به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 24 از 37 نخستنخست ... 4141516171819202122232425262728293031323334 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 231 تا 240 , از مجموع 369
  1. #231
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    این بار اینطوریم از کلافگی البته نه عصبانیت
    مینوش داره جزغاله می شه!!! بیچاره !!
    کلی هم خوردنی خریدم یه مقداریشو خوردم بقیه اشم یه کم استراحت کنم برم بخورم!!!!!!!!!

    مثل بز می مونم من. بز سمج بود؟؟ سماجتم منو کشته!

  2. 10 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (پنجشنبه 21 اسفند 93), khaleghezey (جمعه 22 اسفند 93), paiize (پنجشنبه 21 اسفند 93), parsa1400 (چهارشنبه 20 اسفند 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 21 اسفند 93), میشل (شنبه 01 فروردین 94), آرام عشق (پنجشنبه 21 اسفند 93), اقای نجار (پنجشنبه 21 اسفند 93), شکوه (پنجشنبه 21 اسفند 93), شیدا. (چهارشنبه 20 اسفند 93)

  3. #232
    Banned
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 اردیبهشت 94 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1393-10-18
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    7,370
    سطح
    57
    Points: 7,370, Level: 57
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class5000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    703

    تشکرشده 881 در 199 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان عزیزم
    امیدوارم حالتون خوب باشه ممنونم که برام دعا کردید ، ممنونم از اینکه تو خصوصی ، عمومی باهام همدردی کردید خیر ببینید


    از جناب سنگ تراشان عزیز ، دلسوز و مهربان هم بی نهایت سپاس گزارم خدا حفظشون کنه و ان شاء الله همیشه سلامت و قبراق باشند


    منو که می شناسید؟! این اسم واقعا حس خوبی بهم میده ... آرام ، آرام ، آرام ، آرام ، آرام خیلی دوستش می دارم
    دعوام نکنید قول میدم دیگه عوض نکنم فقط آرام صدام کنید باشه عزیزان!!!

    بالاخره با هر سختی که بود خودمو راضی کردم واسه یکشنبه نوبت گرفتم برم پیش روانپزشک کمی استرس دارم اما زیاد مهم نیست می خوام واقعا درمان بشم
    الآنم می خوام برم کتاب «از حال بد به حال خوب» رو بخرم و شروع به خواندن و مهم تر از همه عمل کردن بهش بکنم
    یه سری کتاب های درسی رو شروع به خوندن کردم همسرم منو می بینه میگه بخون تو حتما دکتر میشی
    جدیدا تو گوشیش شمارم رو به اسم « خانوم دکتر » ثبت کرد انقده ذوق می کنم!!! دیفونم دیگه.
    تصمیم جدی بر ادامه تحصیل گرفتم می خوام مشاور خانواده بشم و سایت راه اندازی کنم اسمش هم ( ჩaრძarძi.ทet )هست مال من قشنگ تره نه !!!
    البته رقیب بسیار سرسختی دارم باید حسابی تلاش کنم
    خارج از شوخی دوست دارم پرستاری بخونم حالا نشد هم عیبی نداره هدفم درس خوندنه
    خب از احوالاتم بگم شکر خدا خیلی بهترم دیگه گریه نمی کنم دوباره مثل سابق می خندم نه اینکه فراموش کرده باشم !! بلکه دارم باهاش کنار میام و از نعمت هایی که دارم لذت می برم


    دوستان خوبم باز هم از لطف و محبتی که به من داشتید ازتون ممنونم خیلی دوست تون دارم یاد و خاطر شما همواره توی قلب من هست پیشاپیش بهارتون مبارک
    ===============
    راستی این آواتارم عکس پسرم هست وقتی 2 ساله بود
    هر عزیزی عکسشو می بینه واسه سلامتیش صلوات بفرسته ( دیدن روی ماه پسرم هزینه داره )
    ویرایش توسط آرام عشق : پنجشنبه 21 اسفند 93 در ساعت 17:15

  4. 9 کاربر از پست مفید آرام عشق تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (پنجشنبه 21 اسفند 93), khaleghezey (جمعه 22 اسفند 93), meinoush (پنجشنبه 21 اسفند 93), parsa1400 (پنجشنبه 21 اسفند 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 21 اسفند 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 21 اسفند 93), اقای نجار (پنجشنبه 21 اسفند 93), بی نهایت (پنجشنبه 21 اسفند 93), شمیم الزهرا (پنجشنبه 21 اسفند 93)

  5. #233
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array






    شاد بودن و خندیدن از علی یاد بگیر خانم پرستار .............

    تو در بلندای خوشبختی قرار داری ولی قدر لحظاتت رو نمیدونی .

