به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 آبان 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-1-08
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,373
    سطح
    42
    Points: 4,373, Level: 42
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    112

    تشکرشده 114 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    نقل قول نوشته اصلی توسط wintersun77
    النا جان من اگر جای این آقای محترم بودم و طرز فکر شما را می شناختم هرگز به خواستگاریتان نمی آمدم. فکر کنم فردا این آقا اگر دستشویی هم بروند شما یک فلسفه ی عجیب و غریب برایش می بافید. اگر می خواهید از دستتان نپرد این حرفهایی را که اینجا گفتید به ایشان نزنید.
    دوست عزیز باور کنید آنچه در جامعه ما هست و خیانت هایی که می بینیم باعث میشه
    تا ترس به تمام وجودم چنگ بندازه، حرف یک عمر زندگیه . یکی دو روز نیست که .
    من ترجیح میدم تا اخر عمرم مجرد بمونم تا یک مطلقه در جامعه محسوب بشم. میدونید آسیب های روحی بیشتر از آسیب های جسمی انسان رو از پا میندازه .
    من نسبت به این اقای محترم بدبین نیستم . فقط میخوام راهنماییم کنید چطوری بشناسمشون

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    نقل قول نوشته اصلی توسط النا61
    نقل قول نوشته اصلی توسط wintersun77
    النا جان من اگر جای این آقای محترم بودم و طرز فکر شما را می شناختم هرگز به خواستگاریتان نمی آمدم. فکر کنم فردا این آقا اگر دستشویی هم بروند شما یک فلسفه ی عجیب و غریب برایش می بافید. اگر می خواهید از دستتان نپرد این حرفهایی را که اینجا گفتید به ایشان نزنید.
    دوست عزیز باور کنید آنچه در جامعه ما هست و خیانت هایی که می بینیم باعث میشه
    تا ترس به تمام وجودم چنگ بندازه، حرف یک عمر زندگیه . یکی دو روز نیست که .
    من ترجیح میدم تا اخر عمرم مجرد بمونم تا یک مطلقه در جامعه محسوب بشم. میدونید آسیب های روحی بیشتر از آسیب های جسمی انسان رو از پا میندازه .
    من نسبت به این اقای محترم بدبین نیستم . فقط میخوام راهنماییم کنید چطوری بشناسمشون
    خیانت که خوب دلایلی داره و........بحثش جداست.....

    النا جان شما اصلا پست های ما رو می خونین؟؟!.........

    کامران:
    یعنی واقعا شما نمیدونید واژه هایی به نام تحقیق و بررسی و گفتگو و.....وجود داره!!!!!؟؟!!!.......تعجب میکنم من!....

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 آبان 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-1-08
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,373
    سطح
    42
    Points: 4,373, Level: 42
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    112

    تشکرشده 114 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    سلام اقا کامران محترم
    به خدا کلمه به کلمه میخونم. ببخشید درسته که بچه شهرستانم ولی از پشت کوه که نیامدم
    اینجا هم تحقیق میکنن ، گفتگو هم میکنم ولی نمیتونم اعتماد کنم . میترسم اطمنیان کنم

  4. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    نقل قول نوشته اصلی توسط النا61
    سلام اقا کامران محترم
    به خدا کلمه به کلمه میخونم. ببخشید درسته که بچه شهرستانم ولی از پشت کوه که نیامدم
    اینجا هم تحقیق میکنن ، گفتگو هم میکنم ولی نمیتونم اعتماد کنم . میترسم اطمنیان کنم
    النای عزیز چه ربطی به شهرستان داره و........!....خب از افراد معتبر تحقیق کن....بدبین نباش....دیدی باز میترسی و اعتماد نمیکنی!؟.......به جای ترس.....فکر.......بررسی....گفتگو.. ........و........;)

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 23:37]
    تاریخ عضویت
    1388-2-12
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    2,799
    سطح
    32
    Points: 2,799, Level: 32
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 101
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 13 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    انصافا مرد خوبي بوده كه باهات رو راست بوده، شما هم كار خوبي مي كنين همه جوانبو در نظر ميگيرين اصولا منطقي هم هست كه اين همه حساس باشين بالاخره پاي بقيه عمر و زنگيتون در ميان هست، قبل از اينكه بهش جواب بدي اين حساسيت ها رو داشته باش تا تصميم اشتباهي نگيري ولي اگر بهش جواب مثبت دادي در ادامه بهش خوش بين باش چون كه بدبيني باعث ميشه ادم هميشه مشوش و نگران باشه، آدمهاي سيگاري و مشروبي عموما آدمهاي گرفته و اعصاب خوردي هستن نه پر انرژي(اگه ذاتا پر انرژي بودن كه نيازي به شارژ مصنوعي توسط الكليات نداشتن)، تازه اگه بخورن هم سالي يكي دوبار توي تفريح و ....

