بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوستان من ، عزیزان ، من عضو قدیمی این تالار بودم ، ولی نمیدونم چرا نتونستم وارد شم ، به خاطر همین دوباره عضو شدم ، اگرم یه مقدار راحت و رک حرف میزنم به خاطر اینه که اکثرتونو رو دوست خودم میبینم
زیاد سرتونو درد نیارم
اول خودمو معرفی کنم
من مهدی ، ساکن تهران ، بیستودو(22)ساله ، هستم ،
متاسفانه به علت نرفتن سربازی و نداشتن کار ثابت حداقل تا سه سال دیگه موقعیت ازدواج دائمو ندارم
تنهایی رو تا اون موقع میتونم تحمل کنم ، اما گناه رو نه !
من ادم متدینی هستم ، اگرم نباشم سعی میکنم خدا رو از خودم راضی نگه دارم ، با گناه نکردن و خوب بودن
الانم غریزه ی جنسیم فشار خیلی زیادی رو بهم آورده
به طوری که متاسفانه گاهی دچار لغزش و گناه میشم و اگرم نشم از لحاظ روحی خیلی زیر فشار میرم
که من اصلا اینو دوست ندارم ، نه گناه کردنو ، نه فشار زیادو
البته گاهی ادم مجبور فشارای زندگی رو تحمل کنه ، اما دین ما ازدواج رو پیشنهاد داده به ما
من از ظهر تا شب کار میکنم ، دانشجوعم ، کلی هم مشغله ی فکری دارم ، اما نمیشه غریزمو از بین ببرم ، در واقع به قول اقای قرائتی به کسی که تشنشه نمیشه گفت برو لیسانستو بگیر بعدش آب بخور ، و منم متاسفانه سخت تشنه ام و نیاز به ازدواج دارم ، اما موقعیت ازدواج دائم رو ندارم
در مورد ازدواج موقت تحقیق کردم ، دیدم برای کسی توی موقعیت من راه مناسبیه
از شما دوستان میخوام نظرتون رو در مورد موضوع بدین و بگین من از چه راهی میتونم فردی مناسب رو برای خودم پیدا کنم ؟
خیلی ممنون که تا آخرش خوندید و مشورت میدید
منتظر نظرای خوبتون میمونم
یا علی مدد








علاقه مندی ها (Bookmarks)