به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 22 از 26 نخستنخست ... 2121314151617181920212223242526 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 211 تا 220 , از مجموع 255

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    همه روزه روزه بودن همه شب نماز خواندن

    همه ساله حج نمودن سفر حجاز نمودن

    شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن

    ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن

    به مساجد و معابر همه اعتکاف جستن

    ز مناهی و ملاهی همه احتراز کردن

    ز مدینه تا به کعبه سرو پا برهنه رفتن

    دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن

    به خدای که هیچ یک را ثمر آنقدر نباشد

    که به روی نا امیدی در بسته باز کردن

    به مناسبت روز بزرگداشت شیخ بهایی

  2. 4 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 02 خرداد 99), زونیام (شنبه 20 اردیبهشت 99), سحر بهاری (پنجشنبه 04 اردیبهشت 99)

  3. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array




    ای باد حدیث من نهانش می‌گو

    سِر دل من، به صد زبانش می‌گو



    می‌گو، نه بدانسان که ملالش گیرد

    می‌گو سخنی و در میانش می‌گو...


    حافظ


  4. 4 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 10 اردیبهشت 99), miss seven (جمعه 02 خرداد 99), zolal (جمعه 19 اردیبهشت 99), زونیام (شنبه 13 اردیبهشت 99)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 دی 01 [ 01:20]
    تاریخ عضویت
    1398-4-18
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    5,597
    سطح
    48
    Points: 5,597, Level: 48
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    413

    تشکرشده 311 در 123 پست

    Rep Power
    36
    Array
    آه ای گل چه کسی یاد تو از دل ببرد
    چه کسی آید از من همه غم ها ببرد

    محو آن روی تو بودم گل زیبای دلم
    چه کسی چید تو را تا به تماشا ببرد

    باغ دل را تو شدی آن گل یکتا و چرا؟
    غیر تصمیم گرفت تا گل یکتا ببرد

    روزگار از نظرم گرچه ببردست تو را
    یاد آن روی مَهَت را نه ز رویا ببرد

    روزگاری به هم آمیخته بودیم دل و جان
    که توانست که از ما گل رعنا ببرد

    نازنینا نه شبی خفت دلم از غم تو
    ماه من هجر تو خواب از دل شیدا ببرد

    شمع را اشک روان گر ز غمش فریاد است
    چه کس اما ز سکوتم ره به معنا ببرد

    آه ای گل چه کسی یاد تو از دل ببرد
    چه کسی آید و از من همه غم ها ببرد

    هرگزم یاد تو ای یار زخاطر نرود
    هرگزم کس نتواند که دل از ما ببرد

    دل تنگم چه اسیرست در این فاصله ها
    کس ندیدم که چنین عشق به یغما ببرد

    زونیام

  6. 3 کاربر از پست مفید زونیام تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 02 خرداد 99), Mvaz (جمعه 02 خرداد 99), سحر بهاری (شنبه 20 اردیبهشت 99)

  7. #4
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    زونیام باز رفتی تو خط این شعرها که :)
    الان میرم به غلام1234 میگم :)






    آن هنگام که مادرت پیرتر میشود؛
    و چشمهای گرانبها و با ایمان او،زندگی را آنگونه که [زمانی میدید ] نمیبینند؛
    زمانیکه پاهایش فرسوده میگردند،و برای گام برداشتن نمیتوانند او را یاری دهند؛

    در آن هنگام بازوانت را برای یاری او به کار گیر،
    با خوشی و سرمستی از او نگاهبانی کن،
    زمانی که اندوهگین است،
    بر توست که تا آخرین گام او را همراهی کنی،

    اگر از تو چیزی میپرسد،
    او را پاسخگو باش،
    و اگر دوباره پرسید،
    باز هم پاسخگو باش،
    و اگر دگربار پرسید، دگربار پاسخش گو،
    نه از روی ناشکیبایی، بلکه با آرامشی مهربانانه،

    واگر تو را به درستی درنمی یابد،
    شادمانه همه چیز را برای او بازگو،
    ساعتی فرا میرسد، ساعتی تلخ،
    که دهان او دیگر هیچ درخواستی را بیان نمیکند .