  6. کاربر روبرو از پست مفید alone boy تشکرکرده است .

    alone boy (سه شنبه 15 اردیبهشت 88)

  7. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 آبان 91 [ 20:53]
    تاریخ عضویت
    1387-12-27
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,105
    سطح
    34
    Points: 3,105, Level: 34
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    النای عزیزم

    خوب تحقیق کن ولی بدبین نباش. خوب اگه سیگاری باشه مگه چه اشکالی داره ؟مهم فهم و شعوره فرده. هیچ کس بی ایراد نیست. ایا دوست داری فرد مقابلت سیگاری نباشه ولی فهم و شعوره ÷ایینی داشته باشه؟

    در مورد نماز ازش ب÷رس از روی تنبلی نماز نمیخونه یا بی اعتقادی؟
    از نظر من مهمترین معیار اینکه فرد اراذل نباشه.که اصلا" نمی شه تحملش کرد.
    دوست خوبم مواظب باش به خاطر وسواس بیش از حدت موقعیت های زندگی تو از دست ندی.
    مواظب باش وقتی باهاش حرف میزنی طوری حرف نزنی که فکر کنه وسواس داری. مبادا بد بینی تو بهش القا کنی.

  8. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 بهمن 90 [ 14:24]
    تاریخ عضویت
    1387-5-17
    نوشته ها
    253
    امتیاز
    5,546
    سطح
    47
    Points: 5,546, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 58 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    سلام النا جان

    تو رو به خدا این همه ظاهر بین نباش عزیزم... من پسری رو میشناسم که نماز میخونه ولی چند مورد ببخشید رابطه سکس داشته...خوب این چه نمازیه که اون ادم میخونه ولی به رابطه حرام تن میده حالا به هر دلیلی!
    اگه نماز تو رفتار و زندگی تاثیر نذاره به نظر من فقط دلا خم شدنی بیشتر نیست... نماز میخونن ولی غیبت میکنن...دروغ میگن... و و و و وو
    اول ازشون بپرس که دلیلشون برای اینکه بعضی از مواقع میخونه و بعضی نمیخونه چیه؟ شاید بنده خدا یادش میره! پیش میاد...شاید صبح خواب میمونه...اینم پیش میاد...ولی این نشونه بدیشون نسیت.....
    از طرفی هم کسی که نماز بخونه نمیشه گفت حتما ادم خوبیه...... من بازم شخصی رو میشناسم که مکه رفته اما متاسفانه مشروب میخوره! خوب به نظر شما این مکه رفتن جز برای عوام فریبی بوده؟

    در ضمن النا جان صداقت ایشون از همه چی مهمتره بنده خدا خیلی با صداقت حقیقتو گفته این خیلی ارزش داره خیلیییییییییییی....میتونست نگه...درسته؟و شما بعدا متوجه بشید.... پس به نظر من این یک امتیاز مثبت برای ایشونه که به نوبه خودش ارزش داره....
    در رابطه با سیگار و مشروب هم از همسر دوستتون(که دوست این اقا هم هستن) کمک بگیر.... چون سیگار چیزی نیست که بشه پنهونش کرد از دوستان / اگر ایشون مصرف کنند دوستاشون و همکاراشون متوجه میشن...از طرفی ایشون اگه سیگاری باشن یک شبه که سیگاری نشده بلاخره از چند وقت پیش استفاده میکنن مشخص میشه...نگران نباش...

    سعی کن به چیزهایی که دوست داری برات اتفاق بیافته فکر کنی...تو که از مرد سیگاری و کسی که مشروب میخوره بدت میاد چرا دقیقا داری روی این مسائل توی ذهنت مانور میدی؟ به نکات مثبت فکر کن سعی کن اون نکات مثبت که برات مهمه پیدا کنی در ایشون....(چرا حالا فکرت بیشتر به سیگار و مشروب متمرکز شده؟) بهتر نیست به جای اینکه بگی من از سیگار و مشروب بدم میاد(که ذهنت هم بیشتر به طرفش میره و احتمال اینکه فردی سیگاره هم به خواستگاریت بیاد بیشتر میشه) بگی من مردی دوست دارم که از نظر اخلاقی سالم باشه؟(معنای سالم بودن هم که معلومه)...و توی زمان اشنایتون هم به دنبال پیدا کردن نکات قوت و مثبتشون باش اگر هم نکته منفی باشه خودشو نشون میده.... به چیزهایی که دوست داری در زندگیت اتفاق بیافته و داشته باشی فکر کن....
    نمیدونم تونستم کمکی کنم یا نه .....ولی براتون ارزوی روزای خوبو دارم...

