به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 تیر 96 [ 10:29]
    تاریخ عضویت
    1396-4-24
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    58
    سطح
    1
    Points: 58, Level: 1
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 10 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا من مرتکب گناه کبیره شده ام چه کار کنم خدا منو ببخشه و عذاب و جدان نداشته باشم

    سلام
    مطالب همدردی رو خوندم جالبه اینجا مشاوره هست راه حل هم هست دوستی و محبت هم هست
    میشه لطفا به منم کمک کنین.
    بگین چیکار کنم که حس کنم خدا منو بخشیده
    من دختر تقریبا مذهبی بودم منظورم اینکه که تا همین دو ماه پیش هیچ ارتباطی با نامحرم نداشتم یه بار نامزد داشتم بهم نارو زد رفت قبل از ماه رمضون رفتیم عروسی یکی از اقوام تقریبا از سن ازدواجم گذشته همه موضوع نامزد منو فهمیدن یکی متلک انداخت یکی همدردی کرد یکی غصه مو خورد ولی خلاصه اینکه ناراحتم کردن طوری که یه تصمیم غلط گرفتم . موضوع اینکه چند وقت پیش یکی از همکارام به من ابراز علاقه کرد خیلی به هم نمی خوردیم برای همین محلش نمی دادم ولی بعد از اون عروسی حس کردم چقدر لازمه یه نفر تو زندگی کنارم باشه جدی به اون آقا فکر کردم رابطه رو باهاش گرم کردم. برای شناخت بیشتر قرار شد چند بار بریم بیرون . ایشون بسیار احساساتی و گرم به من ابراز علاقه کرد طوری که من حسابی جذبش شدم شب و روز با هم در تماس بودیم . چند شب پیش شام رفتیم بیرون یهو تو ماشین دستمو گرفت و دست گرفتن همان و لمس بدن من خیلی مقاومت کردم ولی اونقدر با محبت آرومم کرد که ... خیلی راحت بدنم رو لمس کرد جاهایی که نباید لحظه آخر خیلی عصبانی شدم از ماشین پیاده شدم و رابطه رو کلا قطع کردم ولی موضوع اینه که ظاهرا من مرتکب گناه کبیره شدم چون اون آقا نامحرم من بود و به جاهایی که نباید دست بزنه دست زد و متاسفانه منو در آغوش گرفت و بوسید الان خیلی شرمنده خودم هستم که اجازه چنین کاری رو بهش دادم باید همون لحظه اول خیلی سریع از ماشین پیاده می شدم نباید اجازه می دادم که ادامه بده نمی دونم اون لحظه چرا جلوش رو نگرفتم چرا اینقدر احساساتی شده بودم .
    الان به شدت پشیمون به خاطر اینکه میدونم خداوند گناه منو شاهد بوده جالبه بدونین من قبل از اینکه برم بیرون نماز مغرب رو اول وقت خوندم و رفتم گفتم خیلی مقید نیستم ولی آدابش رو به جا میارم الان خیلی از خدا خجالت می کشم تنهایی بهم فشار آورده من تنها فرزند مجرد خونواده هستم و تقریبا تنها چون پدر و مادری ندارم و جالبه بدونین اون آقا ازم خواست که شب بیاد خونه پیش من که من قهر کردم و ناراحت شدم. حالا شما بگین خدا منو می بخشه.
    ویرایش توسط mahsa3081 : شنبه 24 تیر 96 در ساعت 16:45 دلیل: غلط املایی

  2. 8 کاربر از پست مفید mahsa3081 تشکرکرده اند .

    alireza198 (دوشنبه 26 تیر 96), eln (شنبه 24 تیر 96), Hildaa (یکشنبه 25 تیر 96), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 25 تیر 96), نیلوفر:-) (یکشنبه 25 تیر 96), المای (یکشنبه 25 تیر 96), جوادیان (یکشنبه 25 تیر 96), رهگذر آسمان (شنبه 24 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.