به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 26 از 73 نخستنخست ... 6161718192021222324252627282930313233343536465666 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 251 تا 260 , از مجموع 730
  1. #251
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    یک روز ,یک حس خوب , با یک گلدان هدیه

    سلام دوستان عزیز
    این اولین پستی که تو این بخش مینویسم نمیدونستم جز یاران همدردی حسای میشوم یا نه؟ اما دلم میخواست این حس خوب امروز اینجا بنویسم
    امروز صبح تو جواب یکی از ذوستان که حالش زیاد خوب نبود داشتم مینوشتم و فکر میکردم که چه خوب قسمتی از خلا های عاطفی امون صرف گل و گباه و حیوانات خانگی کنیم
    تو همین حین داشتم به خودم میگفتم چرا تا حالا خودت گلدون نخریدی و بهش برسی و یا یک جوجه هم نداری؟؟؟ مگه این طوز نیست که عشق و محبت از یک منبع بینهایت و الهی تغدیه میشه و هر چی بیشتر محبت کنی بیشتر وجودت پر از محبت میشه ....چرا هنوز جبهه میگیری؟ چرا هنوز کامل کامل به خودت محیت نمیکنی؟؟؟؟...
    شاید هنوز چند دقیقه نگذشته بود که یکی از دوستانم یک گلدون گل خیلی قشنگ گه برای خودش خریده بود به من هدیه کرد ... خیلی ذوق زده شدم این اولین گلدون من هست و حس خیلی قشنگی دارم
    زندگی باید کرد
    گاه با تلخی راه , گاه با یک گل سرخ
    گاه با یک دل تنگ
    گاه باید رویید در میان باران
    گاه باید خندید با غمی بی پایان


  2. 12 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 20 اسفند 92), ammin (جمعه 23 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 20 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 21 اسفند 92), shabnam z (چهارشنبه 21 اسفند 92), taraneh89 (جمعه 23 اسفند 92), toojih (سه شنبه 20 اسفند 92), میشل (سه شنبه 20 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), دختر بیخیال (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (چهارشنبه 21 اسفند 92), صبوری (سه شنبه 20 اسفند 92)

  3. #252
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سلام .دوستان خوبم برام دعا کنید.

    تا اینجا که خوب بود و خانواده و بخصوص بابام نظرش رو به مثبت هست.خودم هم به دلم نشسته و با وجود تفاهم باز هم چند روزی رو وقت خواستم.

    حال و هوای این روزهام دچار کم خوابی و بی اشتهایی زیادی شدم و دلیلش هم استرسی هست که گرفتم.

    برای همه دوستای خوبم دعا میکنم که انشالله یه ازدواج موفق پیشرو داشته باشند.

    دوستای گلم صبوری جان.میشل عزیز .شیدا جان.خانم مجرد .پونه (با تغییر اسم زیباشون).مصباح الهدی خانم(عزیزم امیدوارم فرد مناسب رو پیدا کنی).فرشته اردیبهشت عزیز.مینوش جان و بقیه دوستان گلم (ببخشید نام بعضعا رو یادم نبست)

    اقایون تالار هم براشون ارزوی جیبی پر از پول و خوشبختی و انتخاب مناسب .(اقای امین.محمد68.محمد021.و ....)

    از اقای خاله قزی هم تشکر میکنم(شما که دیگه متاهل هستید و یه همسر مهربون و خوب دارید)

    انشاالله سال جدید سالی توام با سلامتی و خوشبختی و سعادت و جیبی پر از پول برای همه ایرانیان باشد.
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  4. 9 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 23 اسفند 92), khaleghezey (چهارشنبه 21 اسفند 92), shabnam z (چهارشنبه 21 اسفند 92), taraneh89 (جمعه 23 اسفند 92), پونه (چهارشنبه 21 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 21 اسفند 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 21 اسفند 92), بی نهایت (چهارشنبه 21 اسفند 92), صبوری (چهارشنبه 21 اسفند 92)

  5. #253
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    بعد یه غیبت کبری اومدم.

    خوبم خوبین؟؟؟
    وقتی قرارمان پروانه شدن است ، بگذار روزگار هرچقدر میخواهد پیله کند .

