نیما عزیز
شاید سخت باشه که بخواهیم خودمون را جای شما بگذاریم و بگیم درکتون می کنیم.
به نظر من شما بجای ایراد گرفتن از ایشون اول باید کمی خودتون را مواخذه کنید که چرا با 32 سال سن که نشان می دهد یک نفر در شخصیت و رفتار به یک ثباتی رسیده باید برود سراغ انتخاب یک دختر 23 ساله که هنوز مراحل رشد و تکامل را
نگدارانده و بسیار تحت تاثیر اطرافیان است و بعبارتی stable و پایدار نشده؟
شاید یک دلیلی که بیان می کنید ایشان اوایل ازدواج تمام شرطهای شما را پذیرفت همین باشد ایشان به خاطر احساسی
بودن در این شرایط سنی نسبت به شما تمایلی یافته و تنها به فکر ازدواج کردن و بدست اوردن شما بوده و این مرحله را به نظر خودش تمام کرده است بعد از این مرحله
بدنبال کامل شدن و رشد کردن خودش هست نمی داند که بخاطر پذیرفتن شروط شما مسئولیتی دارد و نمی تواند منکر همه آنها شود؟؟!
لطفاً با او محکم و قاطع صحبت کنید و نظراتتان را بیان کنید و از او بخواهید نظراتش را بیان کرده و به یک توافقی "بینابین" برسید در غیراینصورت از یک مشاور خانواده مجرب استفاده کنید.
خواهشاً در این مرحله شتاب زده عمل نکنید و ادامه رابطه و یا قطع آن را با کمک گرفتن از مشاوران زبده به نتیجه رسانید.
لطفا اگر عقد هستید فعلا اصلا بفکر عروسی نباشید.

علاقه مندی ها (Bookmarks)