سلام آقای کیش میش
دوران خوش سربازی رو تبریک میگم بهتون.
این هم یک مرحله خوب برای تکمیل شخصیته پس قدرش رو بدونین.
مرسی واسه تبریکت,ولی من خیلی دلم میخواد این دوران خوش زود تموم بشه
اگر امکانش هست بفرمایین برای نهادینه کردن این تغییرات مثبت در خودتون چه اقدام هایی کردین؟
برامون موردی بنویسین اقداماتتون رو؟
منظورتون در مورد اون تغییرات عملی که گفتم هست؟
راستش تنها تغییر که ایجاد کردم این هست که توی ماشینم آهنگهای غمگین رو جمع کردم,
فقط همین,ولی بقیه قسمتها مونده
مثلا نظر داشتم ورزش برم ولی وقت پیدا نمی کنم اصلا
[b][color=#006400]میدونین اگر آدم برای بدست آوردنه چیزهای ساده خوشحال نشه و ابراز شادی نکنه ، هرگز نمیتونه شاد بودن رو تمرین کنه؟
انقدر غمگین بودن رو تمرین کردین و تنها بودن رو که بهش خو گرفتین!
البته خانواده هم در ایجاد این حالت بی تاثیر نبودن اما بهر حال شما که مشکلتون رو فهمیدین باید اقدامی بکنین!
میگن کسی که برای داشتن چیزهای ساده خوشحال نشه هرگز طعم شادی رو نمیچشه!
چون سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت کوش!
راستش من مشکل خودم رو میدونم ولی راه درمانش رو نمی دونم چیکار کنم
مثلا همین که واسه چیزهای کوچیک خوشحال بشم چجوری،چجوری دلم رو تغییر بدم
دلم میخواد عین بچه ها باشم,شاد بشم و بالا پایین بپرم
هیچوقت دلم نمی خواست عین پدر و مادرم سرد باشم, ولی متاسفانه شدم
-
- برای خودتون چالش ایجاد کنین!
این رو متوجه نشدم,یعنی چیکار باید بکنم؟
===========
راستی آواتارتون خیلی شبیه تابلو یک کافه به نام "کیش میش" هست که من هر روز میبینمش. میشناسین اونجارو؟
آره,آواتارم طرح کافه کیش میش هست
من از کاپوچینو مخصوصش خیلی خوشم ,البته 2-3 تا جای تهران هست و شعبه داره
علاقه مندی ها (Bookmarks)