به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1392-2-29
    نوشته ها
    126
    امتیاز
    790
    سطح
    14
    Points: 790, Level: 14
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    139

    تشکرشده 82 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم می دونی کی باید مهریه تو ببخشی وقتی 70 ساله شدی اون وقت ببخش مردای ما ظرفیتشون پایینه یه وقت دیدی ببخشیدی و.... هیچم پرتوقع نبودی عروسی گرفتن و خونه گرفتن واسه زن حق یک زنه همچین شاه کارم نکرده هر وقت 6 دنگ خونه رو به اسمت زد و یه ماشین خارجی برات خرید اون موقع بگو پرتوقعم نه الان

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستای خوبم همسرم زیاد به کارهام ایراد میگیره و من اعتماد به نفسم پایین اومده بهم کمک کنید چظور باشم؟

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آذر 92 [ 23:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-08
    نوشته ها
    127
    امتیاز
    791
    سطح
    14
    Points: 791, Level: 14
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 202 در 83 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط fakhteh1365 نمایش پست ها
    دوستای خوبم همسرم زیاد به کارهام ایراد میگیره و من اعتماد به نفسم پایین اومده بهم کمک کنید چظور باشم؟
    برای بالا رفتن اعتماد به نفس یه لیست تهیه کن و خوبی هایه خودت رو توش بنویس
    از همسرت بخواه خوبی هات رو بهت بگه تویه اون لیست وارد کن
    هر روز اونها رو تو تنهایی خودت با صدای بلند بخون
    بعد از یه مدت اعتماد به نفست بالاتر میره و حالت بهتر میشه
    این خوبی هایی که مینویسی خوبی هایه کلی نباشه همه خوبی هایه جزیی رو هم یادداشت کن
    مثله این که مثلا من خوب قورمه سبزی میپزم یا خیلی خوب لباسهام رو با هم ست میکنم

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کمکم کنید همسرم سر خواسته معمولی ام قهر میکنه و ناز میکنه این سه سال خستم همش میگه مگه چیکار کردی به جز وظایفت

  5. #15
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    شما یه لیست بلند بالا تاپیک داری که اصلا مشخص نیست مشکل اصلیتون چیه.

    به نظر می آد زندگی آروم ولی سردی دارید.
    ظاهرا اعتمادی هم بینتون نیست که حرف به مهریه و ... رسیده.

    مشکلات زندگیت را پیدا و حل کن.
    اگر امکانش هست برو مشاوره.
    مهریه ات را نبخش!

  6. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 آبان 93 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,214
    سطح
    35
    Points: 3,214, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    422

    تشکرشده 448 در 154 پست

    Rep Power
    36
    Array
    شيدا ميتونم بپرسم مهمترين دليلت واسه اينكه ميگي نبايد مهريه رو بخشيد چيه؟ اينكه همسر فاخته راحت طلاق نتونن بدن يا اينكه واقعا فاخته پشتوانه مالي واسه روز مبادا داشته باشه؟
    اگه همسرشون جدا يه روز قصد جدايي پيدا كنن آيا مهريه ميتونه جلوي جدايي رو بگيره؟
    آيا اگه يه وقت خطايي از همسر فاخته سر بزنه آيا هيچ كس حداقل توي اين تالار توصيه به به اجرا گذاشتن مهريه ميكنه يا اگه احيانا اجرا گذاشت اون زندگي ديگه جاي برگشت داره؟
    آيا اين مهريه واقعا پشتوانه ماليست در عمل؟؟؟ اگه خداي نكرده فاخته تصميم به جدايي داشته باشه همسرشون ميتونه تمام اموالشو خيلي سريع به نام يكي از اعضا خانوادش كنه و تنها يك چهارم حقوقشو ميدن به خانومش كه شايد ٢٠٠-٣٠٠ هزار تومان در ماه بشه اون هم بعد يكي دو سال دوندگي توي راهروهاي دادگاه.


    مهريه چيزيه كه خانوماي ايراني با چنگ و دندون حفظش ميكنن ولي در عمل هيچ وجود خارجي و واقعي نداره. من با همراهي موافقم كه ميگه مهريه جز يه نوشته توي سند ازدواج چيز ديگه اي نيست.


