به خواستگاریم اومد وباهم ازدواج کردیم تو این مدت پیداش نبود و من هم کاملا فراموش کردم.فهمیدم زندان بود.تا اینکه 1 سال بعد از عروسیم دوباره دیدمش آدرس خونمو پیدا کرده بود.یه روز که از خونه اومدم بیرون جلومو گرفت تهدیدم کرد گفت آبروتو میریزم میگفت شوهرتو با چاقو میزنم من دیگه ترسیده بودم.حتی جرأت نداشتم به شوهرم بگم.به دروغ تهدیدش کردم که یکی از بستگان شوهرم تو نیروی انتظامی کار میکنه مزاحمم نشو برات گرون تمام میشه.فکر کنم ترسید آخه یه مدت دوباره غیبش زد.تا اینکه چند ماه بعد پی به دروغم برد و دوباره پیداش شد ول کن من نبود.حرفش این بود که از شوهرم طلاق بگیرم و باهاش ازدواج کنم.مدام تهدیدم میکرد و یک روز هم تهدیدش رو عملی کردیه روز که شوهرم خونه نبود اومد زنگ خونه رو زد و گفت مأمور برقه با اینکه ایفون تصویری بود من بیچاره و بدبخت و نادان در رو باز کردم آخه چهرشو تشخیص ندادم.صدای بسته شدن در رو شنیدم فکر کردم باصطلاح مأمور رفت خیالم راحت شد و داشتم به کارام میرسیدم که فهمیدم پشت سرمه سریع قمشو در اورد گفت جیکت در بیاد میکشمت.من از ترس زبونم بند اومد.گفت اومدم آبروتو بریزم تو اون مرد رو به من ترجیح دادی. به سمتم حمله ور شد و به من....کردهر چی دست وپا زدم خدا و امام قسمش دادم هیچ.از این آدم کثیفتر و عوضیتر ندیدم.سریع رفت بیرون.منم که تو شوک بودم زنگ زدم به شوهرم ولی تا گوشی رو برداشت قطع کردم.نمیتونستم بهش بگم.الان از اون قضیه 2 ماه میگذره و امروز برای بار دوم ازم اخاذی کرد تهدیدم کرد اگه بهش پول ندم همه جا میگه و آبروتو میبرم.میگم به همه میگم.اعدامت میکنند میگه از کجا میخواند بفهمند که بهت تجاوز شده.میگه میگم با میل خودت تن به این کار دادی.با امروز نزدیک یک میلیون و دویست ازم پول گرفته.از بی آبرویی جلو شوهرم و خانوادم میترسم.خانوادم آدم ابروداریند همه سر پدرم قسم میخورند.چه کار کنم که دیگه ازم اخاذی نکنه؟نمیخوام هیچ کس بفهمه.چه جوری شرش رو کم کنم کمکم کنید.من عاشق زندگیم هستم.

  2. 2 کاربر از پست مفید hamta-tanha تشکرکرده اند .

    behroozsh (چهارشنبه 06 آذر 92), اشنای قدیمی (چهارشنبه 15 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.