عزیزم هیچ وقت جایگاه خودتو با کسی مقایسه نکن ..
خانواده ی همسرت یه جایگاه دارن شما یه جایگاه دیگه ..
خانواده ش رو یه جور دوست داره شما رو یه جور دیگه ..
و این دلیل بر این نمیشه که شما رو کمتر یا اونا رو بیشتر دوست داشته باشه ! بلکه نوع محبتش فرق داره ..
شما با همسرت مشکل داری که بهت توجه نمیکنه ..
خب این چه ربطی داره به توجه ش به خانواده ش ؟ چرا خودتو با اونا مقایسه میکنی ؟؟ چرا مسائل رو بهم ربط میدی ؟؟
مشکل شما بی توجهی همسرته نه توجهش به خانواده ش ..
همون طور که تو پست اولت هم گفتی که با محبت هاش به اونا مشکلی نداری بلکه میخوای به تو هم توجه کنه ..
پس اول مشکلت رو برای خودت مشخص کن ..
و از مقایسه کردن خودت با خانواده ی همسرت دست بردار ..
علاقه مندی ها (Bookmarks)