حالم بهم میخوره از خانم هایی که میگن معیارمون برای ازدواج اخلاق و ایمانه ولی به بهانه به دل نشستن ده برابر مردها ظاهربینن و به راحتی رد میکنن . من تو قدم دخالت نداشتم وزنم هم بالاتر نمیره ولی کسی به اخلاق کاری نداره .وضعیت مالیم هم متوسطه .
تشکرشده 141 در 76 پست
حالم بهم میخوره از خانم هایی که میگن معیارمون برای ازدواج اخلاق و ایمانه ولی به بهانه به دل نشستن ده برابر مردها ظاهربینن و به راحتی رد میکنن . من تو قدم دخالت نداشتم وزنم هم بالاتر نمیره ولی کسی به اخلاق کاری نداره .وضعیت مالیم هم متوسطه .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)