به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 75

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    سلام به تالار همدردی خوش آمدید
    مشکلی که عنوان کردید رو حتماو حتما پیگیری کنید تا رفع شود ، وگرنه ، شکاف عمیقی بین شما و همسرتون ایجاد خواهد شد
    دقت کن که با لحن تند و یا جرو بحث و قهر نمی توانی نتیجه بگیری
    بهتر است از راه مسالمت آمیز و میانه روی ، سعی در هماهنگی بیشتر بین خودت و همسرت داشته باشی
    این دوتا تاپیک رو بخون

    http://www.hamdardi.net/thread-13484.html

    http://www.hamdardi.net/thread-14688.html

  2. کاربر روبرو از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده است .

    sookoot (چهارشنبه 02 مرداد 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 18:23]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    412
    سطح
    8
    Points: 412, Level: 8
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت نمایش پست ها
    سلام به تالار همدردی خوش آمدید
    مشکلی که عنوان کردید رو حتماو حتما پیگیری کنید تا رفع شود ، وگرنه ، شکاف عمیقی بین شما و همسرتون ایجاد خواهد شد
    دقت کن که با لحن تند و یا جرو بحث و قهر نمی توانی نتیجه بگیری
    بهتر است از راه مسالمت آمیز و میانه روی ، سعی در هماهنگی بیشتر بین خودت و همسرت داشته باشی
    این دوتا تاپیک رو بخون

    http://www.hamdardi.net/thread-13484.html

    http://www.hamdardi.net/thread-14688.html
    آخه دیگه به چه زبونی بهش بگم؟همه جوره باهاش حرف زدم. پیش برادر من که خانواده ی درجه یکه منه طوری حجاب میگیره انگار برادرم بهش چشم بد داره. از این رفتار بدم میاد. برادر من که انقدر بی عار نیست بخواد زن منو دید بزنه.این چه رفتاریه آخه.مضحکه ی خاص و عام شدم با این رفتاراش

  4. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    درسته. هر کسی یه عقایدی داره!
    خیلی از مردها هم تو همین تالار با نحوه پوشش خانمشون مشکل داشتند که چرا حجابشو رعایت نمی کنه.حالا اونا وقتی تاپیک شما را بخونن....
    پیشنهاد من اینه که هم شما و هم اون خانم هردو کمی دیدگاهتون را تعدیل کنید.
    اول شما از خودتون شروع کن.
    می تونی توی این تالار بگردی و ببینی چقدر از دخترا قبل از ازدواج رابطه داشتند (حالا چه در حد از بین رفتن بکارت و چه در حد ...)خب خانم شما مشخصه که کاملا پاک هستند و به هیچ مرد دیگه ای فکر نمی کنند. حتی الان هم نمی خوان با یه مرد دیگه در حد دست دادن و... پاکی خودش را نسبت به شما از دست بده.
    توی این تالار چقدر خوندم زنان متاهلی که عاشق برادر شوهرشون شدند....!!!! و یا مردی عاشق یک زن متاهل شده!!!!
    ولی آیا شما می تونید حتی 1% هم این احتمال را به خانمتون نسبت بدین؟
    حالا شاید یه کم دیدتون نسبت به همسرتون بهتر شده باشه!!!

    خانم شما هم باید این طور پیش خودشون فکر کنند:
    چقدر آقایان افراطی وجود دارند که به دلیل غیرت بی خود اجازه حتی بیرون رفتن هم به خانمشون نمی دن!نمی ذارن بره خرید.درس بخونه.شاغل باشه!
    حتی من یه جا خوندم که مردی نمی ذاشت خانمش جلوی محارم خودش بدون حجاب باشه!!!!
    خوب خانم شما هم وقتی همچین مردانی را تصور کنند خدا را شکر می کنند که همسرشون اینقدر دیدشون بسته نیست.

    به نظر من شما با خانمتون این طوری صحبت کن:
    بگو من به عقایدت احترام میذارم و خدا را شکر می کنم که یک همچین همسر پاک و مطمئنی دارم. اما عزیز دلم تو حتی اگر بری از خود خدا هم بپرسی که آـیا اشکالی داره که من با حجاب کامل با مرد نامحرم حرف بزنم؛مطمئنا خدا میگه اشکالی نداره!
    اگه ازش بپرسی که اشکالی داره که من حجابم را رعایت کنم ولی شیک باشم؟ خدا میگه چه اشکالی داره.
    بعد بگید:عزیز دلم ولی اگر پیش خدا بری و بگی که کسانی که درظاهر شبیه من نیستند بی حیا میدونم.خدا میگه سوظن گناه کبیره هست. و از امام حسین پرسیدند که ادب یعنی چه؟ امام حسین گفتند: یعنی وقتی از در خانه بیرون اومدی فکر کنی همه از تو بهترن!