  6. 11 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 21 اسفند 92), ammin (جمعه 23 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 22 اسفند 92), S.H.I.D.E.H (پنجشنبه 22 اسفند 92), sanjab (چهارشنبه 21 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 22 اسفند 92), taraneh89 (جمعه 23 اسفند 92), پونه (چهارشنبه 21 اسفند 92), پرنده غريب (پنجشنبه 22 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 21 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  7. #254
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 97 [ 17:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    6,479
    سطح
    52
    Points: 6,479, Level: 52
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    830

    تشکرشده 901 در 185 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    37
    Array
    سلام دوستان عزيز ، ياران همدردي

    امروز اخرين روز اشتراكمه...

    اگر بار گران بوديم، رفتيم/اگر نامهربان بوديم رفتيم

    پر رنگ بودن حس خاصي داره.يك ساله پررنگ بودم و سختمه به كم رنگ بودن عادت كنم.اين تاپيك يكي از قشنگ ترين تاپيك هاي اين سايته.روز هاي خوب و بدي رو اين جا گذروندم.

    كم كم داريم به سال جديد نزديك ميشيم.از خدواند خوشبختي و موفقيت رو براي شما،دوستان همدردي خواستارم.ديگه خوبي يا بدي از ما ديديد حلال كنيد.اميدوارم من رو از دعاي خيرتون فراموش نكنيد.

    و اما بگذار اخرين حال و احوالم رو بنويسم:

    حوصلم سر رفته.بيكار خونه خالم نشستم...اميدوارم كه روز هاي خوب شايد بياد...تمام تلاشم رو مي كنم كه سال جديدم رو با روز هاي خوب بگذرونم.اميدوارم مثل هميشه خدا پشت و پناهم باشه...
    دوستون دارم
    خدا نگه دارتون باشه
    خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
    با انگشتان
    مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!

  8. 10 کاربر از پست مفید پرنده غريب تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 21 اسفند 92), ammin (جمعه 23 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 22 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 22 اسفند 92), taraneh89 (جمعه 23 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 22 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 22 اسفند 92), آویژه (چهارشنبه 21 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  9. #255
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    دلیل این حالم رونمیفهمم!!!!هرچی به آخرسال نزدیکترمیشیم من غمگین ترمیشم.
    خیلی خسته ام.کاش میشدچندروزی روتنهاباشم واسه خودم.
    دلم واسه خیلی هاتنگ شده که میدونم بایه لحظه دیدنشون ازاین روبه اون رومیشم اماحیییییف....
    حس میکنم هیچی نیست که دلم روبهش خوش کنم.خیلی توی خونه بدعنق شدم.البته واسه خودم.اماواسه بقیه هنوزروحیه ام روحفظ کردم امادیگه رسیده به تهش..!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  10. 12 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 21 اسفند 92), ammin (جمعه 23 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 22 اسفند 92), sara 65 (جمعه 23 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 22 اسفند 92), taraneh89 (جمعه 23 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 22 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 22 اسفند 92), مسافر زمان (جمعه 23 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (پنجشنبه 22 اسفند 92), صبوری (پنجشنبه 22 اسفند 92)

  11. #256
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــام دوستان محترم تالار همدردي.

    شديدا منتظر دوشنبه هفته بعد هستم. البته اخلاق انتظار ندارم كه از خواب وخوراك بي افتم وقتي ديگه كاري ندارم انجام بدم اونوقت يادم ميافته منتظــــــــــــر هستم.

    خيلي از اين و اون شنيدم ميگن خيلي بيخيالي منم در جواب ميگم چكار كنم خودمو بكشم.چه حرص بخورم چه نخورم همينه ديگه..

    يادم رفت بگم بر اساس درخواست خودم امسال مديريت اقتصادي واجرايي عيد بهم محول شد خيلي طرح ها داشتم ولي از لحاظ اقتصادي تا نصفه هاي طرح هايي كه داشتم پيش رفتم تجربه عالي ولي خيلي سختي بود.(بودجه اي هنوز به خودم تعلق نگرفته)

    - - - Updated - - -

    همه حرف هاي پست قبل رو زدم آخرش بگم برام دعا كنيد كلي زحمت كشيدم نتيجشو ببينم يادم رفت.

