به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array

    تردید و بلاتکلیفی من در مورد انتخاب شغل

    سلام یاران همدردی وقتتون بخیر،
    امیدوارم هر کجا هستین سلامت باشین و ذهن ودلتون آروم باشه .
    همانطور که توی عنوان نوشتم حتما متوجه شدین که میخوام در مورد چه موضوعی باهاتون صحبت کنم و مشورت بگیرم، چون واقعا نیاز به راهنمایی دارم تا راهم روشن بشه برام. با اطرافیانم در این رابطه صحبت کردم ولی به نتیجه نرسیدیم چون بنظرم باید به صورت روانشناسی و همه جانبه مورد بررسی قرار بگیره .

    من قبلا هم گفته بودم میخوام برم سر کار و در حال حاضر یه شغلی مدنظرمه که از همه نظر تقریبا خوبه و واقعا مورد تایید هست و اینکه نمیدونم آیا اگر در این راه قدم بر دارم راضی و خوشحال خواهم بود یا نه ولی اینقدر میدونم که تا یه کاری رو امتحان نکردی نمیتونی متوجه بشی دوستش داری یا نه و با خودم گفتم اگر دوستش نداشتی نهایت اون کار رو میزاری کنار . ولی امان از ذهن و فکر آدمی . بچه ها من حالا به شدت دارم به این فکر میکنم که نکنه شغل و کار های دیگه ای باشه که با همین مقدار تلاش درآمد خیلی بالاتر و موقعیت اجتماعی خیلی بهتری داشته باشه،و من خیلی از داشتن اون شغل ها خوشحال تر باشم ،، دقت کردین وقتی میخواهید یه لباس بخرین سعی میکنید بیشتر مغازه هارا بگردین تا بعدا با خودتون نگید شاید اگر بیشتر جستجو میکردم لباس بهتر و مناسب تری پیدا میکردم؟
    واقعیت اینه من آشنایی نسبی با بعضی مشاغل دارم ، یه سری از کار ها مناسب من و روحیات من نیستن و یه سری از کار های دیگه هم شاید اون استعداد لازم را نداشته باشم ، اما دارم فکر میکنم ممکنه شغل های زیادی وجود داشته باشن که برای من خیلی مناسبتر باشن و واین داره اذیتم میکنه ، چون نمیخوام اینقدر بلاتکلیف باشم .

    ممنون میشم دوستان من راهنماییم کنید در این موضوع و اینکه چرا دارم اینجوری فکر میکنم ، و اگر سوالی هست بپرسید.
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  2. 2 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    باغبان (یکشنبه 05 دی 00), سحر بهاری (شنبه 04 دی 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.