
نوشته اصلی توسط
yaya
.اگه این سایت ها یک در صد هم امکان داشته باشه من رو با چنین فردی آشنا کنه چرا باید چنین شانسی رو از دست بدم؟ مخصوصا که تو سن من خوب میشه خیلی منطقی تر تصمیم گرفت
----------------------------------------------------------------------------------------------------
دقيقا باهات موافقم اما خودت داري ميگي منطقي تصميم بگيري حالا اگر ظاهرن طرفت بگه اون چيزايي كه شما ميخواي را دارد شما هم در اين جريان دل بسته بشي و بعد از چند وقت اشنايي بفهمي همه چي دروغ بوده...... بازم منطقي خواهي بود؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)