چرا نتیجه نمیگیرم؟
سلام.
من دانشجوی ترم 6 رشته شیمی دانشگاه پیام نور هستم.
ترم اول نسبت به تلاشی که کرده بودم زیاد نتیجه جالبی نگرفتم بنابراین ترم دوم رو با جدیت بیشتر و برنامه ریزی بهتر شروع کردم اما متاسفانه نتیجه عکس شد و من علی رقم تلاش زیادی که کرده بودم مشروط شدم.
از ترم سوم تصمیم گرفتم برم پیش یک مشاور بالینی و زیر نظر ایشون دوباره با یه انرژی مضاعف و امید زیاد سعی خودم رو بکنم اما متاسفانه باز هم مشروط شدم و دو ترم بعد هم به همین منوال گذشت . یعنی در کل 4 ترم مشروط شدم.
به مشاور تحصیلی هم مراجعه کردم اما ایشون هم نتونستند برای من کاری انجام بدند.
من الان ترم 6 هستم در حالی که تنها 35 واحد گذروندم.
این موضوع واقعا من رو نگران کرده .
خواهش میکنم کمکم کنید و بگید باید چکار کنم و مشکل من کجاست؟
زمان کمی دارم و باید سریعا یه فکری بکنم . خواهش می کنم کمکم کنید.
درد من حصار برکه نیست بلکه زیستن در کنار ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)