به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 اسفند 92 [ 14:36]
    تاریخ عضویت
    1387-9-09
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    4,061
    سطح
    40
    Points: 4,061, Level: 40
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با عشق مجازي چه كنم !

    سلام بر هم شما
    من دختري هستم 23 ساله
    الان مدتهاست كه به واسطه نياز مبرمي كه نسبت به جنس مخالف دارم در سايت همسريابي ثبت نام نمودم
    مدتي بعداز ثبت نام اقايي پيامي مبني بر قصد ازدواج براي من فرستادن و طوري از اين نيت صحبت كردن كه گويا خيلي از نظرشون جدي هست و حتي در صحبتها مراسم عقد و زمان نامزدي رو هم اعلام كردن
    راستش من بسيار متعجب اين طرز رفتار اون هم از يك اقا شدم چرا كه الان حدودا 3 يا 4 روز از اشنايي ما اون هم به صورت تلفني ميگذره و حتي ايشون بنده رو نديدن و با اين وجود در روز دوم يا سوم همين روزا ابراز علاقه اي از شون ديدم كه من رو متحير كرد و به گمانماين ابراز عشق اصلا نميتونه واقعي باشه و بيشتر جنبه مجازي به خودش داره در هر صورت اصلا نميتونمايي مسئله رو جدي بگيرم و به نظرم يه اقاي متشخص در صحبت هاي اوليه يعني همين روزهايابتدايي نبايد در اس ام اس هاش اسم كوچك من رو اونم به صورتي عاشقانه و با اس ام اس هاي عاشقانه و بسيار اغراق اميز بياره ( البته نه در روز اول مثلا گلم . جيگرم . عسلكم) با اينكه بنده هم نسبت به اين طرز رفتار اينشون عكس العملي خاصي نشان ندادم )
    من خيلي متعجبم بااين كه حضورن اين اقا رو نديدم و فقط عكسشو ديدم
    ايشون خيلي به ازدواج تاكيد داره و ادعا ميكنه تمام همسن و سالهاش ازدوا ج كردن و ميخواد تشكيل خانواده بده
    راستش نميدونم چيكار بايد بكنم
    من خودم طالب عشق واقعي هستم و به نظرم عشق واقعي در كوتا ه مدت نميتونه ايجادبشه
    نميدونم چرا اين اقا اين چنين رفتار ميكنن
    و چه حسابي كردن ايشون
    اين طرز رفتار به نظرتون طبيعيه ؟
    من چطور ميتونم با اين اقا رفتار كنم؟
    چيكار بايد بكنم؟
    با توجه بايان كهه در سني هستم كه نياز به يك شخصي دارم تا بتونه حمايتم كنه
    اما نه با اين اس ام اسهاي مجازي
    بلكه واقعي
    اما نميدونم راه حل اين مشكلم كجاست
    ايا با اين اقا ادامه بدم؟
    يا خير؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید mina450 تشکرکرده است .

    mina450 (سه شنبه 10 اسفند 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاثير مهرورزي در اخلاق و رفتار
    توسط محمدابراهیمی در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 مهر 89, 14:40
  2. آدم سازي
    توسط setareh در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 00:02
  3. راه اندازي محفل عاشقان چشم به راه ...
    توسط آرمان 26 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 فروردین 88, 23:52
  4. شباهت ازدواج كردن و سربازي رفتن!!!!
    توسط keyvan در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 03:15
  5. بازي زدن بوش با كفش
    توسط mke در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 دی 87, 22:34

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.