تشکرشده 537 در 283 پست
تشکرشده 537 در 283 پست
زیبا. (جمعه 19 بهمن 86)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام زیبا.ده
خواستم بدینوسیله تشکر خود را مجددا از زحمات خلاقانه و خالصانه شما در تالار همدردی اعلام کنم.
بی شک نقش منحصر به فرد و همه جانبه شما در تالار همدردی موجب شده است، موجی از نشاط و شور و زندگی در بخشهای مختلف تالار احساس شود.![]()
![]()
یادم می آید دوران دانشجویی در کلاسهای عملی یکی از اساتید به من می گفت : سنگ تراشان تو مثل یک صاحبخانه ای هستی که سر سفره غذاهای مقوی مثل کباب و مرغ و ... قرار می دهی. فقط همین. در حالیکه باید سعی کنی کنارش سالاد بزاری، ماست بزاری، سبزی بزاری، دوغ و نوشابه بزاری، اگرچه غذا بخش اصلیه، ولی واقعیتش اینه که غذا تنهایی جذاب و خوشامد خیلی ها نیست.
حالا می بینم هنوز هم این عیبو دارم. اما به لطف خدا افراد خلاقی از جمله شما در تالار موجب شده اند که این عیب خودشو نشون نده. و مراجعان دچار کسالت و خستگی نشوند
![]()
مدیرهمدردی (چهارشنبه 03 بهمن 86)
تشکرشده 537 در 283 پست
تشکرشده 537 در 283 پست
زیبا. (چهارشنبه 03 بهمن 86)
تشکرشده 537 در 283 پست
تشکرشده 537 در 283 پست
تشکرشده 537 در 283 پست
تشکرشده 537 در 283 پست
زیبا. (سه شنبه 21 اسفند 86)
تشکرشده 537 در 283 پست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)