    در ضمن به نظر من میشه هم یک لباس شیک و مرتب باشه و هم حجابش کامل باشه. شما هم خیلی روی این موضوع تعصب نداشته باش! خیلی هم به حرف مردم اهمیت نده!(باور کن شاید بعضی از مردان فامیلتون به روی خودشون نیارن ولی شاید بعضی هاشون دچار تجربه های از این قبیل که خانمشون به یه مرد دیگه احساس پیدا کرده یا.... شده باشن و به شما غبطه بخورن)
    خدا را شکر کن که یه دختر پاک گیرت اومده. چیزی که الان واقعا کمه!
    ببخشید اگر پر حرفی کردم.فقط خواستم نظرم را بگم شاید کمکتون کنه.
    امیدوارم تصمیم درست بگیرین و عجله نکنید. برای طلاق همیشه وقت هست!

  5. 5 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    asemani (پنجشنبه 03 مرداد 92), barani (جمعه 04 مرداد 92), del (شنبه 05 مرداد 92), tamanaye man (پنجشنبه 03 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 مهر 95 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1392-2-09
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    3,832
    سطح
    39
    Points: 3,832, Level: 39
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    128

    تشکرشده 312 در 128 پست

    Rep Power
    34
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    توی این تالار چقدر خوندم زنان متاهلی که عاشق برادر شوهرشون شدند....!!!! و یا مردی عاشق یک زن متاهل شده!!!!
    ولی آیا شما می تونید حتی 1% هم این احتمال را به خانمتون نسبت بدین؟
    حالا شاید یه کم دیدتون نسبت به همسرتون بهتر شده باشه!!!
    !
    دوست عزیز اینجا به نظرم نیاز هست که یه نکته گفته بشه که در مورد یکی از اون خانوم هایی که عاشق برادرشوهرشون بودن تا جایی که یادم هست خودشون نوشته بودن که مذهبی هستن و حتی چادری بودن(البته تو پرانتز میگم که من هرگز قصد ندارم که نسبت به اون خانوم قضاوت بدی کنم و تنها چون شما مثال زدین اشاره کردم)
    بنابراین ربط دادن این قضیه ها به هم کار درستی نیست و یه جورایی مغلطه هست
    موفق باشین
    ویرایش توسط gisooo : پنجشنبه 03 مرداد 92 در ساعت 01:19

  7. 3 کاربر از پست مفید gisooo تشکرکرده اند .

    sanjab (پنجشنبه 03 مرداد 92), shabe niloofari (پنجشنبه 03 مرداد 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  8. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    نیما عزیز

    شاید سخت باشه که بخواهیم خودمون را جای شما بگذاریم و بگیم درکتون می کنیم.

    به نظر من شما بجای ایراد گرفتن از ایشون اول باید کمی خودتون را مواخذه کنید که چرا با 32 سال سن که نشان می دهد یک نفر در شخصیت و رفتار به یک ثباتی رسیده باید برود سراغ انتخاب یک دختر 23 ساله که هنوز مراحل رشد و تکامل را

    نگدارانده و بسیار تحت تاثیر اطرافیان است و بعبارتی stable و پایدار نشده؟

    شاید یک دلیلی که بیان می کنید ایشان اوایل ازدواج تمام شرطهای شما را پذیرفت همین باشد ایشان به خاطر احساسی

    بودن در این شرایط سنی نسبت به شما تمایلی یافته و تنها به فکر ازدواج کردن و بدست اوردن شما بوده و این مرحله را به نظر خودش تمام کرده است بعد از این مرحله

    بدنبال کامل شدن و رشد کردن خودش هست نمی داند که بخاطر پذیرفتن شروط شما مسئولیتی دارد و نمی تواند منکر همه آنها شود؟؟!

    لطفاً با او محکم و قاطع صحبت کنید و نظراتتان را بیان کنید و از او بخواهید نظراتش را بیان کرده و به یک توافقی "بینابین" برسید در غیراینصورت از یک مشاور خانواده مجرب استفاده کنید.

    خواهشاً در این مرحله شتاب زده عمل نکنید و ادامه رابطه و یا قطع آن را با کمک گرفتن از مشاوران زبده به نتیجه رسانید.