    در بیرون آرامی و در درون بدون آرامش . فعلا پرستار دلت باش . تا غم سراغش نیاد . تا اومد قلقکش بده بهش شک بده تا مجبور بشه بخنده .

    آرام خانم . ملودی خانم . مامان علی . تمام خوشبختی همین جاست در کنارت . در آغوشت . در آواتارت .....در خنده های علی

    - - - Updated - - -

    ورورد خانم و بانوی محترم مصباح الهدی را به تالار همدردی خوش آمد میگم .

    منتظر پست حال احوال شما .و خبر های خوش شما هستیم .

    . .

  6. 6 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 22 اسفند 93), meinoush (پنجشنبه 21 اسفند 93), mohi (پنجشنبه 28 اسفند 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 21 اسفند 93), آرام عشق (جمعه 22 اسفند 93), بی نهایت (جمعه 22 اسفند 93)

  7. #234
    Banned
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 اردیبهشت 94 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1393-10-18
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    7,370
    سطح
    57
    Points: 7,370, Level: 57
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class5000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    703

    تشکرشده 881 در 199 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    پارسا ممنونم برادر عزیز وای خدا از دهنت بشنوه پرستار میشم یعنی؟!!! کل بچه های تالارو شارژ می کنم
    امشب عروسی بودیم ولی شام نخورده برگشتیم خونه :(( پسرمو بردیم درمانگاه تب و لرز داشت
    کدوم از شماها چشمش زدین هان؟!!


    ==========================


    وااااای مصباح الهدی عزیزم برگشته قربونت برم کجا بودی تو !! اگر بدونی چقدر دلتنگت بودم خیییلی دوستت می دارم و خوشحالم برگشتی نفسی
    مینوش جونی نبینم ناراحتیا

  8. 7 کاربر از پست مفید آرام عشق تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 22 اسفند 93), meinoush (شنبه 23 اسفند 93), mohi (پنجشنبه 28 اسفند 93), parsa1400 (جمعه 22 اسفند 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 23 اسفند 93), مصباح الهدی (جمعه 22 اسفند 93), بی نهایت (جمعه 22 اسفند 93)

  9. #235
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    می‌تکانم خانه را چون زلزله!....سعید سخایی


    می‌تکانــم خانــــه را چـــــون زلـــزله


    چـــون که خانـــم کــرده اینک ولوله

    گفته: پوســـتت می‌کنـــم ای نازنین


    هم میسابی هم می‌شوری نازنین

    راه دیگـــــــر هــم جلو پایـــــــم نهاد


    راه نه، یک چـــاه در راهــــم نهـــاد

    گفته است یا آنچه من گویــــم شـود


    یا که فردا مهــــــر من اجــــرا شود

    گفتمـش: ای نازنیــــــن منــــزلـــــم


    هــــر چه گویی بی کلک، من تابعم

    دیگـــــر از این حــــــرف‌ها با مـن نزن


    چاکــرت هستــم، زمهـــرت دم نزن

    هـــــر چه باشــد، پول مبل و البسـه


    کمتـــــر از میزانِ مهــــــر خالصـــه!

    در كناری باش و دستـــــــــورت بــده


    كــل كـــار را ســـوی مأمــورت بــده

    هرچه گویی، هرچه خواهی می‌کنم


    هــر کجا را خواستـی جمع می‌کنم

    شیشه‌ها را پـرده‌ها را ای عــــزیـــز


    کل منــــزل بعد از آن گــــــردد تمیز

    فـــرش‌ها را مبـــل‌ها را شست‌وشو


    می‌كنـم من خاك منـــزل رُفت و رو

    آخـــرش هـــــم جای مزد در جیب ما


    می‌تکانی هر چه هست از جیب ما
    تقدیم به آقایون زن ذلیل
    خبر جدید که نیست ولی قراره برنامه ریزی میان مدت داشته باشم برای تغییر دادن شغلم به غذاخوری البته شغل خودمم کنارش دارم درامدش خیلی بیشتره دردسر داره ولی ارزشش رو داره شوق و ذوق دارم براش خانومم بنده خدا هرروز میرم در مورد این غذاخوریه باهاش حرف میزنم ولی چقدر خوبه آدم کاری رو انجام بده که بهش علاقه داره ایشالله این مساتجرمون رفت پسر خوبیه کلی مشتری جمع میکنه بعدش منم میرم مغازمو میزنم مشتریهاش میشه واسه خودم
    تا یکسال و نیم دیگه خدا کریمه ولی هرروز که میگذره یکروز به زدن غذاخوری نزدیک میشم.

