سلام
به نظرم باز تعبیر ضایع شدن به یک جمله قشنگ تر می تونه این مسئله را قابل تحمل کنه.
مثلا به این نکته ظریف که« آهو» به آن اشاره کرده است توجه کنید

نوشته اصلی توسط
آهو
همین که اون روز با دوستان این همه خندیدیم خودش دنیایی بود برامون چون یک اتفاقی بود که ممکنه برای همه پیش بیاد اصلا هم احساس ضایع شدن به من دست نداد . به هر حال روز خاطره انگیزی بود برای هممون
این یعنی اگر مخصوصا ما خودمان نسبت به خودمان بیم داشته باشیم که نکنه آبرومون بره، نکنه دیگران تصور مثبتشون نسبت به ما عوض بشه، نکنه به شخصیت ما خدشه ای وارد بشه و.... همه اینها می تواند مسائل زیادی را برای ما به وجود بیاورد مخصوصا احساس ضایع شدگی...
علاقه مندی ها (Bookmarks)