    لطفا اگر عقد هستید فعلا اصلا بفکر عروسی نباشید.
    ویرایش توسط sanjab : چهارشنبه 02 مرداد 92 در ساعت 23:50

  9. 2 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    barani (جمعه 04 مرداد 92), مهرانا9 (جمعه 04 مرداد 92)

  10. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 18:23]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    412
    سطح
    8
    Points: 412, Level: 8
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    درسته. هر کسی یه عقایدی داره!
    خیلی از مردها هم تو همین تالار با نحوه پوشش خانمشون مشکل داشتند که چرا حجابشو رعایت نمی کنه.حالا اونا وقتی تاپیک شما را بخونن....
    پیشنهاد من اینه که هم شما و هم اون خانم هردو کمی دیدگاهتون را تعدیل کنید.
    اول شما از خودتون شروع کن.
    می تونی توی این تالار بگردی و ببینی چقدر از دخترا قبل از ازدواج رابطه داشتند (حالا چه در حد از بین رفتن بکارت و چه در حد ...)خب خانم شما مشخصه که کاملا پاک هستند و به هیچ مرد دیگه ای فکر نمی کنند. حتی الان هم نمی خوان با یه مرد دیگه در حد دست دادن و... پاکی خودش را نسبت به شما از دست بده.
    توی این تالار چقدر خوندم زنان متاهلی که عاشق برادر شوهرشون شدند....!!!! و یا مردی عاشق یک زن متاهل شده!!!!
    ولی آیا شما می تونید حتی 1% هم این احتمال را به خانمتون نسبت بدین؟
    حالا شاید یه کم دیدتون نسبت به همسرتون بهتر شده باشه!!!

    خانم شما هم باید این طور پیش خودشون فکر کنند:
    چقدر آقایان افراطی وجود دارند که به دلیل غیرت بی خود اجازه حتی بیرون رفتن هم به خانمشون نمی دن!نمی ذارن بره خرید.درس بخونه.شاغل باشه!
    حتی من یه جا خوندم که مردی نمی ذاشت خانمش جلوی محارم خودش بدون حجاب باشه!!!!
    خوب خانم شما هم وقتی همچین مردانی را تصور کنند خدا را شکر می کنند که همسرشون اینقدر دیدشون بسته نیست.

    به نظر من شما با خانمتون این طوری صحبت کن:
    بگو من به عقایدت احترام میذارم و خدا را شکر می کنم که یک همچین همسر پاک و مطمئنی دارم. اما عزیز دلم تو حتی اگر بری از خود خدا هم بپرسی که آـیا اشکالی داره که من با حجاب کامل با مرد نامحرم حرف بزنم؛مطمئنا خدا میگه اشکالی نداره!
    اگه ازش بپرسی که اشکالی داره که من حجابم را رعایت کنم ولی شیک باشم؟ خدا میگه چه اشکالی داره.
    بعد بگید:عزیز دلم ولی اگر پیش خدا بری و بگی که کسانی که درظاهر شبیه من نیستند بی حیا میدونم.خدا میگه سوظن گناه کبیره هست. و از امام حسین پرسیدند که ادب یعنی چه؟ امام حسین گفتند: یعنی وقتی از در خانه بیرون اومدی فکر کنی همه از تو بهترن!

    در ضمن به نظر من میشه هم یک لباس شیک و مرتب باشه و هم حجابش کامل باشه. شما هم خیلی روی این موضوع تعصب نداشته باش! خیلی هم به حرف مردم اهمیت نده!(باور کن شاید بعضی از مردان فامیلتون به روی خودشون نیارن ولی شاید بعضی هاشون دچار تجربه های از این قبیل که خانمشون به یه مرد دیگه احساس پیدا کرده یا.... شده باشن و به شما غبطه بخورن)
    خدا را شکر کن که یه دختر پاک گیرت اومده. چیزی که الان واقعا کمه!
    ببخشید اگر پر حرفی کردم.فقط خواستم نظرم را بگم شاید کمکتون کنه.
    امیدوارم تصمیم درست بگیرین و عجله نکنید. برای طلاق همیشه وقت هست!

    مصباح الهدی ی عزیز
    ممنونم از صحبت های خوب و دقیق شما
    من پاکی رو طبق صحبت های شما تعریف نمی کنم. زن من قبل از من با افرادی دوست بودن. من هم همینطور. اصلا از نظر من اشکالی نداره. هردو هم از این جریانات باخبریم. مهم اینه که الان که با من ازدواج کرده وفادار باشه. من اهانتی به وفاداریش نکردم. ولی اون نوع پوشش اونم پیش برادر من توهینیه به من و خانواده م. من به هیچ عنوان اون نوع پوشش رو نمی پسندم کما اینکه زمان خواستگاری تمام این مطالب رو به ایشون گفتم و ایشون هم تایید کرد. دیگه خودم هم موندم چکار کنم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط sanjab نمایش پست ها
    نیما عزیز

    شاید سخت باشه که بخواهیم خودمون را جای شما بگذاریم و بگیم درکتون می کنیم.

