سلام کاربر محترم
همانطور که در پیام خصوصی هم مورد تاکید قرار دادم، اینجا یه کمی بیشتر توضیح می دهم.
ببینید، ما قسمت سئوالات را رایگان برای مراجعینی که با مشکل روبرو هستند ایجاد کردیم تا سئوالشون را بپرسند.
حالا اگر کسی تمایل دارد مباحثه کند، و گفتگو کند و به انتشار دیدگاههای خود بپردازد اولا باید عضو باشد، ثانیا باید طبق قوانین همدردی عمل کند.(مثلا ویرایش ، حذف و .... در همه تالارها با مدیر بوده و در تالار همدردی سخت گیرانه تر نیز هست.). طبیعی هست جایی که فرد به جای گرفتن جواب اصرار به توصیه ها و روشهای اشتباه و آسیب رسان باشد و توجه به تذکرات نکند، هم اخطار می گیرد و هم در نهایت حساب کاربریش مسدود می شود.
نام تاپیک هم باید با محتویاتش بخواند. شما مشکلتون اینست :
شما تمایل دارید یا ازدواج نکنید تا آزاد و بدون تعهد باشید. یا اینکه همسری انتخاب کنید که به شما چنان اجازه آزادی بدهد که تعهد را هم بتوانید نقض کنید؟ شما ابتدا بپذیرین این مشکل را دارید تا بعد جوابهای را بشنوید.
ظاهرا شما بیشتر تمایل دارید دیگران را قانع کنید که چنین باشند. تا اینکه خودتان قصد داشته باشید این مشکلتون را حل کنید.(البته اگر بپذیرید این مشکلی هست.)
دقت کنید شما این موضوع را در چندین تاپیک مختلف به طرق مختلف ترویج کرده و دفاع کرده اید. و به پیامهای خصوصی بنده هم توجه نکرده اید، علت اخطار هم این بوده است.








علاقه مندی ها (Bookmarks)