به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    RE: چه خبر از خدا؟

    سلام
    خدا در کنار ماست به این نزدیکی .مشرف شدن به مکه ارزوی هر مسلمانیه .اما اگه کسی نتونه بره به هر دلیل ، نباید فکر کنه که صرفا" لیاقت نداره یا خدا دوستش نداره که به خونش دعوتش نمیکنه حتما" مصلحتی داره که خود خدا می دونه شاید اون هزینه ای که برای رفتن لازمه بتونه همین جا خیلی کارا بکنه .مکه ما همین جاست.اگه دست افتاده ای رو بگیریم، لقمه ای به گرسنه ای بدیم، برهنه ای رو بپوشونیم، قرض بدهکاری رو بدیم ، از بیماری عیادت کنیم ( میدونین روایت داریم که هر کی به عیادت بیماری بره خدا رو دیدار کرده ؟! ) ،به یتیمی محبت کنیم و حتی اگه آرزوی یه بچه رو که مثلا" یه عروسک یا ماشین اسباب بازیه ، برآورده کنیم و ... ، این یعنی مکه ، یعنی مدینه.میدونین چرا؟واسه اینکه وقتی مکه میری باید اعمالی رو انجام بدی که اگه درست انجامش بدی حجت قبوله .مثلا" اگه دو رکعت نماز آخر احرام رو که اگه اشتباخ نکنم نماز طواف نساء باشه درست نخونی( علما و اهلش می گن خیلی مهمه )، اعمالت کامل نشده و این در حالیه که آدم ممکنه فکر کنه تمومه .اما با انجام کارهایی که ابتدا گفتم مطمئن باشین که حجتون قبوله و خدا رو خشنود کردین.
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

  2. کاربر روبرو از پست مفید m.mouod تشکرکرده است .

    m.mouod (یکشنبه 23 خرداد 89)

  3. #12
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: چه خبر از خدا؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط kimiakhaton
    مي گويند رسيدن به تو خيلي سخته ، زهد و تقوي وعبادت و اعتكاف و......... مي خواد.....اما من ميدونم تمام اينها تنها بهانه اي براي دور ماندن از توست .


  4. کاربر روبرو از پست مفید shad تشکرکرده است .

    shad (یکشنبه 23 خرداد 89)

  5. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: چه خبر از خدا؟

    ادامه اولين نگاه به کعبه
    ... به توصيه دوستان سرم را پائين انداخته وحرکت کرديم ، از باب اسماعيل وارد شديم بايد مسير سعي وصفا را قطع مي کرديم تا داخل حريم شويم هنوز سرم پائين بود جرات نمي کردم بالا را نگاه کنم ، در ذهنم دعائي رو که آماده کرده بودم رو مرور مي کردم ، به ارتباطم با خدا فکر مي کردم ، گذشته هاي تاريک وروشن زندگيم را مرور مي کردم و... حالاعرض سعي وصفا را طي کرده بودم ميدانستم اگر نگاه کنم کعبه را خواهم ديد باز هم جلو تر رفتم نزديک ونزديک تر الان چند متري بيشتر به صحن مسجدالحرام باقي نمانده بود احساس کردم حالا مي توانم نگاه کنم سرم را بلند کردم نگاهم به خانه پر عظمت کعبه افتاد ... الله اکبر ، ذهنم خالي خالي شد ، مات ومبهوت به اين خانه پر رمز وراز نگاه کردم ، نگاهي مبهم که چند ثانيه بيشتر طول نکشيد ... پاهايم سست شده بود ، ناخودآگاه به سجده افتادم ... ذکر الهي گفتم ،‌ چند دقيقه اي فقط او را به بزرگي وجلالت وکرامت و... خواندم ، احساس سبکي مي کردم
    ديگر به خودم آمده بودم به ياد کعبه زنده ،‌امام زمانم افتادم ، درهمان حال سجده دعا کردم ...
    براي سلامتي آن وجود نازنين دعا کردم واز خدا خواستم نعمت ولايتعهدي اورا برمن وخانواده ام ساري وجاري کرده مارا از دوستداران وياوران حضرتش قرارداده وبه برکت وجود آنحضرت گناهانمان را بخشوده ، عباداتمان را قبول فرموده ، خانواده ، دوستان وهمه وابستگانم را ازشيعيان آن بزرگوار محسوب نموده ، آنچه باعث جدائي ما واو شده به حق همين خانه بخشوده و.... به همين سبک با خدا وامام زمان (کعبه در کعبه) گفتگو کردم. لحظات بسيار شيريني بود
    ديگه حالا وقتش بود که کعبه رو نگاه کنم ، بلند شدم و بدون اينکه جلوتر روم به کعبه نگاه کردم صورتم خيس خيس شده بود .....
    خداوندا
    تو را شکر مي گويم که توفيق دادي درحريم حرمت محرم شوم ، لبيک بگويم
    تو را شاکرم که فيض حضور در بارگاهت رانصيبم کردي ، که در فضاي معنوي مسجدالحرام تنفس کردم ، وپا جاي پاي اوليائت زدم و...

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 فروردین 92 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1387-9-07
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,142
    سطح
    40
    Points: 4,142, Level: 40
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    284

    تشکرشده 289 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه خبر از خدا؟

    به نام بی نام او


    یار ما گفت: چه می‌بینی؟
    گفتم: هیچ چیز.
    گفت: هیچ چیز همه چیز است و همه چیز هیچ.
    گفتم: یعنی چه؟
    گفت: به دنبال چیستی؟
    گفتم: همه چیز: خدا، عشق، ایمان... اما آرامشم را از دست داده‌ام.
    گفت: آرامش تنها از طریق یك فروپاشی مقدس با حضوری آگاهانه در مركزی‌ترین نقطه اكنون بدست می‌آید.
    گفتم: از كجا شروع كنم؟
    گفت: چشمت را بار دیگر ببند و اینك دوباره ببین.
    گفتم: همه آنچه می‌بایست را دیدم.
    گفت: چه دیدی؟
    گفتم: هیچ.
    یار ما فقط لبخند بر لب داشت و دستی بر سرم كشید و ناگاه حسی از جنس شعور بر من جاری شد:


    چشـم دل باز كن كه جان بـینی آنچه نادیدنی اســـت آن بینی
    گر به اقـــــلــیم عشــــق رو آری هـمــه آفــاق گلســـتان بینی
    آنـچه نـشنیده گوش آن شـنوی وانچه نادیده چشـــم آن بینی
    تا بــه جـایی رســاندت كه یكی از جــهـــان و جــهــانیان بینی
    با یكی عشــق ورز از دل و جان تا به عیـن الیقین عیـان بینی
    كه یكی هست و هیچ نیست جز او
    وحـــــــــده لا الــــــــــه الا هــــــــــــو

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 فروردین 92 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1387-9-07
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,142
    سطح
    40
    Points: 4,142, Level: 40
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    284

    تشکرشده 289 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه خبر از خدا؟

    دانی كه چه‌ها چه‌ها چه‌ها می‌خواهم وصـل تـو من بی ســر و پا می‌خواهم
    فـریـاد و فـغان و نـاله‌ام دانی چیســت یـعنی كه تـو را تـو را تـو را می‌خواهم

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 88 [ 21:15]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    233
    امتیاز
    3,814
    سطح
    39
    Points: 3,814, Level: 39
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 34 در 22 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: چه خبر از خدا؟

    خدا را به فسخ تصمیم های راسخ بشناس.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.