سلام خواهر من خيلي دوست دارم كنارت مي بودم و اين حرفها رو روبرو ت مي گفتم اما حيف ولي من ميگم خدا بهت فرصت داده تا از زندگيت در عالم هستي استفاده كني نه التماس كسي رو بكني كه اهميتي بهت نميده و نداده اين قدر تفكر قشنگ دوربرت هست كه اين خوره جونت رو از ياد ببري عشقت رو نصيب كسي كن كه درك كنه عشق تو لياقت مي خواد كه لياقتش تو وجود اين كس نبوده





با اینکه میدونم هیچوقت بهش نمیرسم و این واقعیتو قبول کردم از اینکه روزی خبر خواستگاری یا عروسیشو بشنوم میترسم روزایی که کلاس داره دانشگاشون میره من همش میترسم میترسم اونجا عاشق شه

علاقه مندی ها (Bookmarks)