سلام
من دوباره جا موندم
توی دو تا تاپیک اخیر خانم پوه که بسته شد ایشون خودشون با یه حال و هوایی که ابری با رعد و برق و تگرگ های نیم کیلویی بود خواسته بودن که تاپیک شون بسته بشه منم هر بار قبلش دیر رسیدم یه چیزی بگم یه ذره کیف کنم که درخواستشون رو در جهت برعکس اجابت کردمبه هر حال نا امیدی کار شیطونه ،خدا هم بزرگه ،بالاخره میشه.
بله از اتاق فرمان خبر رسید که هر کی سر به سر خانم پوه بذاره تگرگ صد کیلویی مخصوص براش توی منجنیق میذاریم ، بعد دوباره با رعد برق شکش میدیم پا شه یه چند باری روش همین سناریو رو تِکرار (تَکرار نتیجه میشه وضع فعلی مملکت)می کنیم عبرت بقیه بشه.
بنده همین جا عذر خواهی رسمی می کنم از ایشون ، حیفه جونمرگ بشم .








به هر حال نا امیدی کار شیطونه ،خدا هم بزرگه ،بالاخره میشه.




علاقه مندی ها (Bookmarks)