سلام;
من یه مدته که با یه دختر ارتباط برقرار کردم قصد ازدواج هم نداریم.از من بزرگتره.هدفمون هم فقط بیرون اومدن از تنهایی و اینه که از اینو اون گدایی محبت نکنیم.البته من قبلا تاپیک زدم تا راه حل بهتری پیدا کنم ولی چیزی پیدا نکردم.
این مشکلی داره؟
تشکرشده 215 در 103 پست
سلام;
من یه مدته که با یه دختر ارتباط برقرار کردم قصد ازدواج هم نداریم.از من بزرگتره.هدفمون هم فقط بیرون اومدن از تنهایی و اینه که از اینو اون گدایی محبت نکنیم.البته من قبلا تاپیک زدم تا راه حل بهتری پیدا کنم ولی چیزی پیدا نکردم.
این مشکلی داره؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)