    اشكال نداره حالا ازتون ميخوام برام دعا كنيد مسئله مرگ و زندگي .... نه نيست.

    ولي واقعا مهمه ديگه.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  12. 12 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 23 اسفند 92), khaleghezey (پنجشنبه 22 اسفند 92), paiize (پنجشنبه 22 اسفند 92), sara 65 (جمعه 23 اسفند 92), shabnam z (شنبه 24 اسفند 92), taraneh89 (جمعه 23 اسفند 92), toojih (پنجشنبه 22 اسفند 92), پرنده غريب (پنجشنبه 22 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مسافر زمان (جمعه 23 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (جمعه 23 اسفند 92)

  13. #257
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array
    داشتم یه نگاهی به آخرین پستام مینداختم؛ آخرین حرفامو دقیقا پارسال همین موقعا زدم .

    حال پارسالم
    این موقعا...

    با حال امسالم قابل مقایسه نیست!

    خدایا ممنونم از آرامشی که دادی. مطمئنم امسال با اعتقاد بیشتری يا محول الحول و الاحوال ... رو می خونم!
    وقتی قرارمان پروانه شدن است ، بگذار روزگار هرچقدر میخواهد پیله کند .

  14. 14 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 23 اسفند 92), asemaneabi222 (جمعه 23 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 25 اسفند 92), sanjab (پنجشنبه 22 اسفند 92), sara 65 (جمعه 23 اسفند 92), shabnam z (شنبه 24 اسفند 92), taraneh89 (جمعه 23 اسفند 92), فرشته مهربان (جمعه 23 اسفند 92), پونه (پنجشنبه 22 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مدیرهمدردی (جمعه 23 اسفند 92), مسافر زمان (جمعه 23 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (جمعه 23 اسفند 92)

  15. #258
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 اسفند 92 [ 20:19]
    تاریخ عضویت
    1392-9-19
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    273
    سطح
    5
    Points: 273, Level: 5
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 114 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یک ، دو ، سه آزمایش میکنم ...
    یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شیش ، هفت ، هشت آزمایش میکنم...

    وای خدایا شکرت ، اصلا باورم نمیشه منم میتونم اینجا بنویسم



    با سلام و صلوات خدمت دوستان گل بلبل

    حقیقت امر اینکه امروز بالاخره دلمو زدم به دریا و هفت هــــزار تومان با کلی ترس و لرز ریختم به حساب سایت برای اینکه بتونم مشترک ازاد سایت بشم ، باید میبودین و اون لحظه ای که داشتم روی کلیک موس فشار میدادم تا پول انتقال پیدا کنه ، حالمو میدیدن و رنگمو میدیدن که مثل گچ سفید شده بود وقتی ریختم فکر میکردم اینها همش کلاهبرداریه و با خودم میگفتم هم به محض اینکه این پولو بزنم به حسابشون ، سایت دیگه جمع میکنه و حتی اگه فردا با اون تلفنهای ثابتی هم که تو سایت هست تماس بگیرم اونها هم میبنی جواب نمیدن و از اونجا جاشون رو عوض میکنن... خلاصه پول و ریختم به حساب و بعد چند ساعت الان که برگشتم دیدم نه! همه ترسهام بی مورد بوده و منم شدم جز سال بالایی های سایت و رنگم عوض شد خلاصه نمیدونید وقتی دیدم رنگ ایدیم عوض شده چه حس و حالی پیدا کردم ، اولش که بقدری اشک شوق ریختم که وقتی خواستم برم جلوی خانوادم مجبور شدم صورتمو بشورم

