به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 خرداد 89 [ 22:17]
    تاریخ عضویت
    1388-8-05
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    2,862
    سطح
    32
    Points: 2,862, Level: 32
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 20 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Arrow +آيا واقعا اون درست ميگه و اين چيزا خيلي عاديه؟؟؟

    سلام به تمام دوستان خوبم كه تازه افتخار آشنايي باهاشونو پيدا كردم
    خوب اميدوارم منو از پاسخ ها و نظرات خوبتون بي نصيب نزارين
    من دانشجو و 22 ساله هستم وتازگي با آقايي 25 ساله و هم دانشگاهيم آشنا شدم
    اين آقا از نظر قيافه و تيپ كاملا جنتلمن هستن .منظورم اينه كه سرو وضعشون شبيه مرد هايي نيست كه قصد جلب توجه جنس مخالفو داشته باشن و در عين حال مرتب و با وقار هستن و اين طوري شد كه من با پيشنهاد ايشون موافقت كردم
    حالا چند تا اتفاق در چند جلسه اول آشناييمون اتفاق افتاد كه منو يك مقدار دچار شك و ترديد براي ادامه ي رابطه كرد
    اول اينكه ايشون از همون تماس هاي اوليه تلفني بر خلاف اون چيزي كه به قيافشون ميومد مرتب از الفاظ "عزيزم" "گلم" "جانم" "مي بوسمت" "فدات بشم" و... استفاده ميكردن كه در اولين تماسا تعجب منو برانگيخت!!!!!!!
    دوم اينكه در سومين ملاقات حضوري سعي ميكردن دست منو بگيرن يا لپمو بكشن كه وقتي من از اين اظهار ناراحتي كردم خيلي بهشون بر خورد و گفتن :"" تو واقعا در مورد من چي فكر كردي؟ ... اين مسايل ديگه چيزي نيست كه تو ازشون سر باز ميزني.... من كه كاري نكردم... و اگه به كسي اينو بگي خندش ميگيره!!! .......من قصد بدي ندارم ... ديگه دست همو گرفتن كه چيزي نيست و ...""
    و وقتي بهشون گفتم من يه جور اعتقاداتي براي خودم دارم و دوست ندارم قبل از ازدواج اين چيزا رو تجربه كنم بهم خنديد و گفت :"" اين چيزا ديگه تو دنياي امروز عاديه... من كه چيزه بدي ازت نخواستم و..."" ميگفت كه :" من دوست دارم توي يه رابطه با طرف مقابلم احساس راحتي ( البته تا همين حد كه گفتم ) بكنم و با هم صميمي باشيم""
    البته فعلا هدف ما از اين رابطه دوستيه و كار به جاهاي ديگه نرسيده و شايد هم نرسه
    حالا سوال من از شما اينه كه آيا خواسته هاي طرف مقابلم (البته در همين حد كه عرض كردم ) معقوله و آيا واقعا يه امر عاديه يا اينكه ايشون قصد خاص ديگه اي دارن و اين حافها بهونه ايه براي ارضا وتوجيح كارهاي خودشون ؟؟؟ چيزي كه منو دچار شك كرد اينه كه ايشون با گذشت زمان اين حركاتو انجام ندادن و در جلسات ابتدايي ملاقات اين طور رفتار كردن!!!!!
    چون مرتب ميگن دنبال يه رابطه اي هستن كه با طرف مقابلشون احساس راحتي كنن و راحتي رو در صميميت ميبينن
    راستي ايشون قبلا با يه نفر رابطه داشتن و يه بار هم اين حرف از دهنشون پريد كه : "گاهي اين دخترا آدمو خيلي گول ميزنن "

    البته من يه بارم بهشون گفتم كه نميتونم به اين كار تن در بدم و اگه براشون خيلي سخته بهتره همين جا همه چيزو تموم كنيم . كه البته ايشون ناراحت شدنو گفتن :" اين حرفها چيه كه ميزنين. اين يه مساله هست كه با هم صحبت ميكنيم و هر كدوم دليلامونو مياريم و اين چيزي نيست كه بخوايم به خاطرش رابطمونو قطع كنيم"
    ولي من از اين ناراحتم كه ايشون آيا واقعا اين حركات جزء رخلاق و رفتارشونه و با همه اين طور برخورد ميكنن يا با من اينطورين؟؟!!!!!!!!!
    يه بارم همين سوالو ازشون پرسيدم و گفتم تو همه ي روابطت اين طوري هستي و ايشون فقط گفتن :" رابطه ي قبليه من تموم شده و خاطراتش پاك شده و اصلا دوست ندارم دوباره در مورد اون و جزئياتش صحبت كنم" وجواب واضحي ندادن .....!!!!!!!!!!!!!
    منتظر نظراتتون هستم.......... لطفا زود اعلامشون كنين............مرسي

  2. کاربر روبرو از پست مفید دوراهي تشکرکرده است .

    دوراهي (سه شنبه 05 آبان 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تا چه ميزان مهريه را بپذیرم خوب است ؟
    توسط mehrdad_2 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 14:18
  2. شوهرم بسيار حساس، ريزبين و بدبين است. بسيار به كمكتون نياز دارم.
    توسط به دنبال محبت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 فروردین 91, 03:39
  3. تيترا‍ ژ سريال نابرده رنج از محمد عليزاده
    توسط saboktakin در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 25 تیر 90, 11:00
  4. آنچه زن ها از شنيدنش بيزارند
    توسط ani در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 خرداد 89, 12:33
  5. خوشبختي در سخنان يزرگان
    توسط parnian1 در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 آذر 88, 10:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.