    به نظر من شما بجای ایراد گرفتن از ایشون اول باید کمی خودتون را مواخذه کنید که چرا با 32 سال سن که نشان می دهد یک نفر در شخصیت و رفتار به یک ثباتی رسیده باید برود سراغ انتخاب یک دختر 23 ساله که هنوز مراحل رشد و تکامل را

    نگدارانده و بسیار تحت تاثیر اطرافیان است و بعبارتی stable و پایدار نشده؟

    شاید یک دلیلی که بیان می کنید ایشان اوایل ازدواج تمام شرطهای شما را پذیرفت همین باشد ایشان به خاطر احساسی

    بودن در این شرایط سنی نسبت به شما تمایلی یافته و تنها به فکر ازدواج کردن و بدست اوردن شما بوده و این مرحله را به نظر خودش تمام کرده است بعد از این مرحله

    بدنبال کامل شدن و رشد کردن خودش هست نمی داند که بخاطر پذیرفتن شروط شما مسئولیتی دارد و نمی تواند منکر همه آنها شود؟؟!

    لطفاً با او محکم و قاطع صحبت کنید و نظراتتان را بیان کنید و از او بخواهید نظراتش را بیان کرده و به یک توافقی "بینابین" برسید در غیراینصورت از یک مشاور خانواده مجرب استفاده کنید.

    خواهشاً در این مرحله شتاب زده عمل نکنید و ادامه رابطه و یا قطع آن را با کمک گرفتن از مشاوران زبده به نتیجه رسانید.

    لطفا اگر عقد هستید فعلا اصلا بفکر عروسی نباشید.

    سنجاب عزیز ممنونم از نظر شما
    به هیچ عنوان فکر عروسی نیستم! حرفش رو هم زنم زد ولی گفتم تا این مسائل حل نشه به هیچ عنوان عروسی نمی گیرم. البته یه جواب عجیبی بمن داد به این مضمون:" دست توئه مگه؟!" من جوابی ندادم.احساس می کنم ماجرا داره به سمت بدی پیش میره

  11. #7
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    جناب نیما ، قطعا شما الان تحت فشار هستید
    اینقدر بر این آشفتگی و استرس نیفزایید
    کمی به خودت آرامش بده
    تنها مرگ هست که چاره ای برایش نیست

    با بیشتر کردن تنش و نگرانی ، مشکل از شما حل نخواهد شد

    وقتیحرفی ، رفتاری ، کاری برای شما بار منفی دارد ، در وهله اول برای اینکه خودت را آرام کنی تا راه حل درست را پیدا کنی ، کمی بی توجه باش .... نترس ، با کمی عدم توجه به احساسات لحظه ای شخصیت و ارزش انسانها زیر سئوال نمی رود

    همسرت قطعا شما را دوست دارد
    شما هم عاشقش هستید
    و هردو می خواهید زندگی خوبی را با هم داشته باشید
    پس در صدد باش راه حل درخور توجه ای را بیابی که به هردونفر شما کمک کند تا این مشکل را با هم پشت سرگذاشته و بیش از پیش با هم همراه شوید

  12. 4 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    barani (جمعه 04 مرداد 92), del (شنبه 05 مرداد 92), sookoot (پنجشنبه 03 مرداد 92), یکی مثل شما (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  13. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 مهر 92 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    431
    سطح
    8
    Points: 431, Level: 8
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    11

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    باهاش که صحبت میکنین فقط بهش میگین که اینجور پوششی رو دوس ندارین؟
    یا دلیلش رو هم میگین؟ (دلیلی غیر از اینکه هیشکی تو خانوادتون اونجوری لباس نمیپوشه)
    در مورد عقایدی که دارین...
    بالاخره شما یه عقایدی دارین که باعث شده از اون مدل پوشش خوشتون نیاد...این عقایدو بگین...
    به نظرم بیشتر باید روی بالا بردن آگاهی ایشون کار کنین...

