به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مرداد 02 [ 01:45]
    تاریخ عضویت
    1396-5-20
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    5,111
    سطح
    45
    Points: 5,111, Level: 45
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    73

    تشکرشده 41 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نمیتونم اعتماد کنم

    سلام
    من دختری هستم که با آقایی به منظور ازدواج آشنا شدم ..اوایل آشنایی حس میکردم خیلی شخصیت های نزدیک به هم داریم و هم رو درک میکنیم
    ایشون هم به گفته خودش همین نظر رو داشت
    تااینکه من متوجه ارتباطات فامیلی ایشون شدم که بنظرم جالب نبود
    مخصوصا ارتباط صمیمی با یکی از دخترهای فامیل
    من به ایشون گفتم که مابهم نمیخوریم و بهتره ادامه ندیم اما ایشون گفت که من میدونم تو چجوری هستی و من برای اینکه با هم باشیم این ارتباطات رو دیگه کنار میزارم و اینکه کلا دخترهای فامیل مثل خواهرم هستن جای نگرانی نداره
    منم نگران نبودم ولی اون روی این موضوع همش تاکید میکرد
    ضمنا خود ایشونم میپرسید که با پسرهای نامحرم فامیل چطور هستی و من میگفتم که ارتباطی ندارم
    الان بعداز چندماه اتفاقی متوجه شدم که با همون دختر چت میکنه راجع به همه چی باهم صحبت میکنن ومن الان فهمیدم
    این موضوع رو تاالان سعی داشته که از من پنهان کنه
    الان هم که متوجه شدم و بهش میگم که دوست ندارم این ارتباط رو میگه میدونم خوشت نمیاد نترس !
    ولی من نمیترسم کلا دوست ندارم با کسی صمیمی باشه حتی اگه فامیلش باشه
    ضمنا من وقتی در این مورد یاهاش صحبت میکنم با بداخلاقی و بی حوصلگی جواب میده مثلا میگم چه حرفی دارید با هم بد جوابمو میده کلافه میشه
    نمیدونم چکار کنم واقعا دلخورم
    ضمنا مشاور میگه که شما بااین وجود مشکلتون حل نمیشه چون شما ازاین لحاظ با هم تفاوت دارید و ایشون نمیتونه مثل من باشه یعنی باید روابطی اینجوری داشته باشه چون شخصیتش اینطوری هست
    من هم میترسم هرچند که خودش اصرار به ادامه رابطه امون داره اما من نمیخوام همیشه با این وضع و دلخوری پیش برم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    ویرایش توسط afsa : جمعه 20 مرداد 96 در ساعت 19:58 دلیل: ناقص یودن متن


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیتونم اعتماد کنم2
    توسط afsa در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 بهمن 96, 21:14
  2. در هیچ گونه رابطه ای هیچ حدی از اعتماد رو نمیتونم داشته باشم.
    توسط Pooh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 27 دی 93, 00:51
  3. عاشق شوهرم هستم ایا با خیانتی که کرد میتونم بهش اعتماد کنم کمک کنید تو روخدا
    توسط ملیسا در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 94
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 خرداد 93, 11:13
  4. هرچی به شوهرم میگم میگه نمیتونم!خوب منم نمیتونم چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟
    توسط matra در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 22:27
  5. بي اعتمادي و بدبيني نسبت به ديگران (شناخت، اعتماد)
    توسط parse در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مهر 89, 19:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.