به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25
  1. #21
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    سلام،

    yaya گرامی،

    دو لینک از سایت های همسریابی قرار داده بودید که توسط من حذف شد.
    دیدگاه تالار همدردی نسبت به ازدواج از این طریق روشن هست و می توانید در این مقاله مطالعه کنید: کلیک کنید

    دقت کنید که ما از شرایط این سایت ها و اتفاقاتی که درون اونها می افتد آگاهی نداریم و نمی توانیم اجازه دهیم که در این تالار تبلیغ این سایتها بشود و بنابراین لینک ها حذف شد.

    تاپیک شما ظاهراً بیشتر حالت نظر سنجی دارد و می خواهید ببینید که آیا اعضای این تالار موافق این نوع ازدواج هستند یا نه. به نظرم اینطوری به نتیجه ای نمی رسید. چون نه این جامعه نسبتاً کوچک همدردی فضای مناسبی برای نظرسنجی هست و نه اینکه مشکل شما با این نظرسنجی حل می شود. به هر حال در لینکهایی که در پست قبلی دادم می توانید نظر مدیریت تالار همدردی رو در این رابطه بخوانید. اینکه بخواهید از این طریق اقدام کنید یا نه دست خودتون هست و همینطور بهتر هست با خانوادتون در میان بگذارید و تصمیم گیری کنید. فقط خیلی خیلی مراقب باشید!!

    موفق باشید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید hamed65 تشکرکرده است .

    hamed65 (جمعه 20 مرداد 91)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 خرداد 93 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1391-4-08
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    968
    سطح
    16
    Points: 968, Level: 16
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 9 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    این که بگیم افرادی که عضو این جور سایت ها میشن اکثرا محدودیت یا مشکلی دارن بی انصافیه....گاهی هم فرد شرایط خوبی داره که پیدا کردن فرد هم سطح رو براش مشکل میکنه....من خودم یه دختر 28 ساله هستم با شرایط عالی از نظر اجتماعی و مالی و خانوادگی و تیپ....که به ندرت مردی تو این جنبه ها شرایطی مساوی من داره چه برسه که بخواد به من سر باشه...اگه این سایت ها یک در صد هم امکان داشته باشه من رو با چنین فردی آشنا کنه چرا باید چنین شانسی رو از دست بدم؟ مخصوصا که تو سن من خوب میشه خیلی منطقی تر تصمیم گرفت ...


  4. 4 کاربر از پست مفید aranbarkhuan تشکرکرده اند .

    aranbarkhuan (جمعه 20 مرداد 91)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 آذر 92 [ 21:32]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,389
    سطح
    20
    Points: 1,389, Level: 20
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    .اگه این سایت ها یک در صد هم امکان داشته باشه من رو با چنین فردی آشنا کنه چرا باید چنین شانسی رو از دست بدم؟ مخصوصا که تو سن من خوب میشه خیلی منطقی تر تصمیم گرفت
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    دقيقا باهات موافقم اما خودت داري ميگي منطقي تصميم بگيري حالا اگر ظاهرن طرفت بگه اون چيزايي كه شما ميخواي را دارد شما هم در اين جريان دل بسته بشي و بعد از چند وقت اشنايي بفهمي همه چي دروغ بوده...... بازم منطقي خواهي بود؟

  6. #24
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    با سلام
    ازدواج مانند ساختمانی با دهها طبقه مختلف هست که نیاز به نقشه، آزمایش، فونداسیون قوی، مهندسی و ... دارد تا شروع به ساخت شود.
    برای همین هست که بسیاری از مشکلات خانواده ها بر می گردد به عدم دقت در پایه گذاری این بنیان و احساساتی عمل کردن.

    وقتی در فضا و دنیای واقعی و با این دقتها در ازدواج و انتخاب همسر،باز هم زمینه خطا این مقدار زیاد است، پس به سادگی می توان فهمید چنین سایتهایی که معمولا به صورت وارونه افراد در آن از طریق احساس وارد می شوند و همچنین از همه ابزارهای شناخت جهت بررسی نمی توان استفاده کرد و با محدودیت های جدی همراه هست، ریسک بسیار بالایی در انتخاب دارد که عوارضش بیشتر از منعفتش هست.
    البته همه افراد آزاد هستند به هر طریق فونداسیون زندگی خود را بریزند. اما به نظر ما روی چنین فونداسیون متزلزلی یک طبقه هم نمی توان ساخت چه برسد به آسمان خراش زندگی

  7. 11 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (جمعه 27 مرداد 91)

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 02 خرداد 93 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1391-4-08
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    968
    سطح
    16
    Points: 968, Level: 16
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 9 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    نقل قول نوشته اصلی توسط yaya
    .اگه این سایت ها یک در صد هم امکان داشته باشه من رو با چنین فردی آشنا کنه چرا باید چنین شانسی رو از دست بدم؟ مخصوصا که تو سن من خوب میشه خیلی منطقی تر تصمیم گرفت
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    دقيقا باهات موافقم اما خودت داري ميگي منطقي تصميم بگيري حالا اگر ظاهرن طرفت بگه اون چيزايي كه شما ميخواي را دارد شما هم در اين جريان دل بسته بشي و بعد از چند وقت اشنايي بفهمي همه چي دروغ بوده...... بازم منطقي خواهي بود؟
    خوب فرض کنیم من دلبسته کسی بشم و بعد بفهمم اون منو گول زده...اینجور وقتا آدم متنفر میشه دیگه، عشقش تداوم پیدا نمی کنه که، تازه به نظرم خیلی زود باید خونواده ها رو تو این امر دخالت داد تا چیزایی که ما نمی بینیم رو اونا ببینن...به هر حال اینم چالشها و راهکارهای خاص خودش رو داره که من فکر می کنم اینا رو باید یاد داد و یاد گرفت نه این که صورت مساله رو پاک کرد.


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نامزدم از لحاظ مادي و عاطفي حمايتم نميكنه
    توسط asmane در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 تیر 94, 12:03
  2. استرس خيلي داره اذيتم ميكنه
    توسط انيس در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 08:35
  3. چگونه با همسر بي مسئوليتم زندگي كنم.؟
    توسط neda* در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 17 شهریور 91, 13:37
  4. آيا رفتارهاي من فاقد جذابيتهاي زنانه و آسيب زا است ؟
    توسط بهار رهنورد در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: جمعه 08 اردیبهشت 91, 11:26
  5. توي لايتناهي(you are infinite)
    توسط parnian1 در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 88, 17:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.