    بعد از این تغییر رنگ ، به طوری عجیبی حس کردم روحیه و حال و هوام و زندگیم عوض شده ، خیلی با انرژی تر و پر نشاط تر شدم ، اخلاق و رفتارم با پدر و مادرم خیلی بهتر شده ، همه بهم تو محل و فامیل احترام بیشتری میزارن ، دیگه وقتی میرم حموم ، توی حموم اواز غمگین نمیخونم و فقط اوازهای شاد مثل "زینو زینو زینو " یا " کفتر کاکل به سر های های " میخونم ، دیگه وقتی میرم توالت دمپایی ها رو خیس نمیکنم ، موهام پرپشت تر شده و قدم هم سه چهار سانتی بلندتر شده ، بادفتق بابابزرگم لحظه به لحظه داره کوچیکتر میشه ، بواسیر عموم هم که کلا خوب شد ، یک اشنایی تو فامیل داشتیم اعتیاد داشت ، اونم داره ترک میکنه ، یکی از دخترهای همسایه هم که چند سالی بختش رو بسته بودن ، اون هم بختش باز شد و امروز براش خواستکار اومد و قراره هفته دیگه عقد کنن ، و از همه مهمتر اینکه دیگه تصمیم گرفتم تحت هر شرایطی بالاخره سال دیگه داماد بشم برای همین سال 93 رو به نام سال "حماسه اقتصاد مقاومتی و مقاومت نکردن در برابر حماسه دامادی" نامگذاری کردم

    سوای این تغییرات الان یک حس و حال های دیگه ای تو این سایت نسبت به قبل دارم ..
    حال اولم اینه که احساس میکنم خلیفه سایت هستم و بعد از مدیر همدردی و فرشته مهربون ، من بالاترین قدرت سایت هستم دلیل این موضوع هم اینکه توی رتبه بندی سایت ، اول رنگ سبز هست ، بعد هم رنگ صورتی بعد هم رنگ قهوه ای که من هستم برای همین از این به بعد تو این سایت همه افراد موظف هستن به من احترام کامل بزارن ، بهم مرتب سلام کنن ، پستهای منو دقیق بخونن و خیلی با احترام تشکر کنن و از همه مهمتر لینکهای داستانی که میزارم رو دقیق بخونن و توی زندگیشون به کار بگیرن

    حال بعدی من حال اون کسی هست که تا دیروز پراید داشته ، از امروز سوار بنز داره میشه برای همین میتونم کاملا حدس بزنم که از امروز توی این سایت دیگه همه با انگشت منو نشون میدن میگن :عــــــــــه ! پسر! این همون کروکودیله که تا دیروز دماغشو میگرفتی خفه میشد حالا ببین چه جلال و جبروتی داره اره دیکه داداش! زندگی همینه ، فراز و فرود زیاد داره

    و حال اخر من هم چون الان عضو انجمن ازاد شدم ، یک حس ازادی مطلق و بی قید شرط هست ، منم بخاطر این حس ازادی از این لحظه کلا دیگه با با پیژامه و زیرپوش تو سایت میگردم
    ویرایش توسط مدیرهمدردی : شنبه 24 اسفند 92 در ساعت 01:39 دلیل: مواردی که خارج از شان همدردی بود حذف گردید

  16. 13 کاربر از پست مفید کروکودیل تشکرکرده اند .

    1234567 (دوشنبه 26 اسفند 92), abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 25 اسفند 92), omid65 (جمعه 23 اسفند 92), Pooh (یکشنبه 25 اسفند 92), sara 65 (جمعه 23 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), پونیو (جمعه 23 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شایسته89 (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  17. #259
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    آقای کروکودیل تنها اتفاقی افتاده اینه که یه کروکودیل واقعی شدی! چون یه ذره تصور کروکودیل آبی سخت بود اما الان میشه قشنگ یه کروکودیل بزرگ قهوه ای رو تصور کرد. از فردا که پستاتو حذف کردن متوجه میشی که بدترین معامله ی زندگیتو کردی و حال اون لحظاتت بی دلیل نبود!! دلم نمیومد انقدر زود متوجه اشتباهت بشی و دوس داشتم چند روزی برای خودت خوش باشی ولی گفتم شاید اونطوری بدتر شکه شی و خدای نکرده نسل یکی از گونه های ارزشمند کشورمون به خطر انقراض بیفته.

  18. 10 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), ammin (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (یکشنبه 25 اسفند 92), shabnam z (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), کروکودیل (جمعه 23 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مدیرهمدردی (شنبه 24 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92)

  19. #260
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام جناب کروکودیل. قهوه ای شدنتون مبارک.
    میشه یک سوال بپرسم؟ شما خارج از دنیای مجازی هم همینقدر شوخ طبع هستین؟


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  20. 3 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 25 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92)


 
صفحه 26 از 73 نخستنخست ... 6161718192021222324252627282930313233343536465666 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.