سلام. وقت دوستان بخیر و نیکی
بعد از 5 سال اومدم همدردی. یادش بخیر یه زمانی معتادش بودم.
کسی اینجا منو یادش هست؟ از قدیمیا هستن؟
داشتم فکر میکردم که چقد از خودم خسته و ناامیدم و نیاز به مشاوره دارم. یاد همدردی افتادم
تشکرشده 2,271 در 375 پست
سلام. وقت دوستان بخیر و نیکی
بعد از 5 سال اومدم همدردی. یادش بخیر یه زمانی معتادش بودم.
کسی اینجا منو یادش هست؟ از قدیمیا هستن؟
داشتم فکر میکردم که چقد از خودم خسته و ناامیدم و نیاز به مشاوره دارم. یاد همدردی افتادم
ammin (سه شنبه 11 دی 97), m.reza91 (چهارشنبه 12 دی 97), paiize (دوشنبه 17 دی 97), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 11 دی 97), گیسو کمند (پنجشنبه 13 دی 97), الهه زیبایی ها (سه شنبه 11 دی 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)