با سلام
به نظرتون در جلسات خواستگاری چه مواردی رو نبایستی سوال کرد؟ (به غیر از مسائل ج ن س ی، چون توی نت به اندازه کافی در موردش مطلب هست). مثلا بهتره که بذاریمش برای وقتی که کار یکسره شد ...