    فاخته جان اگه تاپيكاي منو بخوني ميبيني كه من هم مهريه مو به اجبار همسرم بخشيدم. و هنوزم كه هنوز نتونستم با اين موضوع كنار بيام و روزي نيست كه به اين موضوع فكر نكنم و به خاطر اين مسئله هيچ وقت نخواهم تونست مثل روز اول دوسش داشته باشم. ولي دليل من يه دليل كاملا عاطفيه نه بعد مالي مهريه. من به لطف خدا به هيچ وجه نياز مالي ندارم اگرم داشتم هيچ وقت حاضر نبودم به خاطر ٢٠٠-٣٠٠ هزار تومن خودمو پيشش كوچيك كنم. و ميدونمم كه هيچ مرد نادرستي رو با مهريه نميشه درست كرد. من خيلي احتمال داشت كه اصلا خودم روزي مهريه مو عاشقانه ببخشم و چون مهريه از ماهيت ماديش واسه من هيچه، ولي كاري كه همسر من كرد يه زخم عميق روي روح و روان من گذاشت نه روي حساب بانكيم. واسه همين بر خلاف نظر همه دوستان ميخوان بهت بگم اگه از لحاظ عاطفي اين مسئله برات مهم نيست و مثل من روحا آزارت نميده ببخش و خيالشو راحت كن. ولي اگه واقعا به همون مبلغ هم فكر ميكني ممكنه يه زماني احتياج پيدا كني بازم دست نگه دار.

    - - - Updated - - -

    شيدا ميتونم بپرسم مهمترين دليلت واسه اينكه ميگي نبايد مهريه رو بخشيد چيه؟ اينكه همسر فاخته راحت طلاق نتونن بدن يا اينكه واقعا فاخته پشتوانه مالي واسه روز مبادا داشته باشه؟
    اگه همسرشون جدا يه روز قصد جدايي پيدا كنن آيا مهريه ميتونه جلوي جدايي رو بگيره؟
    آيا اگه يه وقت خطايي از همسر فاخته سر بزنه آيا هيچ كس حداقل توي اين تالار توصيه به به اجرا گذاشتن مهريه ميكنه يا اگه احيانا اجرا گذاشت اون زندگي ديگه جاي برگشت داره؟
    آيا اين مهريه واقعا پشتوانه ماليست در عمل؟؟؟ اگه خداي نكرده فاخته تصميم به جدايي داشته باشه همسرشون ميتونه تمام اموالشو خيلي سريع به نام يكي از اعضا خانوادش كنه و تنها يك چهارم حقوقشو ميدن به خانومش كه شايد ٢٠٠-٣٠٠ هزار تومان در ماه بشه اون هم بعد يكي دو سال دوندگي توي راهروهاي دادگاه.


    مهريه چيزيه كه خانوماي ايراني با چنگ و دندون حفظش ميكنن ولي در عمل هيچ وجود خارجي و واقعي نداره. من با همراهي موافقم كه ميگه مهريه جز يه نوشته توي سند ازدواج چيز ديگه اي نيست.


    فاخته جان اگه تاپيكاي منو بخوني ميبيني كه من هم مهريه مو به اجبار همسرم بخشيدم. و هنوزم كه هنوز نتونستم با اين موضوع كنار بيام و روزي نيست كه به اين موضوع فكر نكنم و به خاطر اين مسئله هيچ وقت نخواهم تونست مثل روز اول دوسش داشته باشم. ولي دليل من يه دليل كاملا عاطفيه نه بعد مالي مهريه. من به لطف خدا به هيچ وجه نياز مالي ندارم اگرم داشتم هيچ وقت حاضر نبودم به خاطر ٢٠٠-٣٠٠ هزار تومن خودمو پيشش كوچيك كنم. و ميدونمم كه هيچ مرد نادرستي رو با مهريه نميشه درست كرد. من خيلي احتمال داشت كه اصلا خودم روزي مهريه مو عاشقانه ببخشم و چون مهريه از ماهيت ماديش واسه من هيچه، ولي كاري كه همسر من كرد يه زخم عميق روي روح و روان من گذاشت نه روي حساب بانكيم. واسه همين بر خلاف نظر همه دوستان ميخوان بهت بگم اگه از لحاظ عاطفي اين مسئله برات مهم نيست و مثل من روحا آزارت نميده ببخش و خيالشو راحت كن. ولي اگه واقعا به همون مبلغ هم فكر ميكني ممكنه يه زماني احتياج پيدا كني بازم دست نگه دار.

