با سلام
به نظرتون در جلسات خواستگاری چه مواردی رو نبایستی سوال کرد؟ (به غیر از مسائل ج ن س ی، چون توی نت به اندازه کافی در موردش مطلب هست). مثلا بهتره که بذاریمش برای وقتی که کار یکسره شد ...
تشکرشده 2,261 در 917 پست
با سلام
به نظرتون در جلسات خواستگاری چه مواردی رو نبایستی سوال کرد؟ (به غیر از مسائل ج ن س ی، چون توی نت به اندازه کافی در موردش مطلب هست). مثلا بهتره که بذاریمش برای وقتی که کار یکسره شد ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)