سلام.
به نظر من از ابتدا با خانوادشون مطرح کنید و قرار جلسه خواستگاری بذارید و زیر نظر خانواده ها باهم بیشتر آشنا بشین بهتره .چون برای خودم اتفاق افتاده که آقایی از من خوشش میومد بعد از من خواست تا قبل از اینکه رسمی بیاد خواستگاری یه مدت باهم آشنا بشیم . با هم از طریق تلگرام و گاها تلفنی صحبت می کردیم تا باهم بیشتر آشنا بشیم . وقتی بعد از یه مدت کوتاه بعد از آشناییمون مادرم متوجه شد من با آقایی برای ازدواج و آشنایی بیشتر درارتباط هستیم خیلی ناراحت شد . وقتی مادر اون آقا تماس گرفتن برای اینکه بیان خواستگاری، مادرم اصلا قبول نکرد چون میگفت باید اون آقا به جای اینکه بیاد با تو صحبت کنه باید از همون اول خانوادشو می فرستاد جلو .این تجربه من بود. امیدوار به دردتون بخوره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)