سلام
بچه ها پست اول مدیر همدردی در این تاپیک الگو بشه برای کل تاپیک
اگه هممون سعی کنیم طبق اون مورد بیان شده بریم جلو ،،،اینجوری تاپیک قشنگ تر و با نظم تر جلو میره .
این مورد را اول به خودم میگم :)
ان شالله شاهد خبرهای خوب باشیم .
مراقب باشید
در پناه حضرت دوست
....................
پس پرواز کن ،،، ای کبوتر دلواپس پرواز
![]()








پاسخ با نقل قول

هم که شده، نمیتونم چنین مواردی رو انتخاب کنم. خب من باید چکار کنم، یک درصد رو هم که نمیشه گیر بیاری که!



علاقه مندی ها (Bookmarks)