سلام، توی تاپیک نمی دونم امسال دکترا بخوانم یا نه گفتم که در مورد کیس مورد نظر صحبت می کنم. از دوستان می خوام توی اون تاپیک هم منو راهنمایی کنن و نظراتشون را بگن. نظر لازم نیست از سوی یک دکترا باشه، نظرات همتون به من کمک میکنه تا من از همه ی زوایا این قضیه را ببینم.
اما دختر مورد نظر؛
پدرم با پدر اون دختر دوست کاری هستند و البته رفت و آمد خانوادگی هم در حد محدود و خیلی کم به خونه شون داریم. پدرم سال قبل برای برادر کوچکترم از پدر این دختر اجازه ی خواستگاری گرفته بود، اما پدرش بعد از مشورت با خانومش، گفته بود که الف) دخترم هنوز براش زوده. ب) حالا پسرهای دیگه تون هم هستند و فکر نکنین که اگه این پسر نشد، پسرهای دیگه تون هم هستند و من دخترم را میدم به شما، ولی هنوز براش زوده.
برادر کوچکترم ازدواج کرد و حالا پدرم به من میگه بیا با این دختر ازدواج کن. اما مادرم میگه که قبلا برای اون برادر رفتیم و نمیشه برای تو بریم، اما پدرم میگه که اون یه خواستگاری نبوده و برادر بزرگترم هم میگه که اون خواستگاری نبود و فقط حرفبوده، ثانیا، اصلا پدرش به احتمال 99 درصد قضیه را به دخترش نگفته و فقط با زنش مشورت کرده و نظر منفی دادن، آخه اون موقع دختره 19 سال داشت. حالا به نظر شما این مسئله مشکل ایجاد نمی کنه که من برای این دختر برم؟ تازه برادر بزرگم میکه که چون برادر کوچیکم یه معلم است و تو مهندس هستی، پدرش حاضر نبوده دختره را بده به معلم، اما گفته واسه پسرهای دیگه تون، یعنی منظورش تو بودی و پدرش تو را قبول داره. البته حالا من فوق هم می خونم و چند سال دیگه دکترا هم میگیرم، از خدا شونه و حتما قبول میکنن، اما این مسئله ی خواستگاری برادر کوچکترم، بعدا مشکل درست نمی کنه.