به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 شهریور 92 [ 22:10]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    1,668
    سطح
    23
    Points: 1,668, Level: 23
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    590

    تشکرشده 585 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چگونگی برخورد با رفتارهای نادرست مادرم - میخواهم خودم باشم

    [align=justify]با سلام

    دختری هستم 28 ساله-فوق لیسانس- از یک خانواده فرهنگی با تحصیلات بالا ولی متاسفانه چند ماهی است به علت ضربه ای که 6 ماه پیش از رفتارهای نادرست مادرم در جلسه خواستگاری خوردم، و ازدواج با کسی که بسیار دوستش دارم را فعلا از دست داده ام، بسیار نگران باقی زندگیم هستم. کمک میخواستم در مورد اینکه در مقابل رفتار سلطه جویانه و پرخاشگرایانه مادر و رفتارهای منفعل پدر، چه رفتاری باید داشته باشم تا از این به بعد آسیب های کمتری به زندگیم وارد شود؟

    مادر بنده در مورد مسائل مالی همیشه وسواس خاصی دارد - همواره مسائل باید طبق سلیقه ایشان باشد - توی کوچکترین مسائل بچه هایشان مثل خوردن، خوابیدن، لباس پوشیدن، دخالت و اعمال نظر می کنند- در بسیاری از کارها خودخواهانه عمل می کنند مثلا اگر کمی گشنه باشند، حتی 0.5 ساعت هم صبر نمی کنند تا با بقیه خانواده غذا صرف کنند- اگر همه خواب باشند و ایشان بیدار، بدون توجه به بقیه سروصدا می کنند- اگر بخواهند کسی از خواب بیدار شود، اینقدر از روی عمد سروصدا می کنند، تا شخص بیدار شود- بسیار نامنظم و به قول معروف شلخته هستند- پشت سر اعضای خانواده خودمان همواره برای فامیل خبرچینی کرده و حرف می زنند- بسیار لجباز هستند- اگر چیزی باب میل ایشان پیش نرود، از هر عکس العملی مانند داد زدن، حرف بد زدن و ... کوتاهی نمی کنند و .... و از همه بدتر برای پیش بردن حرفهای خود به دروغگویی رو می برند که این کار باعث لطمات زیادی به ما شده است.

    با این حال همواره خود را بهترین آدم می دانندو همواره مظلوم نمایی می کنند و هیچ وقت عذر خواهی نمی کنند چون عقیده دارند همیشه درست ترین کار را انجام می دهند. حتی همراه پدر مشاوره هم رفتند ولی تغییری در این رفتارهایشان ایجاد نکرده اند.

    پدر هم همواره خود را با کار مشغول کرده اند و بسیار منفعلانه عمل کرده اند، که عواقب این رفتار را ما بچه ها مستقیما در زندگی شاهد هستیم و مستاصل شده ایم.

    چون میدانم نباید به فکر تغییر پدر و مادرم باشم، به نظر شما بهترین رفتار چه می تواند باشد که بتوانم شرایط را تحمل کنم و بهتر بگویم قوی تر باشم و خود واقعیم باشم نه چیزی که آنها می خواهند؟[/align]

  2. 2 کاربر از پست مفید mr6262 تشکرکرده اند .

    mr6262 (سه شنبه 08 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست حذف کاربری، خواهشمند است مدیران سایت توجه فرمایند
    توسط ترنم1 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 95, 17:13
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.