به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مرداد 90 [ 08:47]
    تاریخ عضویت
    1390-4-24
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,276
    سطح
    19
    Points: 1,276, Level: 19
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ظاهر بچگانه خواستگار

    سلام دوستان خوب
    من واقعا دچار تردید شدم، اگر کسی بتونه کمکم کنه واقعا ممنون میشم و دعاش می کنم.
    من دختری 26 ساله هستم، جدیدا با شخصی برای ازدواج آشنا شدم، ایشون خانواده و تحصیلات و وضعیت مالی مناسبی دارند و با توجه به یک جلسه دیدارمون و چند بار صحبت کردن تلفنی و صحبت آشنایان به نطر میرسه اخلاق بسیار آرامی دارند، این برام ویژگی مثبتی هست اما دیگه زیاد آرام هم دوست ندارم مثلا فک میکنم هیچ وقت نتونه عصبانی بشه و من اینجوری دوس ندارم.
    من دوس دارم همسر آیندم بتونه تو جامعه در جایی که لازم باشه ، جدی باشه و عصبانی بشه و جذبه داشته باشه و اصطلاحا یک مرد باشه ولی ایشون مشخصه که اصلا نمیتونن خشن رفتار کنند و کلا آرام و خندان هستند و خیلی آروم آروم و با تن صدای پایین حرف میزنن برخلاف من که رسا و محکم صحبت می کنم. به جاش خیلی هم جدی میشم.
    مورد دوم و مهمتر برام ظاهر ایشون هست، ایشون ظاهر بدی ندارن، قدشون هم از من بلندتره منتها لاغر هستند و باز مهمتر از اون ایشون قیافش خیلی شبیه بچه هاست و اصطلاحا baby face هستند با وجود اینکه 2 سال هم از من بزرگتر هستند.
    خواهرم میگه لاغریش قابل حله، خودم هم قبول دارم. اما قیافش که شبیه بچه هاست رو نمیدونم چکارکنم. اولین حسم بعد از دیدن ایشون این بود: گفتم وای چقدددد کوچولو وووووو!!!!!!!!در صورتی که من دوس دارم اولین بار که همسر آیندم رو دیدم بگم: چقدر ابهت داره و با شخصیت هست.
    و ازشون بدم نیومد، دقیقا حس اینکه انگار یک پسر کوچولو و یا داداش کوچکترم هست باهاش رفتار کردم. و ایشون 10 دقیقه بعد از دیدن من سریعارضایت خودشون رو اعلام کردند!!!!
    دو تا فکر به ذهنم میرسه:
    یکی اینکه باهاش بیشترآشنا شم و اگر شد ازدواج کنم اینجور ی همیشه یک زندگی آرام با کسی که جز من هیچ کسی به چشمش نمیاد و کلا به نظرات و علایقم خیلی احترام میزاره و یک جورایی زندگیم کلا دست خودم میشه، خواهم داشت.
    دوم اینکه چون به اندازه ی کافی مرد نیست و من دوس ندارم شوهرم چشمش به دهن من باشه ببینه من چی میگم و میخوام خودش هم گاهی از خودش جذبه نشون بده وکلا حرف و نظر داشته باشه بزنه و کلا به این دلایل ردش کنم.
    یک مساله دیگه هم دارم: من تا به حال خواستگارهای زیادی رو رد کردم و تا به الان فقط 3 تا خواستگار پروپاقرص و سمجم رو به خاطر baby face بودن سریعا جواب رد دادم بهشون، وکلا تو خانوادمون دیگه روم نمیشه خواستگار رد کنم و دوس دارم زودتر ازدواج کنم و این قصه ها تموم بشه .
    آیا ظاهرشون تو جلسه های بعد برام بهتر میشه یا همین نگاه اول همیشه پایدار هست؟
    چه کنم؟
    از همه درخواست کمک دارم واقعا آشفته و خسته ام.




  2. کاربر روبرو از پست مفید سپید64 تشکرکرده است .

    سپید64 (شنبه 29 مرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.