سلام
سپاس از اینکه باهام حرف زدین آدم خجالت می کشه این مسائل را با دوستان نزدیکش هم مطرح کنه .
من خیلی ناراحتم و ناراحتی و عذاب و وجدان یک طرف و ترس از آبروی ریزی هم از طرف دیگه برام دعا کنید خدا کنارم باشه .
باور کنید من فقط تصمیم داشتم بیشتر آشنا بشم ولی متاسفانه از مشکلاتم از تنهاییم سوء استفاده شد و می دونم که درجه اول خودم مقصرم .
چرا این آقایون این طوری برخورد می کنن به محض اینکه یه دختر تنها می بینن سریع دلشون میخواد برن پیشش بخابن . اون به من قول زندگی داد ولی ...
دیگه مهم نیست اشتباه از خودم بود از اولش من از لطف خدا ناامید شده بودم از زندگی و از غمهایی که داشتم خسته .
یعنی ممکنه اون آقا این موضوع رو برای کسی تعریف کنه و آبروی من بره؟
فرشته اردیبهشت عزیز توبه خیلی سخته یعنی خدا منو میبخشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)