سلام
ممنون
خانم شمیم الزهرا گرامی ،،
مسائلی مانند ترس ، منفعل نبودن - جراتمند بودن و... نیاز به تمرین و مراقبه دائم داره و یه چیزی هست که همه باید کار کنیم و همیشه خودمون را توسعه بدیم
تو رفتار جراتمندانه باید حواسمون باشه طیفش نره بسمت پرخاشگری ،،،
یه مثال :
مثلا رفتیم صف نان وایسادیم یه نفر می یاد جلوی ما میگه من عجله دارم باید زودتر نون بگیرم :
شخص منفعل : ا ِ اِ اِ ،،،باشه بفرمایید
شخص پرخاشگر : هی چته یارو ،،،مادرش نزاییده بخواد کسی ما رابپیچونه بیاد جلوی من نون بگیره
شخص جراتمند: ببخشید - منم عجله دارم ، لطفا مثل بقیه رعایت بفرمایید
:)
یه کتاب هست به نام : مهارت جرات ورزی و قاطعیت .......
اون هم وقت کردید بررسی بفرمایید .
...........
من نمی تونم نظر خاصی بدم در مقابل رفتار همسر گرامی تون ،،،چون ایشون را نه دیدیم و نه می شناسم ....بهترین فرد خود شما هستید
باید همسرتون را آنالیز کنید ( رگ خواب به اصطلاح ).
یه برنامه ریزی بلند مدت ، البته با کمک مشاوران ( حتما مشورت داشته باشید )
هر جا دیدید سخته...نا امید نشید ...ادامه بدید
خداوند با صابران هست .






تغییر تولد دوبارست، که البته از تولد بیولوژیکی به مراتب بزرگتر و مهم تر و باارزش تره! چون اون به اراده خودت نبوده، اما تغییر کردن کاملا به اراده و خواست خودته و براش تلاش میکنی و این خیلی ارزشمنده.
جراتمندی یک مهارته خیلی سخته که به راحتی کسب نمیشه. من هروقت خواستم جراتمند باشم خیلی زود رفتم به سمت پرخاشگری...

علاقه مندی ها (Bookmarks)