سلام
5 ساله ازدواج کردم
من 26 ساله و همسرم 30 ساله است
بزرگترین مشکلم تو زندگیم عصبانیتمه که واقعا نمی تونم کنترل کنمش
وقتی عصبانی می شم هیچی حالیم نیست همه چیز پرت می کنم و خودمو می زنم و گاهی حرفایی رو می زنم که نباید بزنم و بعدش به شدت از خودم متنفر می شم
مقاله زیاد خوندم
ولی زمان عصبانیت همه چیز از ذهنم میره
به همسرم خیلی خیلی علاقه مندم
وقتی دعوامون میشه از طاقت قهر و دوریشو ندارم و همین بیشتر اذیتم می کنه اگه تو خونه باشیم هی میرم یه چیزی بهش می پرونم تا شاید بابی بشه برای آشتی ولی همیشه اوضاع بدتر از قبل میشه
تو رو خدا کمکم کنید دارم دیوونه میشم
از خودم حالم بهم می خوره
من خود خودمو دوست ندارم
اگه خودکشی گناه نبود از روی زمین خودمو بر می داشتم









علاقه مندی ها (Bookmarks)