به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 مرداد 90 [ 13:35]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    3,147
    سطح
    34
    Points: 3,147, Level: 34
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چرا نتیجه نمیگیرم؟

    سلام.
    من دانشجوی ترم 6 رشته شیمی دانشگاه پیام نور هستم.
    ترم اول نسبت به تلاشی که کرده بودم زیاد نتیجه جالبی نگرفتم بنابراین ترم دوم رو با جدیت بیشتر و برنامه ریزی بهتر شروع کردم اما متاسفانه نتیجه عکس شد و من علی رقم تلاش زیادی که کرده بودم مشروط شدم.
    از ترم سوم تصمیم گرفتم برم پیش یک مشاور بالینی و زیر نظر ایشون دوباره با یه انرژی مضاعف و امید زیاد سعی خودم رو بکنم اما متاسفانه باز هم مشروط شدم و دو ترم بعد هم به همین منوال گذشت . یعنی در کل 4 ترم مشروط شدم.
    به مشاور تحصیلی هم مراجعه کردم اما ایشون هم نتونستند برای من کاری انجام بدند.
    من الان ترم 6 هستم در حالی که تنها 35 واحد گذروندم.
    این موضوع واقعا من رو نگران کرده .
    خواهش میکنم کمکم کنید و بگید باید چکار کنم و مشکل من کجاست؟
    زمان کمی دارم و باید سریعا یه فکری بکنم . خواهش می کنم کمکم کنید.
    درد من حصار برکه نیست بلکه زیستن در کنار ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است.

  2. کاربر روبرو از پست مفید may تشکرکرده است .

    rasoul72 (دوشنبه 15 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احتیاج به یک مشاوره فوری دارم
    توسط ali.javan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 22:11
  2. احساس افسردگی میکنم به کمک احتیاج دارم
    توسط eli70 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 19:01
  3. حس تنفر وجودمو گرفته دارم اتیش میگیرم
    توسط rooz530 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 دی 91, 21:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.