به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 89 [ 15:28]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    190
    امتیاز
    3,652
    سطح
    38
    Points: 3,652, Level: 38
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 159 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درخواست راهنمایی فوری....نمیخوام از دستش بدم...

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب

    دوستان عزیز شما که ایشان را به سمت خواستگاری راهنمایی می فرمایید لطفا عواقب چند سال نامزدی و عقد را هم بگویید.
    antonio گرامی.....اکثر دختران در ابتدای ازدواج مشکلی با شرایط مالی و ..... ندارند چرا؟؟ چون هدفشون در وهله ی اول ازدواج و بدست آوردن شخص است. ولی بعد از اینکه شما چند سالی عقد کردید تازه مشکلات شروع می شود.
    سلام

    عواقب ار تباط پنهانی خصوصا در طویل المدت آثار به یاد ماندنی و غیر قابل جبران باقی می گذارد .

    جالبه بدونم هدف این خانم از بدست آوردن antonio با توجه به این موضوع که گزینه های دیگر ی هم برای ازدواج دارند چی بوده ؟آیا علاقه مند هستند 3-4 سال با همه ی مشکلات مقابله کنند ؟

    اگر اکثر دختران با شرایط مالی در ابتدا مشکلی ندارند یک از دلایل افزایش سن ازدواج و تاخیر در این امر مهم چی هست ؟

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 شهریور 88 [ 12:55]
    تاریخ عضویت
    1388-6-22
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    2,525
    سطح
    30
    Points: 2,525, Level: 30
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درخواست راهنمایی فوری....نمیخوام از دستش بدم...

    اما به نظر من این حرف درست نیست که نقاب گفت آدم تو 30 ثانیه نسبت به یه آدم احساساتش شکل میگیره و تا آخر عمر عوض نمیشه...اتفاقا بهترین دوستای من کسایی بودن که من با نگاه اول ازشون بدم میومد!حتی کسی که عاشقش شدم کسی بود که دو سال تموم عاشقم بود و من ازش بدم میومد! یک نظر دیگه هم که باهاش مخالفم اینه که میگه صبر دخترو اونجوری بسنج!واقعا نمیدونین بعضی از خونواده ها چه قدر دخترشوشو تحت فشار میذارن؟!با بقیه ی نظرهای نقاب موافقم. البته در خوبی اون دختر شکی نیست....ولی برای هرکسی بی نهایت همسر مطلوب وجود داره...اما عاشق این چیزارو نمیتونه قبول کنه...شما باید قبول کنین که با منتظر نگه داشتن اون دختر فقط دارین به زندگیش لطمه میزنین.و یه عاشق واقعی به خوشبختی معشوقش فکر میکنه.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی : حس عجیب در اینستاگرام
    توسط mehrdad1388 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 01:45
  2. یک موقعیت استثنایی رو از دست دادم
    توسط s@h@r در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 22:50
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 14:03
  4. درخواست راهنمایی درطی مراحل شناخت در راستای ازدواج
    توسط larg.62 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 89, 09:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.