سلام;
من یه مدته که با یه دختر ارتباط برقرار کردم قصد ازدواج هم نداریم.از من بزرگتره.هدفمون هم فقط بیرون اومدن از تنهایی و اینه که از اینو اون گدایی محبت نکنیم.البته من قبلا تاپیک زدم تا راه حل بهتری پیدا کنم ولی چیزی پیدا نکردم.
این مشکلی داره؟