به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    درخواست راهنمایی درطی مراحل شناخت در راستای ازدواج

    دوستاان گرامی سلام
    هم تالاری های عزیز سرگذشت من رو طی تاپیک " آیا کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟ " مطالعه کردن.( خودم 27 ساله ، شاغل ---- طرفم 20 ساله – دانشجوی ترم 5 کارشناسی )
    الان هم مراحل شناخت و آشنایی فعلا در حد مذاکره و انشاالله با نظر مساعد خانواده طرفم ، در آینده به حالت برخورهای روزمره حضوری ادامه پیدا خواهد کرد .
    مسلما اینکه طرفین بحث ( دختر و پسر ) حائز کلیه شرایط ایده آل بالقوه یا بالفعل طرف مقابل باشن در حد محاله و انتظاری نا بجا و نا معقول هستش .حال با توجه به شرایط موجود :
    بنده طی گفتگوهای انجام گرفته تا به حال یه سری محاسن و یه سری معایب در ایشون دیدم و مسلما ایشون هم همینطور.
    محاسن ایشون:
    1- صداقت و سرراست بودن کامل و بیان کردن شفاف و صریح دیدگاه ها بدون در نظر گرفتن مصالح احتمالی.
    2- پاکی و پاکدامنی کامل و نداشتن هیچ رابطه خارج از چارچوب حتی در حد کم.
    3- داشتن دیدگاهها و شرایط تقریبا تا 85 الی 90 درصد مشترک با بنده در زمینه های اجتماعی ، مذهبی ، فرهنگی ، اقتصادی ، حتی سیاسی و ورزشی و .....
    4-سنخیت و هم شرایط و هم طبقه بودن خانواده های دو طرف از بابت اکثر شرایط مذکور در بند 3
    5-............

    و اما معایب ایشون ( البته از دید بنده ):
    1- نداشتن هدفی والا و ایده آلهایی بالقوه یا بالفعل و عدم تلاش در راستای آنها و اعتراف صادقانه به آن .( هدف خاص و متعالی ای در زندگی شخصی شون ندارن )
    2- عدم هدفگذاری لازم واسه خود در آینده و کم کاری وضعف و عدم داشتن انگیزه و پشتکار لازم در هدف گذاری و موارد مربوطه.
    البته نظرشون اینه که چنانچه در مسیر یه هدف مشخص قراربگیرن ( از طریق مثلا والدین یا همسر آینده )، موفقیت خوبی می تونن بد ست بیارن ( یعنی مسیر رو بخوبی طی می کنن . )

    آیا من زیادی ایده آلیست هستم و شرایط سنی و اقتضائات سنی طرفم رو در نظر نمی گیرم ؟
    آیا انتظارات من از ایشون بعنوان یه دختر 20 ساله خیلی بالاست ؟( از ایشون لنتظار دارم که مثل یه دختر با تجربه و پخته بالای 25 ساله باشه و ایده آلهای ذهنی متعالی ای متصور باشه ؟
    آیا بیش از حد بر جنبه منطق پافشاری دارم و احساسات رو بطور کامل از یاد بردم؟؟؟؟؟؟؟
    یا ..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
    ممنون میشم از ارائه نظراتتون.

  2. 3 کاربر از پست مفید larg.62 تشکرکرده اند .

    larg.62 (چهارشنبه 13 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی : حس عجیب در اینستاگرام
    توسط mehrdad1388 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 01:45
  2. یک موقعیت استثنایی رو از دست دادم
    توسط s@h@r در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 22:50
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 14:03
  4. +درخواست راهنمایی فوری....نمیخوام از دستش بدم...
    توسط antonio در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 شهریور 88, 22:59

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.