عزیزم می دونی کی باید مهریه تو ببخشی وقتی 70 ساله شدی اون وقت ببخش مردای ما ظرفیتشون پایینه یه وقت دیدی ببخشیدی و.... هیچم پرتوقع نبودی عروسی گرفتن و خونه گرفتن واسه زن حق یک زنه همچین شاه کارم نکرده هر وقت 6 دنگ خونه رو به اسمت زد و یه ماشین خارجی برات خرید اون موقع بگو پرتوقعم نه الان






مگه بین رن و شوهری که میخوان با هم زندگی کنن؛ مال من و مال تو داره؟؟!!!!!!!! مهریه و ببخش و نبخش کیلو چنده؟ زن و شوهری, یه پیوند آسمونیه؛ حرمت داره. به مادیات آلوده اش نکنین. این حرفها فقط واسه وقته جداییه. مشکل اساسی تر از این حرفاست. مشکل عدم اعتماد بین دو طرفه که باید ریشه یابی بشه و حل بشه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)