به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array

    این درخواست آشنایی و خواستگاری از همکارخانوم مناسبه؟

    سلام
    شب بخیر
    دوستان همدردی امیدوارم همیشه سالم و دلتون شاد باشه و خوشبخت باشید

    راستش 1 کی از همکارهای خانوم محل کارم رو میخام ازشون درخواست اشنایی و خاستگاری کنم

    منتها ایشون رو زیاد ندیدم و زیاد درارتباط نبودم در کل ، دورا دور بوده در کل ، ایشون هم تو کلیات من رو میشناسن و من کلیات ایشون رو میشناسم.

    بهمین خاطر میخاستم باهاشون (تلفن محل کار) تماس بگیرم و اینجوری بیان کنم ، برا امر خیر میخام باهاتون صحبت کنم و اگه صلاح میدونید شمارتون رو بدید

    باهاتون صحبت کنم؟

    علت اینکه از کانال خانواده اقدام نمیکنم و اینکه شماره خودشون رو میخام این هستش که ایشون رو از نظر ظاحر و اخلاقی و تیپ و.... در حد کلیات میشناسم و همینطور ایشون ، و میخام از این طریق چند جلسه بیرون صحبت کنیم که ببینم از کلیات و جزئیات تا حدودی اگر2 طرف بهم میخورن ، از کانال خانواده اقدام کنم

    ضمنا من 33 ساله هستم مهندس ای تی و ایشون هم 27 ساله کارشناسیو محل کارچون دولتی هست از نظر پوشش محدودیت هست و چادر هست و بیرون از محل کار ایشون رو ندیدم و نمیدونم چه تیپ و خصوصیاتی دارن.


    1 مطلب دیگه هم نمیخام کسیرو واسطه تو محل کار بکنم و داستان های بدش ، میخام مستقیم به خودشون بگم ونظر خودشون رو بدونم و حاشیه ایجاد نشه و کسی غیر از خودمون باخبر نشه فعلا

    ممنون میشم خانوم ها الخصوص راهنمایی کنن و نظرشون بگن؟

    ممنونم ایشالا همگی شاد باشید
    ویرایش توسط mercedes62 : چهارشنبه 10 آبان 96 در ساعت 00:08


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. نق و نوق بچه ها و خستگی های من و دست تنهایی م .....
    توسط نیلوفرغمگین* در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 شهریور 94, 23:16
  3. خیلی آدم بی دست و پایی هستم
    توسط mohammad-ra در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: جمعه 28 شهریور 93, 16:43
  4. تنهایی و دست تنهایی خسته ام کرده کمکم کنید
    توسط eghlima در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 31 خرداد 93, 16:50
  5. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.