[/b][/color]سلام خدمت دوستان
[color=#0000CD][b]من چون قبلا در ازدواجم شکست خوردم و ترسی درونم راگرفته که برای شناخت بیشتر سیقه کنم .اگر تفاهم داشتیم عقد میکنیم.نظر دوستان چیست.![]()
تشکرشده 500 در 163 پست
[/b][/color]سلام خدمت دوستان
[color=#0000CD][b]من چون قبلا در ازدواجم شکست خوردم و ترسی درونم راگرفته که برای شناخت بیشتر سیقه کنم .اگر تفاهم داشتیم عقد میکنیم.نظر دوستان چیست.![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)