با سلام - در خارج از ایران زندگی می کنم . 4 سال پیش از همسر قبلیم که خارجی بوده جدا شده ام.مدتها از پروردگار می‌خواستم که عشق دختری ایرانی‌ مسلمان و پایبند شوم و با زنی‌ همفرهنگ خویش تشکیل خانواده دهم. سال پیش در سفری به ایران با دختری آشنا شدم . از طریق اینترنت با او بیشتر آشنا شدم. با وجود اختلاف سن به شکلی عجیب همدیگر را درک میکردیم. به یکدیگر بسیار علاقمند شدیم. من در خانوده‌ای مذهبی‌ بزرگ شده‌ام. متوجه تغیرات در روحیه او شدم. مثل نماز خواندن و... گهگاهی میگفت که از داشتن من خدا را سپاسگزار است و از گناهای گذشتهٔ خود پشیمان. در باره‌اش تحقیق کردم متوجه شدم که در قبل دوستانی داشته که تا آن موقع به من نمی‌گفت. تا اینکه تصمیم گرفت که همهٔ گذشتهٔ خود را به من بگوید. اینکه روابط زیادی داشته و با چندین نفر سکس هم داشته ولی‌ دختر است. از کردهای خود پشیمان است ( و این در کلامش و رفتارش نمایان است) حال خوبی‌ ندارم. خیلی‌ سخت می‌گذرد. پس از سالها امید این چنین عاشق شده بودم خودم با اینکه سالهاست در خارج زندگی میکنم بجز همسر قبلیم با 3 نفر دوستی داشته ام
رابطه‌ام را با او به هم زده‌ام ولی‌ خیلی‌ ناراحتم. از یک طرف با گذشته‌ای این چنین که اصلا تصورش هم نمیکردم..و اینکه من بسیار حساس هستم.. مدام این وقایع را متصور میشوم و حال بدی دارم. از یک طرف اینکه با من صادق بوده و همه چیز را گفته و خیلی غمگین است و اینکه فکر می‌کنم که واقعا او عوض شده. از طرفی‌ از اینکه در آینده به این دلیل در روابط ما مشکلات بزرگ پدید بیایند میترسم