  14. #9
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من هر چه می خوانم عقیده ای که از خود خود شما باشد نمی بینم. همه اش تکرار می کنید برادرم این را گفت ، مادرم گفت ، فامیل هایمان گفتند. دایما دارید تکرار می کنید اطرافیان روی شما فشار می آورند. ببینید من درباره عقاید بحث نمی کنم. حرف من این است که چرا خودت بدون توجه به دیگران تکلیف زندگی ات را روشن نمی کنی؟ شما ازدواج کرده ای و باید مستقل فکر کنی و تصمیم بگیری. شما همسر این خانم هستی و خودتان باید بتوانی مستقل تصمیم بگیری. من نمی دانم آخر به کسی چه مربوط است که آستین لباس خانم شما چند سانتی متر است!!! یعنی در این حد اجازه می دهی دیگران در زندگی دخالت کنند. آن وقت شما انتظار دارید همسرتان به حرف هایتان گوش کند. البته که نه. او هم می گوید شما تحت تاثیر حرف های آدم های با عقاید w قرار داری و حرف آنها برایت مهم است. من هم می خواهم تحت تاثیر حرف آدم های با عقاید m قرار بگیرم و تایید آنها و کوچکترین نظر آنها برایم مهم است. به همین سادگی !
    شما تکلیفت را هم با عقاید خودتان کاملا مشخص نیست. اول می گویید برای زن و مرد حقوق مساوی قایلم بعد انتظار دارید خانم شما حتی در نحوه لباس پوشیدن و حرف زدن از شما اطاعت کند. به نظر خودت این چه تفاوتی دارد با اینکه یک مرد زنش را مجبور کند روبنده بزند و با هیچ مردی یک کلمه حرف نزند؟
    خوب بهتر نیست بگویید من عقیده ای به محرم و نامحرم و حجاب و فاصله بین زن و مرد ندارم. در ایران این تفکر با محدودیت بسیار همراه است و نمی توانی آن طور که می خواهی با این روش زندگی کنی. من می خواهم این نوع تفکر و زندگی آزاد باشد. بنابراین به زنم هم این آزادی را می دهم چون خودم هم به آن معتقدم. اما به تفکر حجاب و محرم و نامحرم اعتقادی ندارم و نمی توانم آن را تحمل کنم و اگر زنم بخواهد وارد این فاز شود قبول نمی کنم.
    بله منظور شما آزادی زن به طور مطلق نیست. بلکه می خواهید شیوه زندگی و تفکر شما که در ایران خیلی محدودیت دارد آزاد باشد و زنانی که می خواهند این طور زندگی کنند آزادی کامل داشته باشند.
    اما این به معنی تحمل عقیده مخالف خودتان و آزادی دادن به زن برای داشتن این عقیده مخالف با خودتان نیست.
    شما را سرزنش نمی کنم و انتقادی هم ندارم. فقط می گویم باید با خودتان صادق باشید و خود را آن طور که هستی بپذیری. آن وقت می توانی تکلیف زنت را روشن کنی.

  15. 9 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    asemani (پنجشنبه 03 مرداد 92), barani (جمعه 04 مرداد 92), hamrahi (پنجشنبه 03 مرداد 92), mohammad6599 (یکشنبه 06 مرداد 92), saraamini (پنجشنبه 03 مرداد 92), یاس پاییزی (پنجشنبه 26 شهریور 94), نازنین آریایی (پنجشنبه 03 مرداد 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 03 مرداد 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  16. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    خب به نظر من خانمتون باید برای شما در این زمینه کاملا شفاف سازی کنند.
    شاید این پوشش جلوی برادر شما به دلیل این نباشد که برادرتون خدای نکرده چشم بد داره.
    شاید دلیلش صرفا اعتقادات مذهبی باشد و اینکه احکام خدا این گونه است و ما چون بنده اون هستیم باید طبق احکام خدا رعایت کنیم و فقط رضایت خدا برامون مهم باشه.
    بالاخره تو این کشور زنان محجبه زیادی هستند که جلوی برادرشوهرشون حجاب دارند.تازه بعضی ها با چادر رو هم می گیرن!
    حالا باید همه اونا فکر کنند که داره بهشون بی احترامی میشه؟!
    به نظرم حرفای نوپو منطقی اومد. روشون فکر کنید.

  17. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    barani (جمعه 04 مرداد 92), saraamini (پنجشنبه 03 مرداد 92), نازنین آریایی (پنجشنبه 03 مرداد 92)


 
صفحه 3 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه شدیدی به پوشک دارم
    توسط امیرحسین766 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 14 فروردین 95, 08:33
  2. من از ایده آل هایم چشم پوشیدم
    توسط mansor در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 اسفند 92, 23:36
  3. مشکلات علاقه به پوشک شدن
    توسط فاطمه رنجدوست در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مرداد 92, 11:53
  4. علاقه به پوشک (عشق دوران کودکی)
    توسط sasan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 87, 13:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.