سلام دوستان خوبم چقدر خوبه که شماها هستین من دیشب از همسرم درخواست کردم منو به یه امامزاده ببره وقتی رفتیم اونجا خیلی گریه کردم از خدا خواستم منو ببخشه و منو یاری کنه من قدم اول رو برداشتم دوستان به کمکتون نیاز دارم حال روحی جالبی ندارم...
تشکرشده 28 در 11 پست
سلام دوستان خوبم چقدر خوبه که شماها هستین من دیشب از همسرم درخواست کردم منو به یه امامزاده ببره وقتی رفتیم اونجا خیلی گریه کردم از خدا خواستم منو ببخشه و منو یاری کنه من قدم اول رو برداشتم دوستان به کمکتون نیاز دارم حال روحی جالبی ندارم...
asemani (دوشنبه 13 خرداد 92), del (شنبه 18 خرداد 92), faghat-KHODA (دوشنبه 13 خرداد 92), reihane_b (دوشنبه 13 خرداد 92), rozaneh (دوشنبه 13 خرداد 92),tamanaye man(دوشنبه 13 خرداد 92), کامران (دوشنبه 13 خرداد 92), شیدا. (پنجشنبه 16 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)