به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    فاخته عزیز، بعید میدونم مردی وجود داشته باشه که وقتی زنش مهریه رو بخشید بیشتر دوستش داشته باشه. این موضوع هیچ ربطی به دوست داشتن یا دوست نداشتن نداره. اگه مشکلی در این مورد داری باید جای دیگه دنبال جواب بگردی نه توی بخشش مهریه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید toojih تشکرکرده است .

    شیدا. (دوشنبه 31 تیر 92)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 آبان 93 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,214
    سطح
    35
    Points: 3,214, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    422

    تشکرشده 448 در 154 پست

    Rep Power
    36
    Array
    چقد آدم حرصش ميگيره به خدا!!
    فاخته اگه نبخشي در نهايت چي ميشه؟ يعني اهرم فشارش چيه؟ ببين همسر عزيز من اوايل ميگفت اگه ميخواي بچه دار شيم بايد مهريه تو ببخشي و تا وقتي كه نبخشي بچه دار نميشيم، ولي وقتي ميخواستم از ايران بيام بيرون گفت اگه نبخشي اجازه خروج از كشور نميدم!!!
    چون اون واسش از زمان بچه دار شدن دست به نقد تر بود، بنابراين من چاره ديگه اي نداشتم در عين حال اينم بهم ميگفت اگه ببخشي من وسواسمو درمان ميكنن و ميام دكتر. كه هركز هم نيومد. حالا من ميخوام بدونم اگه تو نبخشي چي كار ميكنه؟ فقط اخم و قهر يا اهرم فشار خاصي هم داره؟

    - - - Updated - - -

    چقد آدم حرصش ميگيره به خدا!!
    فاخته اگه نبخشي در نهايت چي ميشه؟ يعني اهرم فشارش چيه؟ ببين همسر عزيز من اوايل ميگفت اگه ميخواي بچه دار شيم بايد مهريه تو ببخشي و تا وقتي كه نبخشي بچه دار نميشيم، ولي وقتي ميخواستم از ايران بيام بيرون گفت اگه نبخشي اجازه خروج از كشور نميدم!!!
    چون اون واسش از زمان بچه دار شدن دست به نقد تر بود، بنابراين من چاره ديگه اي نداشتم در عين حال اينم بهم ميگفت اگه ببخشي من وسواسمو درمان ميكنن و ميام دكتر. كه هركز هم نيومد. حالا من ميخوام بدونم اگه تو نبخشي چي كار ميكنه؟ فقط اخم و قهر يا اهرم فشار خاصي هم داره؟

    - - - Updated - - -

    چرا دوبار سند ميشه؟

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    می گه اگه این کار رو کنی من دید دیگه بهت پیدا میکنم رفتارام تغییر میکنه از این حرف ها اطمینان بیشتر

  5. #24
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    فاخته عزیز
    حس می کنم بدون دقت در جواب دوستان، فقط حرفهای شوهرت را تکرار می کنی.


    نقل قول نوشته اصلی توسط fakhteh1365 نمایش پست ها
    بعدشم تو فرهنگ خانوادگیشون مراسم عقد و عروسی و از این خرج ها نمیکنن تازه کسی رو قبول دارن که پول هم به پسر بده اینجورین دیگه حالا همسرم میگه مخالف فرهنگمون این کارها رو کردم ولی تو چه کردی؟
    واقعا این طوره؟
    می شه بگی از کدام شهر و قوم هستند که دخترها به پسر پول می دهند که باهاشون ازدواج کنه؟

    فاخته عزیز،
    همونطور که ویولت و بقیه دوستان هم گفتند، مشکل شما و همسرتون مهریه نیست.

    آیا همه چیز تو زندگی شما خوبه؟
    آیا همسرت واقعا دوستت داره و بهت محبت می کنه؟ ( با رابطه جنسی اشتباه نگیر، ضمن این که محبت توی رختخواب را هم خیلی جدی نگیر )
    آیا در عمل احساس می کنی به آینده با تو بودن فکر می کنه یا ترس و تردید در رفتارش و گفتارش هست؟

    چرا بچه دار نمی شید؟ همسرت 36 سال داره و بهتره زودتر پدر بشه.