  7. کاربر روبرو از پست مفید عسل. تشکرکرده است .

    شیدا. (دوشنبه 31 تیر 92)

  8. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 مرداد 93 [ 12:35]
    تاریخ عضویت
    1391-7-12
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    1,935
    سطح
    26
    Points: 1,935, Level: 26
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    271

    تشکرشده 287 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به خدا زشته؛ خجالت داره! مگه بین رن و شوهری که میخوان با هم زندگی کنن؛ مال من و مال تو داره؟؟!!!!!!!! مهریه و ببخش و نبخش کیلو چنده؟ زن و شوهری, یه پیوند آسمونیه؛ حرمت داره. به مادیات آلوده اش نکنین. این حرفها فقط واسه وقته جداییه. مشکل اساسی تر از این حرفاست. مشکل عدم اعتماد بین دو طرفه که باید ریشه یابی بشه و حل بشه.

    - - - Updated - - -

    به خدا زشته؛ خجالت داره! مگه بین رن و شوهری که میخوان با هم زندگی کنن؛ مال من و مال تو داره؟؟!!!!!!!! مهریه و ببخش و نبخش کیلو چنده؟ زن و شوهری, یه پیوند آسمونیه؛ حرمت داره. به مادیات آلوده اش نکنین. این حرفها فقط واسه وقته جداییه. مشکل اساسی تر از این حرفاست. مشکل عدم اعتماد بین دو طرفه که باید ریشه یابی بشه و حل بشه.

  9. کاربر روبرو از پست مفید ستاره تنها تشکرکرده است .

    شیدا. (دوشنبه 31 تیر 92)

  10. #18
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط violet02 نمایش پست ها
    شيدا ميتونم بپرسم مهمترين دليلت واسه اينكه ميگي نبايد مهريه رو بخشيد چيه؟
    مهم ترین دلیلش را خودت گفتی عزیزم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط violet02 نمایش پست ها
    فاخته جان اگه تاپيكاي منو بخوني ميبيني كه من هم مهريه مو به اجبار همسرم بخشيدم. و هنوزم كه هنوز نتونستم با اين موضوع كنار بيام و روزي نيست كه به اين موضوع فكر نكنم و به خاطر اين مسئله هيچ وقت نخواهم تونست مثل روز اول دوسش داشته باشم. ولي دليل من يه دليل كاملا عاطفيه نه بعد مالي مهريه.
    مهریه برای زن از نظر عاطفی هم پشتوانه محسوب می شه.
    فقط جنبه مادی نداره.

    از نظر قانونی هم یکی از معدود امکاناتی هست که در دست زن هست.
    همیشه هم به ماهی 200-300 هزار تومان ختم نمی شه.
    به خیلی مسائل بستگی داره.

    هیچ کس از فردای خودش خبر نداره. شاید همین مهریه تونست کاری برای فاخته بکنه و به دردش بخوره.
    شاید فردا قانون برای پرداخت مهریه تغییر کرد.

    شرایط فاخته ممکنه با شما متفاوت باشه، اگر نگاهی به تاپیکهاش بکنی بهتر متوجه می شی.

    ولی جدای از همه این حرفها، من اصلا منطقی پشت این موضوع نمی بینم.
    همسرش می گه مهریه ات را ببخش تا علاقه ات را به من ثابت کنی!!!!!!
    اون آقا می خواد علاقه اش را با چی ثابت کنه؟
    اگر فاخته با بخشیدن مهریه می تونه ثابت کنه، اون آقا هم یک خونه برای فاخته بخره تا علاقه اش را ثابت کنه !!!