    آدولف هیتلر
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 21 اردیبهشت 99 در ساعت 15:16

  8. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 02 خرداد 99), زونیام (چهارشنبه 31 اردیبهشت 99)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 دی 01 [ 01:20]
    تاریخ عضویت
    1398-4-18
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    5,597
    سطح
    48
    Points: 5,597, Level: 48
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    413

    تشکرشده 311 در 123 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط C-R-Y نمایش پست ها
    زونیام باز رفتی تو خط این شعرها که :)
    الان میرم به غلام1234 میگم :)






    آن هنگام که مادرت پیرتر میشود؛
    و چشمهای گرانبها و با ایمان او،زندگی را آنگونه که [زمانی میدید ] نمیبینند؛
    زمانیکه پاهایش فرسوده میگردند،و برای گام برداشتن نمیتوانند او را یاری دهند؛

    در آن هنگام بازوانت را برای یاری او به کار گیر،
    با خوشی و سرمستی از او نگاهبانی کن،
    زمانی که اندوهگین است،
    بر توست که تا آخرین گام او را همراهی کنی،

    اگر از تو چیزی میپرسد،
    او را پاسخگو باش،
    و اگر دوباره پرسید،
    باز هم پاسخگو باش،
    و اگر دگربار پرسید، دگربار پاسخش گو،
    نه از روی ناشکیبایی، بلکه با آرامشی مهربانانه،

    واگر تو را به درستی درنمی یابد،
    شادمانه همه چیز را برای او بازگو،
    ساعتی فرا میرسد، ساعتی تلخ،
    که دهان او دیگر هیچ درخواستی را بیان نمیکند .


    آدولف هیتلر
    سلام کرای عزیز، نه من حالم کاملا خوبه، شعرهامم بیشتر بر مبنای یه حس درونی کنترل شده س و نه حالت نا امیدی و درماندگی.
    شعرهای منم بیشتر توی این حال و احوال هست که میاد و خیلی شعر شاد و عرفانی نمیاد سراغم.
    این اشعار هم بیشتر از اینکه حس ناراحتی باشه یه حس درونی پیچیده س که خیلی هم بیانگر اون احساسات درونی من نیستند. علی ایها الحال خیلی هم مهم نیستند.

    کرای زدی توی کار هیتلر هااا، ولی حرفش درسته به پدر و مادر همیشه باید احترام گذاشت چه جوون باشند و چه پیر.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    آقای زونیام گرامی

    شعرهای شما من رو بیاد شعرهای استاد شهریار و استاد رهی معیری میندازن...

    شعرتون رو که خوندم بیاد قطعه ی شاخک شمعدانی افتادم، که استاد معیری خطاب به شاخه ی شمعدانی چنین سرودند؛


    تو ای بی بها شاخک شمعدانی

    که بر زلف معشوق من جا گرفتی

    عجب دارم از کوکب طالع تو

    که بر فرق خورشید ماوا گرفتی

    قدم از بساط گلستان کشیدی

    مکان بر فراز ثریا گرفتی

    فلک ساخت پیرایهٔ زلف حورت

    دل خود چو از خاکیان واگرفتی

    مگر طایر بوستان بهشتی؟

    که جا بر سر شاخ طوبی گرفتی

    مگر پنجه مشک سای نسیمی؟

    که گیسوی آن سرو بالا گرفتی

    مگر دست اندیشهٔ مایی ای گل؟

    که زلفش به عجز و تمنا گرفتی...

    سلام خانم سحر بهاری گرامی.
    خیلی خوشحالم که شعر فرد کوچکی چون من، شما رو یاد اشعار این بزرگان انداختند، من ارادت زیادی به هر دوی این شاعران دارم که هر دو هم دلسوخته ی واقعی بودند و خدا میدونه توی برخی شعرهاشون چقدر غم نهفته س که هر کسی درک نمیکنه.

    شعر فوقالعاده ای بود، شعرهای رهی توشون غم زیاده...

    همچو نی می نالم از سودای دل
    آتشی در سینه دارم جای دل

    من که با هر داغ پیدا ساختم
    سوختم از داغ ناپیدای دل
    .
    .
    .


  10. 2 کاربر از پست مفید زونیام تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 02 خرداد 99), سحر بهاری (چهارشنبه 31 اردیبهشت 99)

  11. #6
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    آقای زونیام گرامی

    شعرهای شما من رو بیاد شعرهای استاد شهریار و استاد رهی معیری میندازن...

    شعرتون رو که خوندم بیاد قطعه ی شاخک شمعدانی افتادم، که استاد معیری خطاب به شاخه ی شمعدانی چنین سرودند؛


    تو ای بی بها شاخک شمعدانی

    که بر زلف معشوق من جا گرفتی

    عجب دارم از کوکب طالع تو

    که بر فرق خورشید ماوا گرفتی

    قدم از بساط گلستان کشیدی

    مکان بر فراز ثریا گرفتی

    فلک ساخت پیرایهٔ زلف حورت

    دل خود چو از خاکیان واگرفتی

    مگر طایر بوستان بهشتی؟

    که جا بر سر شاخ طوبی گرفتی

    مگر پنجه مشک سای نسیمی؟

    که گیسوی آن سرو بالا گرفتی

    مگر دست اندیشهٔ مایی ای گل؟

    که زلفش به عجز و تمنا گرفتی...


