به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 36
  1. #11
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,105
    سطح
    100
    Points: 325,105, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    اون مقاله برای آشنایی با تردید و تعارضات هست. اما مسائل زندگی حادتر از این مطالب هست و همانطور که چند بار تاکید کردم نیاز به مشاوره حضوری داره

  2. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    hasan575 (سه شنبه 07 اسفند 03), باغبان (دوشنبه 13 اسفند 03)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    لطفاً این تاپیک رو هم کلا به بخش خصوصی منتقل کنید ..

    - - - Updated - - -

    به خاطر بچه ها نمی تونم از زنم جدا بشم ...

    با یه زن طلاق گرفته که قصد ازدواج نداره ، دوست می شم ..
    صیغه اش هم می کنم که هم قانونی و هم شرعی باشه کارم ..

    چون بالاخره منم نمی تونم این جوری تنها زندگی کنم

    - - - Updated - - -

    خیلی موقع ها آدم ها نمی تونن جوری که ایده آل شون هست زندگی کنند

    منم باید اینو بفهمم دیگه ....

    - - - Updated - - -

    این اتفاق ها و مسائلی که با زنم دارم و قضیه خیانت کردنش هم باید با خودم ببرم تا گور ...

    چیزی نیست که قابلیت حل شدن داشته باشه
    ویرایش توسط hasan575 : دوشنبه 06 اسفند 03 در ساعت 19:00

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 اسفند 03 [ 13:09]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    9,933
    سطح
    66
    Points: 9,933, Level: 66
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 81.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    150

    تشکرشده 171 در 76 پست

    Rep Power
    33
    Array
    تو دینم گفته که دروغ گناه کبیرست.
    وقتی یه آدم ۶سال تموم بدون هیچ عذاب وجدانی دروغ میگه، یعنی به هیچ مرز اخلاقی و دینی و وجدانی پایبند نیست.
    به نظرم دختراتون، از وجود همچین مادری بیشتر آسیب میبرن تا نبودنش.
    شما فک کنید یکی از همون آقاهایی که میومده خونه شما، به بچتون تعرض میکرد،اونوقت چیکار میخاستید بکنید؟

    شما خودتونم با این ویژگیهای اخلاقیتون( عدم ثبات در تصمیم گیری و عدم قاطعیت و نداشتن هدف درست در زندگی و....) نیاز ویژه ای به مشاوره دارید.
    لطفا بخاطر بچه هاتونم شده، یه فکری به حال بیمار خودتون و خانوادتون بکنید.

  5. کاربر روبرو از پست مفید cheshmakk تشکرکرده است .

    hasan575 (سه شنبه 07 اسفند 03)

  6. #14
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,105
    سطح
    100
    Points: 325,105, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    شرایط پر فشاری تحمل می کنید. و به خاطر همین نمی توانید تحت این همه فشار درست مسائل را تحلیل کنی.
    فشارها را متوجه می شوی
    اما راهکارها را نمی توانی خوب ببینی
    به خاطر همین هست حداقل من چند بار شما را به مراجعه حضوری ارجاع دادم. اما شما یا نمی شنوی یا واکنش سرد به این پیشنهاد نشان می دهی و تصور می کنی فایده ای نداره

    تعارض یعنی همین
    یعنی اینکه می بینی هر انتخابی بکنی معایبی داره

    اینجا هست که به کمک مشاور راهی را انتخاب می کنی که معایب آن حداقلی باشد و مزایای آن حداکثری
    از طرفی یاد بگیری با معایب راهی که انتخاب کردی چگونه کنار بیایی که کمترین آسیب را برایت داشته باشد

  7. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    hasan575 (سه شنبه 07 اسفند 03), باغبان (دوشنبه 13 اسفند 03)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام جناب مدیر
    راهی هست که بفهم زنم بم واقعا خیانت کرده بوده یا نه ؟؟
    احتمالش هست که من اشتباه دارم می کنم ؟؟؟
    وقتی طرفم یه آدم ۷ خط هست ، از کجا بفهمم واقعیت چیه ؟؟؟



    همون موقع ها که دروغ های خانومم رو متوجه شده بودم ، من خودم تنها خدمت تون مشاوره اومده بودم و دو بار هم با زنم اومدم ...

    - - - Updated - - -

    علاقه که اصلا بش ندارم ....

    اما بازم اگه بفهمم در مورد خیانت دارم اشتباه می کنم ، بازم به خاطر بچه ها باش زندگی می کنم ...

    دوباره هم می خوام برای هفته بعد ، بیام مشاوره خدمت تون ، اما فکر نکنم اومدن زنم نیاز باشه یا فایده ای داشته باشه ‌‌‌‌‌..
    ویرایش توسط hasan575 : سه شنبه 07 اسفند 03 در ساعت 13:46

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمی دونم چرا باورم نمی شه زنم بم خیانت کرده ؟؟؟
    یعنی واقعا بم خیانت کرده ؟؟؟؟

    امکانش هست دوباره تایپیکم برگرده به بخش عمومی ...


    واقعا دیگه این حرفا رو رو نمی شه جلوی کسی حضوری بزنم ....

  10. #17
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,105
    سطح
    100
    Points: 325,105, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hasan575 نمایش پست ها

    امکانش هست دوباره تایپیکم برگرده به بخش عمومی ...
    تاپیک شما به بخش عمومی مجددا منتقل شد

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  11. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    جناب مدیر به نظرتون الان با همسرم بیام مشاوره یا فقط خودم بیام مشاوره ؟؟؟


    چشمک واقعا نمی دونم چرا ، ولی اصلا باورم نمی شه زنم بم خیانت کرده باشه ....
    با اینکه همه چی از صحبت های دخترم شروع شد ، نمی دونم چرا فکر می کنم صد در صد خانومم بم خیانت نکرده !!!!
    یعنی اشتباه می کنم ؟؟؟؟؟؟
    توی ذهنم یه تصویری ازش‌ ساخته بودم که هیچ جوره نمی تونم باور کنم ...