    1- به طور کلی، رابطه بین خودت و همسرت را از نظر علاقه خودت به همسرت، از یک تا ده ( ده یعنی رابطه عالی و یک یعنی ضعیف ) چه نمره ای می دی؟
    2- به طور کلی، رابطه بین خودت و همسرت را از نظر علاقه همسرت به شما، از یک تا ده ( ده یعنی رابطه عالی و یک یعنی ضعیف ) چه نمره ای می دی؟
    3- به طور کلی، رابطه بین خودت و همسرت را از نظر اعتماد خودت به آینده این زندگی، از یک تا ده ( ده یعنی رابطه عالی و یک یعنی ضعیف ) چه نمره ای می دی؟
    4- به طور کلی، رابطه بین خودت و همسرت را از نظر اعتماد همسرت به آینده این زندگی، از یک تا ده ( ده یعنی رابطه عالی و یک یعنی ضعیف ) چه نمره ای می دی؟

  6. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    rozaneh (دوشنبه 31 تیر 92), رها92 (دوشنبه 31 تیر 92), سان آی (دوشنبه 31 تیر 92)

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اذری هستن البته خانواده این ها بیشتر اینجورین

    فاخته عزیز،
    همونطور که ویولت و بقیه دوستان هم گفتند، مشکل شما و همسرتون مهریه نیست.

    آیا همه چیز تو زندگی شما خوبه؟
    همه چیز هم نه مشکلم اینه راحت و درست نمیتونه من رو بفهمه


    محبتش عملی هست اگه چیزی بگم بعضی اوقات موافقت میکنه و اگر حرف مشکل دار نزنم چه شخصی چه خانوادگی باهام خوبه و تقریبا راضی


    ترس و تردید ولش نمیکنه

    چون خودش نمیخاد میگه باید ببینم میتونی با من و خانوادم و فرهنگمون کنار بیایی چون چندبار از بی محلی اون ها که رفتم شهرشون ناراحت شدم و برخورد بد داشتم میگه ابروم رو پیش خانوادم بردی اونا اینجورین صمیمی نمیشن باهات چیکارکنم نظر هم میدن چیکار کنم میگه باید مطمین بشم کنار میایی

    1- به طور کلی، رابطه بین خودت و همسرت را از نظر علاقه خودت به همسرت، از یک تا ده ( ده یعنی رابطه عالی و یک یعنی ضعیف ) چه نمره ای می دی؟
    نمره 5 یا 6
    2- به طور کلی، رابطه بین خودت و همسرت را از نظر علاقه همسرت به شما، از یک تا ده ( ده یعنی رابطه عالی و یک یعنی ضعیف ) چه نمره ای می دی؟
    فکرمیکنم 3 یا 4
    3- به طور کلی، رابطه بین خودت و همسرت را از نظر اعتماد خودت به آینده این زندگی، از یک تا ده ( ده یعنی رابطه عالی و یک یعنی ضعیف ) چه نمره ای می دی؟
    5 یا 6
    4- به طور کلی، رابطه بین خودت و همسرت را از نظر اعتماد همسرت به آینده این زندگی، از یک تا ده ( ده یعنی رابطه عالی و یک یعنی ضعیف ) چه نمره ای می دی؟[/quote]

    3یا 4

  8. کاربر روبرو از پست مفید fakhteh1365 تشکرکرده است .

    شیدا. (پنجشنبه 03 مرداد 92)

  9. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    790
    سطح
    14
    Points: 790, Level: 14
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 82 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همه می گن نبخش شما هم نبخشو خودتو خلاص کن فکر کنم جواب این سوال رو گرفتی که ببخشی یا نبخشی

  10. #27
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    فاخته جان،

    این امتیازهایی که به علاقه و اعتمادتون به همدیگه دادی خیلی کم هست. تقریبا زیر 50 درصد است.
    بهتره به جای بخشیدن مهریه به فکر اصلاح رابطه تون باشی.
    اگر امکانش هست مشاوره حضوری برو و سعی کن رابطه تون را اصلاح کنی.

    بخشیدن مهریه رابطه تون را بدتر خواهد کرد.
    چون بعد از اون همسرت خیالش از چیزی که نگرانش هست راحت می شه و دیگه کاری به کارت نداره.
    شما هم از بی توجهی همسرت آسیب می بینی
    از اون طرف هم به خاطر بخشیدن مهریه با خودت درگیر می شی و احساس بدی بهت دست می ده

    مجموعه اش این می شه که رابطه تون بدتر می شه. گرچه خیال شوهرت راحت می شه که دیگه مهریه ای درکار نیست!!
    نبخش!


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.