سلام.
یک پیشنهاد دیگه هم دارم.
هر چی تو دلتون هست رو روی کاغذ بنویسید. حتی اگر دلتون میخواد گریه کنید. اگر عذاب وجدانی، حرف نگفته ای، چیزی توی دلتون مونده همه رو بنویسید روی کاغذ. و بعد آتیشش بزنید و سوختنش رو بشینید نگاه کنید.
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
سلام.
یک پیشنهاد دیگه هم دارم.
هر چی تو دلتون هست رو روی کاغذ بنویسید. حتی اگر دلتون میخواد گریه کنید. اگر عذاب وجدانی، حرف نگفته ای، چیزی توی دلتون مونده همه رو بنویسید روی کاغذ. و بعد آتیشش بزنید و سوختنش رو بشینید نگاه کنید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)