  12. 2 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 02 خرداد 99), زونیام (چهارشنبه 31 اردیبهشت 99)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    بعضی شعرها مثل غذاییه که باید هرچند وقت یکبار به روحت بدی.
    مثل این شعر زیبای حافظ:


    گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
    گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

    گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
    گفتا ز خوب رویان این کار کمتر آید

    گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم
    گفتا که شب‌رو است او، از راه دیگر آید

    گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد
    گفتا اگر بدانی هم اوت رهبر آید

    گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد
    گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید

    گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت
    گفتا تو بندگی کن کو بنده پرور آید

    گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد
    گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید

    گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد
    گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید

    ویرایش توسط zolal : سه شنبه 30 اردیبهشت 99 در ساعت 11:42

  14. 5 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    gholam1234 (سه شنبه 30 اردیبهشت 99), miss seven (جمعه 02 خرداد 99), Mvaz (جمعه 02 خرداد 99), زونیام (چهارشنبه 31 اردیبهشت 99), سحر بهاری (سه شنبه 30 اردیبهشت 99)

  15. #8
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام زونیام

    بله خیلی خوشحال شدم از اینکه از احوالت گفتی،، و این که احوالت خوب و متعالی ست مثل همیشه
    و از طرفی پست هاتو در تاپیک های دیگه می خونم ،،واقعا لذت می برم .

    یه چیز کلی بگم ،،
    هر کلمه ای آوایی داره ،،،لذا بر انسان تاثیر می ذاره به مرور زمان ...هر چند اگه خودمون فکر نکنیم
    باز ممنون از شعرهای قشنگت ،



    به قول یه دوستی ،، تمرکز بر هر چیزی ما را به اون سوق میده
    اگه حماسی بخونیم حماسی میشیم :)


    فردوسی میگه :

    چو ایران مباشد تن من مباد
    بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

    اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
    از آن به که کشور به دشمن دهیم


    دریغ است ایران که ویران شود
    کنام پلنگان و شیران شود



    ......................



    بله دیگ زدیم تو کار هیتلر :)
    یه کنجکاوی
    کلا هیتلر و ارتش مرموزش برام جالب هستند
    مثلا جنگ جهانی دوم تانک های کنترلی و هدایت شونده می ساختند
    اون دکلمه ی که گذاشتم ازش ، از آثارشه
    دارم یه تحقیق میدانی و بالینی می کنم در موردش ( نکات مرموزش + توسعه اطلاعات تاریخی )
    :)






    حق یارت .
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 02 خرداد 99 در ساعت 05:31

  16. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 02 خرداد 99), Mvaz (جمعه 02 خرداد 99)

  17. #9
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array



    روزی ز پی گلاب می‌گردیدم


    پژمرده عذار گل در آتش دیدم




    گفتم که چه کرده‌ای؟ که میسوزندت


    گفتا که درین باغ, دمی خندیدم...



    ابوسعید ابوالخیر

  18. #10
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array






    در ادبیات فارسی و بخصوص شعر فارسی در باره ناپایداری دنیا برای انسان و بی اعتباری آن ، بحث های فراوانی مطرح و اشعار زیادی سروده شده است
    که تقریبا همگی انسان را به نداشتن حرص و آز و علاقه وافر نداشتن به تجملات دنیایی و غنیمت دانستن دم و لحظه و خوشباشی در همه لحظات توصیه کرده اند .



    خیام

    خیام جهان را گذران و بی اعتبار میداند و توصیه اش مدام این است که غم جهان گذران نباید خورد و فرصت را باید غنیمت دانست و شاد بود :
    برخیز مخور غم جهان گذران
    بنشین و دمی به شادمانی گذران
    در طبع جهان اگر وفائی بودی
    نوبت به تو خود نیامدی از دگران




    بنا بر اعتقاد خیام ، کسی به فردا دسترسی ندارد و هر فکری که در باره فردا داشته باشی ، سودائی بیش نیست ،
    پس بهتر است که عمر را تباه نکنیم و شادی را از یاد نبریم چون نمیدانیم که باقی عمر چه مقدار است و چه ارزش گرانبهائی دارد :
    امروز تو را دسترس فردا نیست
    و اندیشه فردات بجز سودا نیست
    ضایع مکن این دم ار دلت شیدا نیست
    کاین باقی عمر را بها پیدا نیست