  9. کاربر روبرو از پست مفید ester تشکرکرده است .

    ester (یکشنبه 20 اردیبهشت 88)

  10. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 22:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-08
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    3,243
    سطح
    35
    Points: 3,243, Level: 35
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    1) ایا این اقا چون نظر ازدواج داشت اینطوری تابلو براندازم میکرد .؟ از کجا متوجه بشم که در برخورد با سایر خانمها چنین برخوردی ندارند ( تحقیق در محل کارشون نشون داده که در محل کار به هیچ وجه اینطوری نیستن)ولی من میترسم. چون در خانواده ای بزرگ شدم که با افتخار میگم نماز یکی از اعضای خانواده ام قضا نمیشه و ایمان واقعی دارند ( البته به جز من )

    2) چون شناخت ندارم میترسم سیگاری باشن . از کجا بفهمم نظرشون در مورد استعمال دخانیات راسته یا نه ؟ ایا حقیقتو میگه ؟

    3) ایا شیطنت و پرانرژی بودن میتونه دلیلی باشه که بعضی تجریه ها رو تو زندگی مجردی داشته باشه ؟ مثل مصرف مشروبات؟؟ ( خدای من تصورش هم دیوانه ام میکنه ).

    فكر كنم بايد بچه پيغمبر گير بياري . با اين چيزايي كه تصورشم نميتوني بكني !!!!

  11. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 تیر 89 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    2,946
    سطح
    33
    Points: 2,946, Level: 33
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 48 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    سر کار خانم محترم با سلام واقعیاتش رو بخواهید نمی دونم چی باید بگم ولی تنها چیزی که می تونم بگم اینه که . صحبتهای شما بنده رو به عنوان یک مرد . یک جورایی اذیت کرد نمی دونم ولی . طوری این قضیه رو تعریف کردید که دور از جون شما انگار اون آدم اومده شما رو بخره البته جسارت نشه . ولی من فکر می کنم اگه یک مقدار آروم باشی همه این سوالها خود به خود جوابش بدستت میاد . هنوز که اتفاقی نیوفتاده . قبل از هر چیز اصلا عجله نکن . همون قدر که اون حق داره تو رو بپسنده تو هم باید اون رو بشناسی .بعد ببینی چند مرده حلاجه .اینکه تو رو با آرایش یا بدون آرایش پسندیده اصلا مهم نیست . چون اصلا مهم نیست که تو رو پسندیده . مهم اینه که آیا شما می تونید درک متقابل داشته باشید یا نه . تنها تو صیه ام اینه که سعی کن حد وسط داشته باشی. و تصمیمت یک تصمیم منطقی باشه . فکر نمی کنم دختری با فهم و شعور و ذکاوت مثل شما دقدقه ای برای عجله در ازدواج داشته باشه . هیچ وقت برای عادت کردن به یک نفر دیر نیست . این رو مطمئن باش .
    [size=medium]...هر که فکر کند همه میوه ها در همان وقت می رسند که توت فرنگی ، از انگور چیزی نمی داند.. paracelsus [/size]

  12. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 22:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-08
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    3,243
    سطح
    35
    Points: 3,243, Level: 35
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آقایان محترم سایت راهنمایی کنند

    نميدونم چرا شما فكر نميكني آدم خوبي باشه. چرا نميترسي آدم پفيوزي باشه بجاي سيگاري بودن. چرا به الان آدما نگاه نميكنيد. چرا فكراي جماعت اينقدر سبك شده!
    بعضي تجربيات رو به دليل پر انرژي بودن نكرده باشه !!!! چه تفكراتي! همين فكراي.... رو ميكنيد كه....... نميدونم سيگاري بودن يعني قاتل بودن يا حرومزاده بودن! الان با اين اوضا و فشاراي عصبي به سيگاري نبودن مردم بايد تعجب كرد.
    نميگه در مورد زندگي و انسانيت حقيقتو ميگه يا نه ميگه در مورد سيگاري بودن حقيقتو ميگه يا نه!!!!


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مدیریت روابط در دوران آشنایی قبل ازدواج
    توسط hanie_66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 دی 92, 00:43
  2. تنهایی و احساس بی اهمیت بودن
    توسط mohammad12 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 اردیبهشت 91, 19:26
  3. +راهنمایی کنید کاربران و مدیر سایت
    توسط reza_morcheh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 فروردین 88, 10:29
  4. آشنایی با فرقه ضاله وهابیت
    توسط رضا در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 مهر 87, 14:48

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.