    اینجاست که من احساس کردم داره به نوعی احساسات فاخته را تحریک میکنه تا چیزی را که حقش هست، ازش بگیره.
    جالب اینجاست که اینقدر بهش گفتند ما برای تو عروسی گرفتیم و خونه خریدیم و ... که فاخته پذیرفته که اونها بهش لطف کردند

    به تدریج دارن همه اعتماد به نفس این خانم را ازش می گیرند. تا جایی که باور کرده که باید عشقش را یه جوری اثبات کنه و تا حالا کوتاهی کرده !!!

    اگر مهریه اینقدر بی ارزش بود، مطمئن باش اون مرد هم طالب بخشیدنش نبود.
    پس حتما ارزش مادی هم داره و به این سادگی هم نیست که فقط ماهی دویست تومن بدهند و ...

    باز هم می گم نبخش!
    حتی اگر کار داری، پول داری، اعتبار داری، پشتوانه داری ....
    بخشیدن مهریه از نظر روحی لطمه بدی بهت می زنه.

  11. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ستاره تنها (دوشنبه 31 تیر 92), عسل. (دوشنبه 31 تیر 92)

  12. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 آبان 93 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,214
    سطح
    35
    Points: 3,214, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    422

    تشکرشده 448 در 154 پست

    Rep Power
    36
    Array
    شيدا مرسي از جوابت
    ولي واقعا اگه يه روزي خداي نكرده بخوان از هم جدا شن همسرشون خيلي راحت ميتونم بگن تا مهريه تو نبخشي من طلاق نميدم يعني فاخته مهريه رو با يه رقم ناچيز بگيره ولي در قبالش نتونه جدا شه. كه مطمئنا همسر ايشون با توصيفاتي كه ازشون شده فردي نيستن كه هم طلاق بدن هم مهريه. پس اينقد توي تنگنا ميذارنش تا بعد چند ماه خودش ببخشه و جدا شن كه البته خدا هيچ وقت چنين روزي رو نياره اينا همش احتمالاته.
    از طرفي همسر ايشون زرنگ تراز اون به نظر ميرسن كه مالي رو به اسم خودشون نكه دارن، اصلا شايد يه دليل اصرارشون اينه كه نميتونن هيجي به نام خودشون نكه دارن جون نكرانن اكه يه وقت فاخته مهريه رو بذاره اجرا هيجي نبايد به نام خودش باشه كه از دستش نده. ميدونيد هم اكه خانوم مهريه شو بذاره اجرا مرد ممنوع الخروج ميشه. شايد واقعا به خاطر همين حيزا ميترسه. اكه نه امروز ديكه همه ميدونن جه جوري ميشه از زير مهريه دادن فرار كرد. نه زنداني هست مثل كذشته نه بيش از ١١٠ تا رو خانوم ميتونه بذاره اجرا. در عمل انكار هيجي. به نظر من بخشيدن مهريه همونطور كه خودتم كفتي شيدا جان ٩٩ درصد روح به روح آدم ضربه ميزنه يك درصد به پشتوانه مالي. درست مثل احساسي كه شب و روز با منه و هيج وقت نميتونم فراموش كنم. حاضر بودم صد بار ديكه برميكشتم به روز عقدمون و مهريه مو صفر انتخاب ميكردم ولي هيج وقت اين كارو بعد از ازدواج با دل من نميكرد. فاخته خودت از نظر احساسي نه مالي، جه احساسي به اين كار داري؟

  13. کاربر روبرو از پست مفید عسل. تشکرکرده است .

    شیدا. (دوشنبه 31 تیر 92)

  14. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 دی 92 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    1,411
    سطح
    21
    Points: 1,411, Level: 21
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    16

    تشکرشده 30 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی دوستای خوبم
    من میدونم خانوادم کاملا مخالفن ولی خودم متنفرم از اینکه به خاطر مهریه من رو نگه داره و باهاش باشم
    بعدشم تو فرهنگ خانوادگیشون مراسم عقد و عروسی و از این خرج ها نمیکنن تازه کسی رو قبول دارن که پول هم به پسر بده اینجورین دیگه حالا همسرم میگه مخالف فرهنگمون این کارها رو کردم ولی تو چه کردی؟


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.