    خیام میگوید از کسانی که این راه دور و دراز زندگانی را رفته اند ، کسی برنگشته است تا به ما بگوید که راز و اسرار بعد ا زمرگ چیست ،
    پس ای انسان بر دو راهه آز و حرص ، و نیاز به فردا ، ساکن وباقی نباش چون برنمی گردی :
    از جمله رفتگان این راه دراز
    بازآمده کیست تا به ما گوید راز
    پس بر سر این دو راهه آز و نیاز
    تا هیچ نمانی که نمیایی باز



    کسی از افراد انسان و بشریت نتوانسته اسرار و راز مرگ را بر ما آشکار نماید و همه افراد بشردر هر سطحی از دانش و دانائی ، در این مورد دچار عجز و درماندگی است چون بی اطلاع است :
    کس مشکل اسرار اجل را نگشاد
    کس یک قدم از دایره بیرون ننهاد
    من می نگرم ز مبتدی تا استاد
    عجز است به دست هر که از ماد زاد



    هر چه که در جهان وجود دارد برای انسان حالت هیچ و باد را دارد چون در حقیقت انسان در نهایت چیزی در دست ندارد و دست خالی از جهان می رود .
    هر چه در دنیا وجود دارد با نقصان و کمبود روبروست و از بین رفتنی است پس می توان فکر کرد که هر چه هست در حقیقت وجود ندارد و یا برعکس :
    چون نیست ز هر چه هست جز باد بدست
    چون هست بهر چه هست نقصان و شکست
    انگار هر چه هست در عالم نیست
    پندار که هر چه نیست در عالم هست




    در این جهان ناپایدار ، باز هم افرادی پیدا می شوند که وقتی مالی و یا اموالی بدست می آورند به خود غره می شوند ولی مدتی که بگذرد ، ناگاه اجل بر وی وارد می شود و همه چیز را بر باد میدهد :
    هر یک چندی یکی برآید ، که منم
    با نعمت و با سیم و زر آید ، که منم
    چون کارک او نظام گیرد روزی
    ناگه اجل از کمین درآید ، که منم





    خیام معتقد است که پس در جهان و دنیای با این اوصاف گفته شده ، نباید نه غم آنچه گذشته را بخوریم ، ونه غم فردایی که نیامده ، و حال و دم را باید غنیمت شمرد و خوش بود :
    از دی که گذشت هیچ ازو یاد مکن
    فردا که نیامده است فریاد مکن
    بر نامده و گذشته بنیاد مکن
    حالی خوش باش و عمر بر باد مکن







    ناصر خسرو

    ناصر خسرو که از چهل سالگی از نظر فکری متحول شده و به و بدنبال بحث و فحص و استدلال و حقیقت جوئی به نقاط و کشورهای زیادی مسافرت نمود
    و با افراد زیادی از نحله فکری گوناگون بحث و گفتگو نموده است ،
    او نیز مانند شعرای دیگری چون خیام ، معتقد است که به فردای نیامده و دیروز گذشته نباید فکر کرد و امروز که پیدا و مشخص است ملاک رفتار و عمل و تصمیم است ؛
    پیمانه این چرخ را همه نامست
    معروف بامروز و دی و فردا
    فردات نیامد و دی کجا شد
    زین هر سه جز امروز نیست پیدا



    همچنین این جهان را خواب آشفته ای میداند که نبایستی بدان دلخوش بود وبه آن دل بست .
    این جهان خوابست خواب ای پور باب
    شاد چون باشی بدین آشفته خواب
    دل بر این آشفته خواب اندر مبند
    پیش کو از تو بتابد ، تو بتاب










    دو تا چایی گذاشتم ، یکی اول تاپیک و یکی آخر تاپیک ،،، همشو نخورید ،،،
    داغ داغ هم نخورید...دندوناتون می ریزه
    :)
    در پناه حق
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 11 خرداد 99 در ساعت 23:46

  19. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    zolal (دوشنبه 13 مرداد 99), زونیام (سه شنبه 10 تیر 99)


 
صفحه 22 از 26 نخستنخست ... 2121314151617181920212223242526 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عذاب وجدان بی پایان منو به مرز جنون رسونده
    توسط عشق آفرین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 08 شهریور 93, 12:17
  2. سوژه‌ای به شیرینی چند همسری!
    توسط lord.hamed در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 دی 92, 23:02
  3. سوژه خنده های ایرانی (عکس )
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 دی 91, 12:16
  4. در سوگ حامد 65 !
    توسط meysamm در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 04:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.