    کاش یه جوری می تونستم بفهمم واقعیت چیه ؟؟!!! اما آخه چطوری بفهمم ؟؟؟
    ویرایش توسط hasan575 : چهارشنبه 08 اسفند 03 در ساعت 19:44

  12. #19
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,105
    سطح
    100
    Points: 325,105, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    نخست خودتون جلسات مشاوره را تا جایی پیگیری کنید که تعارضات خود را کاهش دهید و بر افکار و احساسات خود مسلط شوید و بتوانید از تردید خارج شوید.
    بعد برای تصمیم گیری قطعی و بهتر پیمودن بقیه زندگیتون به بهترین شکل نیاز هست که همسرتون هم بیاید

    در مورد وسوسه ذهنی و نشخوار ذهنی که در مورد خیانت همسرتون دارید. به نظرم هیچ کس نمی تونه در این محیط گرهی از کارتون خارج شود. چون این مسئله به اطلاعات دقیق و ریز نیاز دارد نه تحلیل و تفکر و گمانه زنی/
    چونکه تنها کسی که باید برای حل این مسئله اقدام کند شما و همسرتون هستید که جزئی از مراحل مشاوره حضوری هست.

    در واقع مشاوره حضوری. برای اینست که گام به گام و پله به پله دل نگرانی ها و مسائل زندگی شما را مورد پردازش قرار دهد و به شما و همسرتان آرامش جهت تصمیم گیری و اقدام بدهد.

    اینها مواردی نیست که هر کس یک نظری بده و شما به دغدغه ها و تعارضاتت افزوده شود.
    لطفا خوب به این نکته توجه فرمایید.

  13. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    hasan575 (جمعه 10 اسفند 03), باغبان (دوشنبه 13 اسفند 03)

  14. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای مدیر این یک ماه خیلی درگیر کارهام بودم . یک کار جدید مربوط به بازاریابی اینترنتی برای خودم زدم تا از تخصصی که در زمینه بازاریابی و فروش اینترنتی در کار لوازم خانگی داشتم ، این دفعه برای خودم استفاده کنم . پروانه نظام مهندسیم هم هست و اونم یه درآمدی ماهانه داره . البته کار جدیدم شاید تا یک سال هم طول بکشه جواب بده . اما بیشتر از یه میلیارد سهام طلا در بورس دارم و اگه برای خرجم کم بیارم از بورس پول برداشت می کنم .
    هر چقدر هم داداشم ازم خواست و اصرار کرد که حداقل یک روز در میون برم کمکش باشم و حقوق خیلی خوبی هم پیشنهاد داد ‌، اما تصمیم گرفتم از آدمای سمی تو زندگیم فاصله بگیرم و قبول نکردم .

    به زنم هم گفتم بت علاقه ای ندارم و می ریم مشاوره بگه چکار کنیم و فکر نکنم این زندگی رو بشه ادامه داد و می خوام دیگه بعد تموم شدن تعطیلات نوبت مشاوره بگیرم .

    به جز بحث کاری ، سعی کردم خیلی خیلی به خودمم بها بدم . رژیم گرفتم و توی دو ماه الان ۲۰ کیلو کم کردم و دیگه چاق نیستم ، اما می خوام ۲۰ کیلو دیگه هم لاغر کنم تا ایده آل بشه وزنم . مزو تراپی مو هم دارم می رم و موهام کم پشت شده بود و الان بعد دو ماه موهای کوچک داره جاهایی که مو نداشت در می یاد .
    چند نوبت لیرز برای صورتم رفتم تا صورتم صاف صاف بشه و چند تا خال کوچک هم داشتم برداشت دکتر .
    بوتاکس برای پیشونیم هم زد تا پیشونیم بدون هیچ چروکی بشه و صاف صاف بشه .
    یک روز در میون برای لاغری دارم می رم استخر پیاده روی و دوره ems هم برای لاغری ثبت نام کردم که تا چند روز دیگه شروع می شه و یک مقدار دیگه لاغر کنم می خوام برم بدنسازی و با مکمل کراتین غعضله بسازم .
    برای سفید کردن دندونام با کامپوزیت و عمل زیبایی بینی هم نوبت گرفتم و تا دو ماه دیگه انجام می دم هر دو رو ...
    بعدش که چند ماه از عمل بینیم گذشت ، می خوام برم جوان ساز و فیلر زاویه سازی فک انجام بدم ...
    یه عمر زنم منو بازیچه خودش کرده بود و از خودم غافل بودم . اما الان دارم به خودم اهمیت می دم ...

    می خوام ظاهرم آنقدر اوکی باشه که بعد طلاق زنم راحت بتونم تو سایت های دوست یابی یه آدم درست و حسابی پیدا کنم .
    فقط یه جوری با مشاوره زنم بی خیالم بشه . هیچ علاقه ای واقعا بش ندارم ( واقعیت ازش متنفر هستم ) .فوقش نصفه خونم رو می فروشم و در بورس طلا می گیرم و نصف پول خونه رو می دم به زنم و بچه ها رو هم نگه داره و نفقه بچه ها رو می دم . خودمم برمی گردم خونه پدرم ..
    خیلی خوشحالم که دارم به سمتی می رم که دو تا آدم سمی ( برادرم و همسرم ) رو از زندگیم حذف می کنم .

    واقعا به اندازه کافی از این جور آدما ضربه خوردم و برام کافی هست .‌
    ویرایش توسط hasan575 : چهارشنبه 06 فروردین 04 در ساعت 01:56


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.