    راستی بانو مصباح من که ندیدیمش ولی خوشحالم برگشتید

    شاعران زن و مرد

    شاعر زن:

    به نام خدایی که زن آفرید / حکیمانه امثال من آفرید
    خدایی که اول تو را از لجن / و بعداً مرا از لجن آفرید!
    برای من انواع گیسو و موی / برای تو قدری چمن آفرید! :|
    مرا شکل طاووس کرد و تو را / شبیه بز و کرگدن آفرید!
    به نام خدایی که اعجاز کرد / مرا مثل آهو ختن آفرید
    تو را روز اول به همراه من / رها در بهشت عدن آفرید
    ولی بعداً آمد و از روی لطف / مرا بی کس و بی وطن آفرید
    خدایی که زیر سبیل شما / بلندگو به جای دهن آفرید!
    وزیر و وکیل و رئیس ات نمود / مرا خانه داری خفن آفرید
    برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب / شراره، پری، نسترن آفرید :D
    برای من اما فقط یک نفر / “براد پیت من” را “حَسَنْ” آفرید!
    برایم لباس عروسی کشید / و عمری مرا در کفن آفرید
    به نام خدایی که سهم تو را / مساوی تر از سهم من آفرید

    (آقایون ادامه مطلب رو بخونید..!)



    شاعر مرد:

    به ‌نام خداوند مرد آفرین / که بر حسن صَنعش هزار آفرین
    خدایی که از گِل مرا خلق کرد / چنین عاقل و بالغ و نازنین :D
    خدایی که مردی چو من آفرید / و شد نام وی احسن‌ الخالقین
    پس از آفرینش به من هدیه داد / مکانی درون بهشت برین
    خدایی که از بس مرا خوب ساخت / ندارم نیازی به لاک، همچنین!
    رژ و ریمل و خط چشم و کِرِم / تو زیبایی‌ام را طبیعی ببین
    دماغ و فک و گونه‌ام کار اوست / نه کار پزشک و پروتز، همین!
    نداده مرا عشوه و مکر و ناز / نداده دم مشک من اشک و فین!
    مرا ساده و بی‌ریا آفرید / جدا از حسادت و بی‌ خشم و کین
    زنی از همین سادگی سود بُرد / به من گفت از آن سیب قرمز بچین
    من ساده چیدم از آن تک‌ درخت / و دادم به او سیب چون انگبین
    چو وارد نبودم به دوز و کلک / من افتادم از آسمان بر زمین
    و البته در این مرا پند بود / که ای مرد پاکیزه و مه‌ جبین
    تو حرف زنان را از آن گوش گیر / و بیرون بده حرفشان را از این
    که زن از همان بدو پیدایش‌ات / نشسته مداوم تو را در کمین
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : جمعه 22 اسفند 93 در ساعت 13:22

  10. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 23 اسفند 93), mohi (پنجشنبه 28 اسفند 93), parsa1400 (جمعه 22 اسفند 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 23 اسفند 93), مصباح الهدی (جمعه 22 اسفند 93), بی نهایت (جمعه 22 اسفند 93)

  11. #236
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام به همه دوستان گلم

    خیلی دلم براتون تنگ شده بود ولی اصلا سر وقت خاروندن هم ندارم

    امیدوارم حالو هواتون خوب باشه
    منم خوبم خدارو بسیار شکر اتفاقات خیلی خوبی برام افتاده خوشحالم در حدی که در پوست خود نمیگنجم ..میام براتون به موقع اش سال بعد تعریف میکنم .
    یه کاری میخوام بکنم که خدا قلبم رو خیلی مطمان کرده به انجامش منی که همیشه شک میکنم و حساسم اما دراین مورد محکم و مصمم ترس به دلم نیست
    دعا کنید اشتباه نکنم

    مصباح الهدی خیلی نگرانت بودم گلم اگه خوبی یه لایک بزن اکه یکم خوبی فقط تشکر بزن ببینم درچه حالی؟

    امیدوارم اخر سالی بهتون خوش بگذره این بدو بدوها .لذت ببرین که امسالم داره تموم میشه ها.
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 23 اسفند 93 در ساعت 19:28

  12. 6 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 25 اسفند 93), m.reza91 (یکشنبه 24 اسفند 93), meinoush (شنبه 23 اسفند 93), mohi (پنجشنبه 28 اسفند 93), مصباح الهدی (یکشنبه 24 اسفند 93), آرام عشق (شنبه 23 اسفند 93)

  13. #237
    Banned
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 اردیبهشت 94 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1393-10-18
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    7,370
    سطح
    57
    Points: 7,370, Level: 57
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class5000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    703

