به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 خرداد 94 [ 11:52]
    تاریخ عضویت
    1391-7-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    2,460
    سطح
    30
    Points: 2,460, Level: 30
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    34

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    من فوق لیسانسم و دختر مورد نظر سال اول پزشکی، چه کنم؟

    باسلام و احترام،
    پسری 27 ساله هستم که اخیرا در یکی از دانشگاه های معتبر در رشته ای فنی مهندسی مدرک کارشناسی ارشد گرفته ام. از خدمت سربازی معافیت کفالت دارم. در شرکتی فنی به طور قراردادی استخدام شده ام.
    از نظر اندوخته ی مالی و مسکن در حال حاضر اندوخته ی قابل توجهی ندارم.
    خانواده ای مذهبی دارم. خودم نیز به مسائل شرعی پایبندم. با معرفی مادرم به خواستگاری دختری رفتم که 19 ساله است. هر دو ساکن تهران و در یک محله و تقریبا از یک سطح اقتصادی و فرهنگی هستیم. این اولین خواستگاری هم برای من و هم برای ایشان است.
    ایشان امسال وارد دانشگاه شده و در رشته ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین مشغول به تحصیل شده است. تنها فرزند خانواده ای مذهبی هستند. خانواده ی ایشان چون مسجدی و هم محله ای هستند به خوبی پدر و مادرم را می شناسند.
    دختر مورد نظر چادری بوده و خود را مقید به رعایت مسائل شرعی و اعتقادی می داند.
    ایشان گفتند که حتی در صورت انتخاب همسر تا سه سال آینده آمادگی شروع زندگی مشترک در زیر یک سقف را ندارند. البته من هم برای شروع زندگی مشترک و تهیه ی مسکن نیازمند گذشت زمان هستم.
    باتوجه به این که ایشان هفت سال باید دوره ی پزشکی عمومی را بخوانند و محل تحصیل ایشان قزوین است (هر چند امکان انتقالی به تهران وجود دارد) آیا شما این وصلت را صلاح می دانید؟
    باید چه مواردی را ار همین ابتدا و قبل از عقد بین خودمان حل و فصل کنیم؟
    خواهشمندم راهنمایی فرمایید تا به طور سنجیده و با در نظر گرفتن همه ی جوانب اقدام کنم.
    قبلا از راهنمایی های شما سپاسگزارم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید MOHAMAH تشکرکرده است .

    MOHAMAH (جمعه 07 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فیشهای نجومی، درآمد پزشکان، مقایسه بیهوده بین رشته ها و در نهایت سرخوردگی عمیق من
    توسط مهرآیین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 تیر 95, 09:33
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.