    تشکرشده 881 در 199 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزان
    فرشته خدا رو شکر خوبی گلم دلتنگت بودم
    نمی دونم چه مرگمه ولی بعضیا انگار عادت دارند همیشه حالمو بگیرند یه مدت نمی خوام بیام حالا نمی دونم چند روز یک ماه دوماه بیشتر شایدم همین فردا اومدم اما امروز خیلی کلافه و ناراحتم اگر نمی نوشتم دق می کردم
    همیشه کسایی رو که دوستشون دارم ازم فراری هستند شاید به خاطر رفتار خودمه
    فردا عصری نوبت دکتر دارم واسه روانپزشک نمی دونم حتما روانی ام که همه میگند پیش روانپزشک برم خودمم قبول کردم روانی هستم
    چون رفتارهای دیگران با من اینو نشون میده
    فعلا خداحافظ یا بهتره بگم به امید دیدار

  14. 3 کاربر از پست مفید آرام عشق تشکرکرده اند .

    mohi (پنجشنبه 28 اسفند 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 25 اسفند 93), مصباح الهدی (یکشنبه 24 اسفند 93)

  15. #238
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 05 اردیبهشت 94 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1393-11-04
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    1,463
    سطح
    21
    Points: 1,463, Level: 21
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered1000 Experience Points
    تشکرها
    197

    تشکرشده 103 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلااااااام من حاااالم خیییییییییییلی خوبه خداروشکرررررررررررررررررر رر
    انقدر خوبم که نمیدونم چطور براتون بکم .... خدا این خو.شحالی رو ازم نگیره ....

    ایشاالله که حال شماها هم خوب باشه دوست داشتم خوشحالیمو به شما دوستان هم انتقال بدم ....

    خدایا شکرت ...

    لطفا یه صلوات برای رسیدن به حاجتم بفرستید .

  16. 9 کاربر از پست مفید M.S.H تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 25 اسفند 93), m.reza91 (یکشنبه 24 اسفند 93), mohi (یکشنبه 24 اسفند 93), میشل (شنبه 01 فروردین 94), مصباح الهدی (یکشنبه 24 اسفند 93), آنیتا123 (یکشنبه 24 اسفند 93), آرام عشق (دوشنبه 25 اسفند 93), اقای نجار (سه شنبه 26 اسفند 93), شیدا. (دوشنبه 25 اسفند 93)

  17. #239
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 05 اردیبهشت 94 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1393-11-04
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    1,463
    سطح
    21
    Points: 1,463, Level: 21
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered1000 Experience Points
    تشکرها
    197

    تشکرشده 103 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مثل اینکه اینجا هیچکس خوب نیستااااااااااا
    چرا هیچکس نمیاد از حال و هوای عید بگه خوشحالیش بگه ...
    امیدوارم اونایی که با همسراشون یا خانوادشون مشکل دارن تو این روزا مشکلاتشون رفع بشه و دوباره کانون خانوادشون گرم و پر از عشق و محبت باشه ...

    من که حالم همچنان خوبه .....امشب هم قراره برم مهمونی خوشحال ترم ....
    روزاااای خوب تو راهه خدایا خودت کمک کن ....

    خداروشکر تو این چند روز من رو جلو خانوادم سربلند کرد
    برای سلامتیش و موفقیتش لطفا یه
    خدایا شکرت ...

    لطفا یه صلوات برای رسیدن به حاجتم بفرستید .

  18. 3 کاربر از پست مفید M.S.H تشکرکرده اند .

    mohi (سه شنبه 26 اسفند 93), آرام عشق (سه شنبه 26 اسفند 93), اقای نجار (سه شنبه 26 اسفند 93)

  19. #240
    Banned
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 اردیبهشت 94 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1393-10-18
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    7,370
    سطح
    57
    Points: 7,370, Level: 57
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class5000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    703

    تشکرشده 881 در 199 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام بر گل های همدردی
    ساده بگم حالم خوبه

    این قرصا رو که می خورم کمی سرگیجه می گیرم نصف شب که پا میشم سرم خیلی سنگین میشه یه بار نزدیک بود دل و روده همسرم در بیاد تو عمق خواب چنان از خواب پرید که نگو
    از وقتی رفتم پیش دکتر همسرم مهربون تر شده
    من خودمم تا برم مثلا از موضوعی عصبانی بشم هی با خودم میگم نه آرام تو داری قرص می خوری داری عوارضش رو تحمل می کنی خدایی بی خیال میشم
    یا هی به خودم تلقین می کنم وااای داروها چقدر خوب اثر داشت من دو روزه حالم خوب شده
    من خوبم برای همدردی های نازنینم آرزوی سلامتی و دلی بدون هیچ غم و غصه ای دارم

  20. 4 کاربر از پست مفید آرام عشق تشکرکرده اند .

    mohi (پنجشنبه 28 اسفند 93), نادیا-7777 (چهارشنبه 27 اسفند 93), اقای نجار (سه شنبه 26 اسفند 93), صبا_2009 (سه شنبه 26 اسفند 93)


 
صفحه 24 از 37 نخستنخست ... 4141516171819202122232425262728293031323334 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.